Husk meg
Brukernavn
Passord

Masalin eller Staw i mål ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Google translate fra elcorreo.com

I

Et spill for galleriet, Lasse takket nei til Alavese og blir i FFK, og der har han tenkt å gjøre en knallsesong..

Får håpe du får rett.

Skal jeg være ærlig skjønner jeg ikke at FFK skulle ha noe grunnlag for å lete etter en ny keeper når vi har 2 habile keepere i troppen.

Hvis unge Hr. Staw er revansjelysten og virkelig ønsker å bevise så tror jeg at han kan gjøre det. Skadefri og topp motivert så kan han bli den keeperen vi så konturene av for et par år siden.

Jeg ønsker å ha med staw videre men han er en veldig høy lønn?Kanskje de kan forhandle fram en litt billigere kontrakt?El tar jeg feil nå?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Ja, Lasse Staw vil nok sikker kjempegjerne tjene litt mindre penger....

Nei, slik fungerer ikke verden.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, Lasse Staw vil nok sikker kjempegjerne tjene litt mindre penger....

Nei, slik fungerer ikke verden.

Nei desverre.

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: morteno

jeg mener nå at spillere i FFK bør ha en prestasjonsbasert lønn. eksempelvis 100.000 kr som er bonus for laget for seier i serien. 50.000 for uavgjort , tap 0.

Det vil si at er du på benken eller på banen så får du en liten bonus. 

med da en grunnlønn på 3-500.000. 

Da vil om det er keepere eller utespiller ha noe å slåss om ikke bare sportslig suksess. 

Masalin har vist seg å være en god keeper. Lasse har noen reaksjons redninger som det er klasse over men har dessverre en tendens til å "rote" ute i felt.

1 valget mitt pr idag er Masalin. 

Stå på guttæne

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av morteno

jeg mener nå at spillere i FFK bør ha en prestasjonsbasert lønn. eksempelvis 100.000 kr som er bonus for laget for seier i serien. 50.000 for uavgjort , tap 0.

Så i nedrykkssesongen skulle spillerne tjent 1.700.000 kroner fordelt på 500.000 i grunnlønn og 1.200.000 millioner i bonus (10 seire og 4 uavgjort)...?

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av morteno

Så i nedrykkssesongen skulle spillerne tjent 1.700.000 kroner fordelt på 500.000 i grunnlønn og 1.200.000 millioner i bonus (10 seire og 4 uavgjort)...?

Såvidt jeg ser så skriver han at bonusen (100000/50000) skulle gå til laget...? 1.2 millioner delt på hele laget gir vel litt mindre i lønn til hver enkelt?

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Aj, da leste jeg feil. Beklager. Wink

Nå har vel allerede flere av spillerne prestasjonsrettede kontrakter (f.eks. Borges sin som er basert på antall poeng, han gikk opp i lønn ved nedrykk. Wink)

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters

(f.eks. Borges sin som er basert på antall poeng, han gikk opp i lønn ved nedrykk. Wink)

Den vakke' dum...smart den mannen der :-) Lettere å samle poeng i adecco = høyere lønn.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25