Adeccoligaen 2011-2012
Opprinnelig postet av foyn
"Aristokrati er et gresk begrep som betydde et system som ble «styrt av de beste»".
Nå ble vel ikke FFK erklært Aristokrater utfra hva som har skjedd de siste 10 årene, heldigvis?
Når det er sagt synes jeg det er morro å følge S08 i adeccoligaen. Skjer liksom mye i kampene. Må jo være litt artig også å spille i en liga der man tar poeng selv om man slipper inn fire
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Må jo være lov å si at det er sterkt gjort å komme tilbake på 0-3 og 2-4 mot det laget som er forhåndsfavoritt. Hadde vært bra for interesse og publikumsoppmøte med Østforld-derby i Tippeligaen neste år.
Opprinnelig postet av foyn
For oss enkle sjeler lenger opp vil selvfølgelig alltid aristokratene være en evig storebror og noe å strekke oss etter..
Vet du FFK er knyttet til begrepet?
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Blir spenende i Adecoen iår. Veldig glad for at det vil bli spenning helt ut,i og med at kvalikk kampene er tilbake.
Jeg tror : Sarp,Start,Kongsvinger,Sandefjord,Hamkam,Mjøndalen og Bodø Glimt vil slåss om opprykk/kvalikk plassene. Jeg har sterke relasjoner til 'de brune',så følger de ekstra med 2 øyne
Har sett førsteomgangen av Sandefjord og sarpingene nå. Dommeren blåste av etter 44:56, men det er kanskje like greit. Ingen ting å si på at gjestene leder i hvert fall, for det Sandefjord presterte er verre enn det FFK presterte i andreomgang med Rosenborg, ganger tre.
Jeg tror det var én gang at det var mer enn tre pasninger innad i laget før de mistet den, og det var da de scoret. I forsvaret spiller de bort selv de enkleste ballene, og på 1-2 så har jeg nesten Hoås hele sekstenmeter for seg selv, da to SF-forsvarere var mer opptatt av å markere en usynlig mann.
Ikke akkurat stor underholdning, og det ser ut som sarpingene har kontroll, bortsett fra målet. Slipper å lide meg igjennom en ny omgang, for nå starter Premier League-kampene.
Opprinnelig postet av arte et labore
Slipper å lide meg igjennom en ny omgang, for nå starter Premier League-kampene.
Tja, du må nok lide en stund til. Fortsatt én time til kampstart i dagens eneste PL-match. 
Var visst det. Trodde det var et par kamper kl 1600.
De kampene er vel utsatt på grunn av FA-cupsemifinalene som spilles denne helga.
Sandefjord presser på for utligning nå, men de imponerer ikke. Framstår ikke som opprykksfavoritter.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
12- 1 til Sandefjord i cornere og 2 -1 til 08 i mål........
positivt at Hoås ikke knakk kjeven på noen eller scoret sine to må l med handa 
Sandefjord skulle vel strengt tatt ha hatt straffe på overtid der, da Dokken blir meid ned i straffefeltet, men likevel ikke ufortjent at sarpingene tar tre poeng der.
Synes ikke at 08 hadde noe mer å by på enn Sandefjord.... helt enig at det burde vært straffe i Dokken situasjonen
Størsteparten av det fotballinteresserte Norge vil vel støtte Førsund i dette. Mitt inntrykk er at Ham-Kam scorer høyt på manges liste over klubber med de mest usympatiske tilhengerne. For ordens skyld; jeg liker dem heller ikke, og håper de forblir i Adeccodassen i mange, mange år. Vissheten om at et nedrykk betyr tur til Hamar, bør være en god motivasjon for enhver tippeligaspiller.
- Sir Alex Ferguson
Start banket Glimt i dag og inntar dermed førsteplassen midlertidig. Smurfene kan også passere Glimt, med en hjemmekamp de mest sannsynlig vinner (mot Bærum). Ullensaker/Kisa har tøff bortekamp mot Bryne i dag, og kan dermed bli forbikjørt.
