Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med 2011 !

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Da er 1000kr overført.Håper mange som mulig her inne er med på å bidra med 1000kr til JEG ER MEDSmileHeia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til:

Jeg er definitivt med.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Da er 1.000,- betalt og jeg er med :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Innbetalt kroner.... Jeg er med i 2011 !!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av hasse33

Ja er med, men må vel innrømme at jeg er med pinsa fra i fjor ikke var helt i min smak....følte de ikke assosierte nok med klubben, men det er bare min enkle  mening Cool

Du er bønnhørt Laughing

Blir ingen pins iår, men produkter som vil være mer synlige og mer nyttige.

Og prisen vil bli 100 kr.

Første gang jeg har opplevd å bli bønnhørt Tongue out. Tror det er fornuftig med produkter som sier mer klart ifra hva man støtterog ikke en pin som ser ut som man har støttet f.eks hjerteforeningen el (ikke noe galt i å støtte dem heller selvsagtCool)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Jeg er med og har sendt penger til FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Jeg er med... om et par måneder Wink

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:
Jeg var med i fjor,og blir selvfølgelig med i år også!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Ja er med, men må vel innrømme at jeg er med pinsa fra i fjor ikke var helt i min smak....følte de ikke assosierte nok med klubben, men det er bare min enkle  mening Cool

Du er bønnhørt Laughing

Første gang jeg har opplevd å bli bønnhørt Tongue out. Tror det er fornuftig med produkter som sier mer klart ifra hva man støtterog ikke en pin som ser ut som man har støttet f.eks hjerteforeningen el (ikke noe galt i å støtte dem heller selvsagtCool)

Jeg synes dette med pinsen var en artig greie og synes egentlig at man bør fortsette med å ha pins. Supporterartikler og -produkter vil bare drukne i mengden. Det er morsommere med noe man kan samle på fra år til år, og som går igjen, fremfor en kopp det ene året, et skjer det andre, og et par sokker det tredje...

Men ja, selve designet på pinsen burde man kanskje revurdere. Den så rett og slett litt hastverkaktig og billig ut.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Du er bønnhørt Laughing

Jeg synes dette med pinsen var en artig greie og synes egentlig at man bør fortsette med å ha pins. Supporterartikler og -produkter vil bare drukne i mengden. Det er morsommere med noe man kan samle på fra år til år, og som går igjen, fremfor en kopp det ene året, et skjer det andre, og et par sokker det tredje...

Men ja, selve designet på pinsen burde man kanskje revurdere. Den så rett og slett litt hastverkaktig og billig ut.

Misforstå meg riktig... helt ok med pins, men designet sa for lite om hvem man støttet.... Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Hvor skal pengene sendes ? Er beløpet 1000 eller 100 ? Send meg opplysninger som jeg trenger.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Om folk har lyst til å betale 200 kroner eller 600 kroner må man vel få lov til det?

Tror nok FFK er mer fornøyd med 200 kroner enn 0 kroner.

Ikke alle har råd til en tusenlapp, og da mener jeg folk må få betale det de vil. Om det så er 6 kroner og 50 øre.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg fikk denne på en mail fra FFK

Evt. Bidrag kan settes inn på kontonr.: 1644.17.87972. Merk innbetalingen med JEG ER MED!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Om folk har lyst til å betale 200 kroner eller 600 kroner må man vel få lov til det?

Tror nok FFK er mer fornøyd med 200 kroner enn 0 kroner.

Ikke alle har råd til en tusenlapp, og da mener jeg folk må få betale det de vil. Om det så er 6 kroner og 50 øre.

Helt enig. Det var vel det man kom fram til i forrige runde også - etter mye diskusjoner.

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
1000 overført, kjøper noen effekter i tilegg når de kommer.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Har betalt lappen i dag jeg også.

Vær med alle dere andre og da vel!Smile

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Det var ikke mange som tok i mot utfordringen, hvorfor vil ikke dere være med?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Erikk

Jeg fikk denne på en mail fra FFK

Evt. Bidrag kan settes inn på kontonr.: 1644.17.87972. Merk innbetalingen med JEG ER MED!

1000 er girert.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Jeg er definitivt med,sammen med min far på Hassingen.

Men uten at jeg skal ta min personlige historie her,så er 1000 kr fryktelig mye penger for meg. Er alene forsørger for en 15 og en 5 åring.

Men jeg skal få sendt fatter ned i Aristokraten for å kjøpe 'jeg er med' effekter når dette måtte komme.

Så selv om jeg ikke har råd til denne 1000 lappen,så er jeg definitivt MED Smile

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg er definitivt med,sammen med min far på Hassingen.

Men uten at jeg skal ta min personlige historie her,så er 1000 kr fryktelig mye penger for meg. Er alene forsørger for en 15 og en 5 åring.

Men jeg skal få sendt fatter ned i Aristokraten for å kjøpe 'jeg er med' effekter når dette måtte komme.

Så selv om jeg ikke har råd til denne 1000 lappen,så er jeg definitivt MED Smile

ALLE bidrag tas imot med glede.

Disse pengene skal øremerkes Folkets Spiller. Skal oppdatere dere underveis hvor mye som kommer inn.

Det er allerede kommet inn endel og har man ikke økonomi til 1000 så er det valgfritt hva man ønsker å bidra med.

Sett av 29.januar alle dere som har barn under 12 år. Og alle dere som er over 18 kan sette av kvelden. Da skal vi ha det litt gøy.

Jeg er med ! Er du ?

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Disse pengene skal øremerkes Folkets Spiller. Skal oppdatere dere underveis hvor mye som kommer inn.

Det er allerede kommet inn endel og har man ikke økonomi til 1000 så er det valgfritt hva man ønsker å bidra med.

Jeg foreslår å løse floken med Mads Hansen først og fremst, så tar vi folkets spiller etter at han er spikret og klar. 

Men nå har jeg vel en følelse av at herr Hansen allerede mer eller mindre er klar...

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

1000,- er mye i en studentkasse, men ofrer ny mobil for det her! Lett med!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Da har min studentkasse bidratt også. Jeg er med!

Hvem er neste? Smile

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Det var ikke mange som tok i mot utfordringen, hvorfor vil ikke dere være med?

Og hva pokker vet du om det?

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:
Her er neste arm i været. Godt å være med.

-Steh auf!-

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25