Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/opprykksfest! : FFK - HBK. Tors. 25. nov. 20:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Helt enig med bateman.

Får vi et 1-0mål har vi faktisk avgjort kampen. Den er ikke avgjort på forhånd, men dersom vi går opp i ledelsen vil den bli det.

Derfor håper jeg, og faktisk tror, at FFK vil jage et mål fra start av. Dersom vi klarer å sette et helvetes press på Hønefoss, klarer jeg faktisk å senke skuldrene. Da vet jeg at vi går videre. Jeg vil derimot bli nervøs hvis vi lar Hønefoss kjøre, og legger oss bakpå.

Viktigheten av et godt og entusiastisk publikum kom til syne på AKA Arena. I dag er disse fantastiske supporterne til stede, men det er også en-to tusen grinebitere som fort kan slenge rundt seg med dritt. Sørg for å overdøve disse, folkens!

Nå er det vel bare halvannen time til lagoppstillingen kommer, og så er det snart kampstart.

Lykke til! :-)

Helt enig..,men jeg tror Hønefoss MÅ gå ut i hundre. Noe som betyr rom for våre raske overganger-som jeg tror vil gi oss et tidlig mål....(.tidlig mål=0-15 min). Jeg lurer på tenninga til HBK spillerne...mye surmuling der oppe. Så hvis vi holder 0-0 til pause ELLER får et tidlig mål,da er det gjort:)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Helt enig, Knuty. Men psykologien blir særdeles viktig i en kamp som dette. Sånn rent faktisk har det lite å si om vi scorer et mål, men da vil jeg føle meg helt sikker på at Hønefoss vil falle sammen.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Lemmy

Helt enig, Knuty. Men psykologien blir særdeles viktig i en kamp som dette. Sånn rent faktisk har det lite å si om vi scorer et mål, men da vil jeg føle meg helt sikker på at Hønefoss vil falle sammen.

Nettopp, vi er helt enige.

Det blir helt sentralt å ikke gi Hønefoss troa på at dette kan gå. De vil sikkert gå ut i hundre, med i alle fall en liten tro på at de kan styre kampen, og få et mål eller to tidlig. Klarer vi å styre kampen, og helst score et mål, så er jeg overbevist om at dette går veien.

Forøvrig levner bookmakerne hønefoss lite håp. Hønefoss-seier i denne kampen gir f.eks 4.70 på ladbrokes. (FFK seier gir bare 1.60). Taper vi 4-0, får man 81 ganger innsatsen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Skulle lest til eksamen her, men ingen sjans...Den dagen her har gått med til å gå igjennom alt av artikler og forum som har FFK i fokus. 3 timer til kick off! Enjoy alle sammen på stadion!! Kom igjen guttane!!!

Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Laughing

Tilsvarende her, men putt inn "skrive på en doktoravhandling" i stedet for "lese til eksamen". Det blir neppe mye fritid det neste drøye halvåret. Dagen i dag har gått med til å veksle mellom å glede seg og grue seg til kampen.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Får vel begynne å kle på meg før jeg rusler avgårde. Tar vel en evighet å ta på seg alle klærne. Skulle ikke forundre meg om jeg plutselig må et nødvendig ærend så snart jeg har dratt igjen ytterste glidelås. Må nesten vurdere om det er verdt å ta en øl før kamp, med tanke på at kulda også er vanndrivende. Ikke moro å stå trengt midt under kampen, og med en halvtimes av-og på kledning ved et evt toalett-besøk Wink Men jeg gleder meg - og er fryktelig spent. Håper på en tidlig FFK scoring så noe av nervøsiteten avtar.  Og vi skal synge og heie guttane fram. Spesielt viktig hvis det ikke går veien helt i starten. Viktig at vi ikke gir opp og begynner å pipe, men istedet heier gutta inn på sporet igjen. Lykke til!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Vært på kurs i dag i "God Regnskapsskikk", tørt stoff i utgangspunktet samtidig som hodet var på Stadion. Fikk ikke så mye utbytte av kurset, dumt å velge et kurs på en slik dag.

Skal begynne å kle oss nå, må bli mange lag med klær, har også tenkt problematikken med å finne junior hvis man må slå lens. Kanskje binde et tau i`n og dra`n fram på den måtenLaughing

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René

Vært på kurs i dag i "God Regnskapsskikk", tørt stoff i utgangspunktet samtidig som hodet var på Stadion. Fikk ikke så mye utbytte av kurset, dumt å velge et kurs på en slik dag.