Om det går som de fleste tror - at Jessheim-laget dabber av etterhvert - ser det ut til å bli Glimt, Start, smurfene og Ranheim som skal slåss om de direkte opprykksplassene i år. De andre lagene med opprykksambisjoner har fått en dårlig start og begynner allerede å sakke akterut. Men som vi alle vet, ting kan snu kraftig i Adeccodassen.
- Sir Alex Ferguson
Toppoppgjør mellom Ull/Kisa og smurfene nå på TV2 Zebra. Ull/Kisa med keeperen vi kanskje burde ha hentet i steden for Jon Knudsen? Arnold Origi spiller nå. En med fremtiden foran seg, som sikkert hadde krevd en del mindre i lønn, og som kanskje til og med ikke hadde vært noe dårligere.
1-0 allerede etter fem minutter til Ullerne, etter at smurfene hadde spilt seg nydelig igjennom rett før, men med svak avslutning.
Edit: Sarp scoret på straffe, men en gedigen keepertabbe gjorde at det endte 2-1 til Kisa. Skulle tro keeperen prøvde å spille på Kisa-spilleren gult kort for å stå i veien. Problemet er bare at Kisa-spilleren stod utenfor sekstenmeteren da keeperen sparket ballen i ryggen på han og den gikk i mål.
Synd jeg ikke fikk med meg dette. Gleder meg til å se det i Sportsrevyen!
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
Eller du kan se det her: http://www.tv2.no/play/sport/fotball/kjempetabbe-ga-maal-i-adeccokamp-620210.html
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Opprinnelig postet av Tøfflus
Det var gledelig å se det direkte på TV.
En morsom sak er en del hatske innlegg på sa.no av sarpinger som slakter keeperen sin. Særlig morsomt ettersom sarpingene har hatt det med å klage på hvordan FFK-supporterne har hetset noen av våre spillere.
Prektigheten har hatt sin ende oppe i lutlukta ved fossen også gett
Intriger splitter mer enn samhold forener....
Opprinnelig postet av Willy René
Prektigheten har hatt sin ende oppe i lutlukta ved fossen også gett
Nå kan de ikke klage på at vi har så mange utlendinger i FFK lengre heller, kontra de flinke sarpingene som var så mye mer norsk. FFK har fire stykker uten norsk pass. Det samme har vel S08 nå, med en spanjol, islending, en fra montenegro og en nigerianer.
Dessverre så kan de nok i mange år til hevde at de i hvert fall har økonomisk styring, kontroll og oversikt.
kan Mohamed Elyounoussi være noe for oss ?
Håpet er en risiko man må ta.
Opprinnelig postet av keiko99
Ikke sjangs, Smurfene vil komme til å prise ham så høyt at vi kunne ha hentet en langt bedre spiller for de pengene....
Opprinnelig postet av Gargamel
Opprinnelig postet av keiko99
Ikke sjangs, Smurfene vil komme til å prise ham så høyt at vi kunne ha hentet en langt bedre spiller for de pengene....
http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=12708&fid=215457&side=2
Han har allerede vært innom FFK. Som 14-åring i 2009.
Men han ville vel hjem til Sarpsborg igjen da. Synd, for det er en spiller som ville fått spilletid for oss allerede i år.
vet det plankekæll... synd ja
Håpet er en risiko man må ta.
Morsomt å lese i SA og fossefallet om dagen 
De prektige særpingnene syter og klager verre enn verst over trener og keeper 
Og det er vist ingen nåde heller. Hvor ble det av at alle er velkomen, vi skal gi de all den tiden de trenger og vi har ingen utlendinger i start elveren. Og nå er jo dems kjære hockeylag i økonomiske små problemer
og de skriker faktisk etter rike onklene sine 
De er vist ikke så mye bedre der oppe lell.
Opprinnelig postet av Albin
Alt du sa...

Intriger splitter mer enn samhold forener....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88