Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Sølv i 2008 og nedrykk i 2009.
Forøvrig enig i det DeKjök sier.
Fortrengelse :-)
---------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
Kan jeg ikke huske.... ;-)Fortrengelse :-)
Opprinnelig postet av summarius
Opprinnelig postet av DeKjök
Kan jeg ikke huske.... ;-)Fortrengelse :-)
Mye rare konspirasjonsteorier ute å går. Area 51, at Bush administrasjonen stod bak 911 og i Særp er det vistnok noen som mener at S08 sendte FFK ned i Adecco i 2009. Syke greier.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Ære være Fredrikstad
We'll be back!!
Ja regnet nesten med at fsi vil selge for de vil ha penger.Er liksom for godt til å være sant at 2011 skulle bli et smertefritt år!
Selger de borges til enga så kommer jeg til å bli meget skuffet.Tror jeg ikke er alene om det!Ja at borges blir solgt er greit for ffk og fsi vil gjerne ha penger i kassa.spillere kommer og går men selg for pokker ikke til en konkurent i samma liga!!!!!Og ikke nok med det,man rekker ikke å hente en erstatter el!Pokker nå er jeg mildt sagt forbannet!
Ikke meningen å være sinna men jeg blir veldig bekymret og nervøs av alle disse ryktene uten at fredrikstad.no har gått ut og verken bekreftet el avbekreftet sitvasjonen!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Ja regnet nesten med at fsi vil selge for de vil ha penger.Er liksom for godt til å være sant at 2011 skulle bli et smertefritt år!
Selger de borges til enga så kommer jeg til å bli meget skuffet.Tror jeg ikke er alene om det!Ja at borges blir solgt er greit for ffk og fsi vil gjerne ha penger i kassa.spillere kommer og går men selg for pokker ikke til en konkurent i samma liga!!!!!Og ikke nok med det,man rekker ikke å hente en erstatter el!Pokker nå er jeg mildt sagt forbannet!
?!
Opprinnelig postet av guillermo
?!
Glem det.Hehe.Bare mange tanker og føleser som flyr rundt i hodet akr nå-Skal være rolig jeg nå og vente på hva fredrikstad.no skriver om denne saken!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Det er farlig stille på fredrikstad nå.Jeg kommer til å bli utrolig skuffet hvis han blir solgt til en norsk klubb!
You'll Never Walk Alone
Selger de Borges i dag, så kan de bare glemme min støtte denne sesongen.
Og hvis det stemmer som det står på TV2sporten at Spillerinvest ønsker å selge, så må de jo være helt idioter.
FFK-leder Svein Johannessen avkrefter alle ryktene rundt en overgang for Celso Borges.
Publisert i dag 16:43. Oppdatert i dag 16:52.
Det har vært mange spekulasjoner rundt costaricaneren Celso Borges fremtid i Fredrikstad.
Spissen har blitt koblet til Rosenborg og nå sist Vålerenga, som skal ha lagt inn et bud på sju millioner kroner.
LES: – VIF byr 7 millioner for Borges
– Ingen tvil
Overgangsvinduet stenger fredag, men allerede nå sier FFK-leder Svein Johannessen at et salg er uaktuelt.
– Celso Borges blir i FFK. Det er det ingen tvil om, fastslår Johannessen overfor NRK.no.
Han sier at klubben ikke har hatt noe ønske om å selge Borges.
– Vi må jo ta hensyn til henvendelsene som kommer, men det har aldri vært planen vår å selge.
Kan bli solgt neste gang
– Var ikke tilbudet fra Vålerenga på sju millioner kroner godt nok?
– Det var en totalvurdering fra vår side. Både det økonomiske hensynet og hva Borges betyr for laget, sier han.
FFK-lederen utelukker ikke at Borges kan bli solgt ved neste korsvei.
– Fremtiden vet ingen noe om, men det kan godt hende han blir solgt i neste overgangsvindu. Det får vi komme tilbake til. Han skal i hvert fall spille for FFK i vårsesongen, sier Johannessen.
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Opprinnelig postet av solano2
Og hvis det stemmer som det står på TV2sporten at Spillerinvest ønsker å selge, så må de jo være helt idioter.
Herregud. Støtter vi LAGET FFK eller spilleren Borges? Ja jeg blir skuffet om han blir solgt nå, men har både vært mer skuffet tidligere og kommer garantert til å bli mer skuffet i fremtiden men det betyr jo ikke at jeg slutter å støtte klubben for det. Støtter man klubben og tykt og tynt vil det heller bidra til at klubben blir større og i fremtiden kanskje klarer å holde på spillere av Borges kaliber enda lengre.
EDIT:
Uansett så stoler jeg på Kosten når han sier at Borges blir. Det finnes ingen god grunn til å ikke stole på den mannen
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Hvis borges skulle bli solgt?Hvor stor er sjangsen for at man kan hente en god nok erstatter på så kort tid?I norge er det vell bare Brenne som kan være mulighet å hente nå?El hvem tror dere en evt erstatter kan være?Hvertfall skitten spill av rbk og vålerenga!
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av rasle
Herregud. Støtter vi LAGET FFK eller spilleren Borges?
Det handler ikke om dette. Det handler om at det er 1 dag og noen timer igjen av overgangsvinduet og at Borges er vår viktigste spiller og kaptein.
Det har vært så mye snakk om at det har vært mye negativitet rundt FFK det siste året og at man endelig har begynt å snu dette nå. Hva vil skje om FFK selger sin beste spiller nå da? Folk vil igjen miste trua, og jeg tror at dette vil merkes på antall tilskuere på stadion. Folk ønsker å se kvalitetsspillere og god fotball.