Skal begynne å kle oss nå, må bli mange lag med klær, har også tenkt problematikken med å finne junior hvis man må slå lens. Kanskje binde et tau i`n og dra`n fram på den måtenLaughing

Prøv å lokke han fram med en sukkerbitWink

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Før kampene mot Follo, Ranheim ol var jeg rolig og trygg på seier...... bomma som f.......

Mot Hønefoss borte var jeg nervøs og forventa tap/uavgjort, magafølelsen i dag er igjen nervøs og urolig.

Konklusjon: Jeg stoler ikke på magafølelsen min  !!!Tongue out

Landslagsspiller

Lagt til:
Noen som er i byn,og kan svare oss som er utabys,om folk er igang på utestedene?

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Opprinnelig postet av Tøfflus
Den andre var en kamp jeg så på TV. En av de gangene hvor vi fikk bank av Brann etter å ha holdt greit følge med dem lenge, men sluttet å spille fotball da de gikk opp i 2-0. Jeg kylte en tom øl i kjøkkenbenken og slo av TV'n i raseri på 0-3.

Hoho, det var da han damefrisøren på Brann, som ingen husker hva het, spilte sin Sørlie-vs-Rosenborg kamp.

Er det noen som har lagoppstillingene for FFK og/eller Hønefoss idag?

Etter hva jeg hørte, så var både laget og benken den samme som sist.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Laget er bekreftet, og uendret fra sist:

Masalin
Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen
Askar, Risholt, Ramberg, Valencia
Thorvaldsson, Borges

På benken: Staw, Shabani, Elvestad, Tegström, Rafn, Ophaug, Odi.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Laget er klart:

Masalin

Thorvaldsson og Borges

Benken:

Staw, Shabani, Elvestad, Tegstrøm, Rafn, Ophaug, Kashama

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10

Lagt til:

Lagoppstillingen i dag:

Masalin

Thorvaldsson, Borges

Benk: •Staw •Shabani •Elvestad •Tegström •Rafn •Ophaug •Kashama

Landslagsspiller

Lagt til:

Laget er bekreftet, og uendret fra sist:

Masalin
Thorvaldsson, Borges

På benken: Staw, Shabani, Elvestad, Tegström, Rafn, Ophaug, Odi.

Bra! Helt enig i laget:) Kjenner uro i kroppen nå....går rundt å små rydder...på denne tiden sitter jeg i sofan,med avis og kaffe etter en lang jobb dag...men ikke ikveld:)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René

Enhver fotballfan har vel blære nok til å holde igjen til kampen er slutt? Tongue out

Kampnervene begynner å komme opp på nivået de skal nå ...

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Enhver fotballfan har vel blære nok til å holde igjen til kampen er slutt? Tongue out

Eventuelt vett nok til å ta med seg slange Tongue out Frykta jeg kom til å bli ensom her i kveld jeg, men der tok jeg feil.

Hællæ hællæ!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

Frykta jeg kom til å bli ensom her i kveld jeg, men der tok jeg feil.

Hællæ hællæ!

Sitter i Trondheim med alt for mye å gjøre til å ta to dager fri ...

Hællæ hællæ. Fredrikstad er her også!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

Eventuelt vett nok til å ta med seg slange Tongue out Frykta jeg kom til å bli ensom her i kveld jeg, men der tok jeg feil.

Hællæ hællæ!

Bergen her...ser at det er ca 30 stk fra Hønefoss:)

Landslagsspiller

Lagt til:

Nervene er på plass.. De neste to timene avgjør humøret mitt i veldig lang tid framover.

Landslagsspiller

Lagt til:

Nervene er på plass.. De neste to timene avgjør humøret mitt i veldig lang tid framover.

kunne ikke være mer enig....ohhhhh...kjenner det nå:))

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08

Lagt til:

Ramberg har startet svakt

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Rimelig høy puls nå. Står en øl klar på bordet men får meg ikke til å åpne den.

Fredd

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08

Lagt til:

Ramberg!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kai Roger
Prøv å lokke han fram med en sukkerbitWink

Hvorpå junior selvfølgelig svarer - give me some sugar, baby...

Guttane!

Landslagsspiller

Lagt til:

Jadda!! Borges!

Dette går veien!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25