Kamptråd/opprykksfest! : FFK - HBK. Tors. 25. nov. 20:00
---------------------------
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Noen som vet om PH-billettene selges kun på 1903 og Aristokraten, eller får man tak i de andre steder også?
bilettservice.no
lenge leve bluss på tribunen!
Skriv heller www.billettservice.no.
Skriver man bilettservice (med én L) går det ikke.
Opprinnelig postet av Plankekæll
så det på forhåndsvisninga, gadd ikke endre, veit det er med to L'er
Aha! Trodde ikke det gikk an med PH-billetter på nett, men der tok jeg feil =)
nylig blitt fiksa på.
Opprinnelig postet av olav3232
Ja, det er kjekt med forhåndsvisning så en kan endre det en ser er feil... 
Hater hat!
Opprinnelig postet av Magnum
Ja, det er kjekt med forhåndsvisning så en kan endre det en ser er feil...
hehe,ja, men når jeg først hadde skrevet, og nettet er tregt og du er sliten, gidder du ikke endre på dert.
12.000 x 230 (gjennomsnittspris kanskje?)
= 2,76 millioner NOK.
Så får de som har greie på det trekke fra det som skal trekkes fra. Det kan ikke jeg noe om.
Bilettprisen på kortsidene er langt lavere, PH er feks 120 spenn (+ avgift), de andre kortsidene tror jeg er 180 (tror det er inkl avgift), blir uansett en anselig sum for en slunken klubbkasse. Hønefoss skal ikke ha noe av den potten, likesom FFK ikke skal ha noe av intektene fra kampen på Hønefoss. (selv om det foråvidt var FFKsupportere som stod for mer enn 50% av de intektene der :-D)
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
nylig blitt fiksa på.
Eventuelt så er det slik at alle har tilgang til feltet denne kampen.
Siterer mail fra Plankehaugen i dag
Opprinnelig postet av Plankehaugen
Tidligere i år har vi hatt kontroll på Plankehaugen feltet, men det blir det ikke nå. ALLE kan komme inn på feltet og jeg håper at vi får fylt opp feltet vårt og resten av stadion.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av kjell-H
Er det et sted på nette der man kan gå inn og se hvor mye billetter det er solgt?Vet det nærma seg 6000 solgte men morro å følge med
Hvis du har veldig god tid kan du jo gå inn på Billettservice og kikke på salkartet for stadion.
Da er det bare å telle ledige plasser.
1,2,3,4 hehe.Nei jeg har mer fornuftige ting å gjøre
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Hvis vi rykker opp så håper jeg at det blir fyrvekeri på stadion
Gleder meg som en liten unge,nesten sånn jeg gleder meg til julegaver.Hehe.Jeg er så spent samtidig nervøs oxo.Heia FFK.Detta skal vi alle klare sammen.Jeg har studert par av redningene masalin hadde mot hønefoss.Seriøst det er skikkelig klasse redninger.Alle spilleren blødde for drakta.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Er den noen som har linke til kampen fra nrk eller noe sånt?
Men Raio som KAPTEN er vel ikke noe annet å snakke om nå.
Ha burde være kaptein neste år også!!!
Opprinnelig postet av Plankehue
Men Raio som KAPTEN er vel ikke noe annet å snakke om nå.
Ha burde være kaptein neste år også!!!
Jeg mener faktisk at Celso Borges bør få tilliten som kaptein til neste år. En mer moden og reflektert 22-åring skal man lete lenge etter. Det er en kar som går forran med kjempe holdninger og innsats.
Raio viser jo også strålende innsats, men mener faktisk at Borges ikke bare kan lede gjennom eksempel, men også med taktisk klokskap, som jeg kanskje mener Raio mangler litt av.
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Er vel ikke sikkert Piroija er her neste år? Hvor lang oppsigelses tid var det på avtalen med dette estiske agentselskapet?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Helt enig. Borges er en av mest profesjonelle og målrettede spillerne jeg har sett i FFK drakt på en stund, han går langt utenpå alle andre! Rett og slett imponerende hvor reflektert og proff den mannen er i en alder av 22.Jeg mener faktisk at Celso Borges bør få tilliten som kaptein til neste år. En mer moden og reflektert 22-åring skal man lete lenge etter. Det er en kar som går forran med kjempe holdninger og innsats.
Raio viser jo også strålende innsats, men mener faktisk at Borges ikke bare kan lede gjennom eksempel, men også med taktisk klokskap, som jeg kanskje mener Raio mangler litt av.
Jeg har søkt etter både den og Løv-Ham kampen, men finner dem ikke. Alle tv-sendte 1. divisjonskamper ligger jo ute, så vi fortjener vel også at kvalikkampene blir lagt ut?
Edit: Jeg har sendt mail til NRK, og sagt at mange av oss ønsker kvalikkampene lagt ut på nett-tv. De har videreformidlet dette til NRK sport :)---------------------------
Da har jeg endelig fått somla meg til å kjøpe billett jeg også. Det begynte å bli litt skrent med ledige plasser (alle sesongkortplasser vises vel som opptatt, vil jeg tru), så andre etternølere bør nok også få litt fart på seg. 
Hater hat!
Jeg har søkt etter både den og Løv-Ham kampen, men finner dem ikke. Alle tv-sendte 1. divisjonskamper ligger jo ute, så vi fortjener vel også at kvalikkampene blir lagt ut?
Da Hønefoss-FFK ble spilt var den ikke tilgjengelig på den vanlige live-siden NRK har brukt tidligere i sesongen i alle fall. Det samme gjelder sikkert FFK - Ranheim, men det sjekket jeg ikke. Så er jammen ikke sikker.
Kampen går jo på TV, så da er det vel bare å klikke seg inn på nett-TV via NRKs hjemmesider?
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av Per Egil
Kampen går jo på TV, så da er det vel bare å klikke seg inn på nett-TV via NRKs hjemmesider?
Det er vel snakk om kamper som NRK har lagret på sine sider.
Man kan se (nesten) alle TV-sendte kamper gjennom sesongen på Nett-tv akkurat just presis sånn ca nå.
Aha, da er jeg med.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av Pk
Helt enig. Borges er en av mest profesjonelle og målrettede spillerne jeg har sett i FFK drakt på en stund, han går langt utenpå alle andre! Rett og slett imponerende hvor reflektert og proff den mannen er i en alder av 22.Jeg mener faktisk at Celso Borges bør få tilliten som kaptein til neste år. En mer moden og reflektert 22-åring skal man lete lenge etter. Det er en kar som går forran med kjempe holdninger og innsats.
Raio har innsats og vinnervilje, men han er ingen utpreget ledertype. Celso Borges har også enorm innsats og vinnervilje, men i tillegg er han en skikkelig ledertype, både på og utenfor banen. Han er rutinert selv om han kun er 22 år gammel, og kjenner klubben og laget godt etter to år i Fredrikstad. Hvis Celso er i klubben neste sesong burde han tildeles kapteinsrollen, tror også han er en spiller som kommer til å vokse med oppgaven.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25