Hadde dette skjedd for 2-3-4 uker siden hadde det vært greit, for jeg skjønner at Borges ønsker seg videre. Men å evt. selge han på overgangsvinduets siste dag vil være helt på trynet.
Har du ikke blitt vant med skittent spill fra de klubbene enda, ta deg en solo og ro ned nærvaHvis borges skulle bli solgt?Hvor stor er sjangsen for at man kan hente en god nok erstatter på så kort tid?I norge er det vell bare Brenne som kan være mulighet å hente nå?El hvem tror dere en evt erstatter kan være?Hvertfall skitten spill av rbk og vålerenga!
Det som er sikkert er at det "årnær sæ"
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Det handler ikke om dette. Det handler om at det er 1 dag og noen timer igjen av overgangsvinduet og at Borges er vår viktigste spiller og kaptein.
Det har vært så mye snakk om at det har vært mye negativitet rundt FFK det siste året og at man endelig har begynt å snu dette nå. Hva vil skje om FFK selger sin beste spiller nå da? Folk vil igjen miste trua, og jeg tror at dette vil merkes på antall tilskuere på stadion. Folk ønsker å se kvalitetsspillere og god fotball.
Hadde dette skjedd for 2-3-4 uker siden hadde det vært greit, for jeg skjønner at Borges ønsker seg videre. Men å evt. selge han på overgangsvinduets siste dag vil være helt på trynet.
Optimalt er det selvsagt ikke men det hjelper da pokker ikke å holde seg hjemme fra stadion. Det finnes sikkert noen gode grunner for å holde seg hjemme fra kamp men at en spiller blir solgt rett før vinduet stenger er definitivt ikke en av de.
De som holder seg hjemme fra kamp fordi Borges evt blir solgt kan absolutt kalles medgangssupportere.
Opprinnelig postet av RG
Har du ikke blitt vant med skittent spill fra de klubbene enda, ta deg en solo og ro ned nærvaHvis borges skulle bli solgt?Hvor stor er sjangsen for at man kan hente en god nok erstatter på så kort tid?I norge er det vell bare Brenne som kan være mulighet å hente nå?El hvem tror dere en evt erstatter kan være?Hvertfall skitten spill av rbk og vålerenga!
![]()
Det som er sikkert er at det "årnær sæ"
Hehe.Noe sterkere en solo skal til for å ro ned nervene nå
Men jeg liker ikke at det er så stille på fredrikstad siden nå og jocke nekter å kommentere saken!Ja jeg forstår at man vil ha penger inn også men man må også få inn evt en erstatter som er bra nok og tiden er veldig knapp!
You'll Never Walk Alone
Er det et problem at det er stille på fredrikstadfk.no? Hvorfor skulle de skrive noe der, det er da ikke vanlig at hjemmesiden brukes til å dementere overgangsrykter?
Den sportslige ledelsen har sagt til media at Borges ikke selges i dette overgangsvinduet med mindre FFK får et tilbud som er så bra økonomisk at man simpelthen ikke kan si nei. Det er godt nok for meg, forutsatt at de holder det.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
De som holder seg hjemme fra kamp fordi Borges evt blir solgt kan absolutt kalles medgangssupportere.
Hehehehe, type du.
Optimalt er det selvsagt ikke men det hjelper da pokker ikke å holde seg hjemme fra stadion. Det finnes sikkert noen gode grunner for å holde seg hjemme fra kamp men at en spiller blir solgt rett før vinduet stenger er definitivt ikke en av de.Du har jo absolutt ikke skjønt hva han mente her heller tydeligvis. Salget her ville jo sett ut som en del steg tilbake for det nye styret. Det gamle styret hadde sikkert solgt han til RBK. Så det handler ikke om spilleren, men om klubben....De som holder seg hjemme fra kamp fordi Borges evt blir solgt kan absolutt kalles medgangssupportere.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Du har jo absolutt ikke skjønt hva han mente her heller tydeligvis. Salget her ville jo sett ut som en del steg tilbake for det nye styret. Det gamle styret hadde sikkert solgt han til RBK. Så det handler ikke om spilleren, men om klubben....
Hva som er det riktige for klubben sportslig og økonomisk sett vet nok styret mye mer om enn oss vanlige supportere. Selvfølgelig har man lov til å være uenig men å holde seg hjemme fra stadion? Det bare skader klubben (enda?) mer...
Opprinnelig postet av endre
Du har jo absolutt ikke skjønt hva han mente her heller tydeligvis. Salget her ville jo sett ut som en del steg tilbake for det nye styret. Det gamle styret hadde sikkert solgt han til RBK. Så det handler ikke om spilleren, men om klubben....
Hva som er det riktige for klubben sportslig og økonomisk sett vet nok styret mye mer om enn oss vanlige supportere. Selvfølgelig har man lov til å være uenig men å holde seg hjemme fra stadion? Det bare skader klubben (enda?) mer...
Så lenge FFK kun vil sitte igjen med småpenger etter salget er det vel ingen tvll om hva som er det riktige å gjøre. Hadde FFK sittet igjen med 7mill selv så hadde saken vært annerledes, selv om jeg hadde vært i mot et salg 1 dag før overgangsvinduet stenger uansett.
Vel, at noen er "solskinnsfans" må vi som ikke er det, finne oss i. De betaler samme billettpenger og på gode dager er de også med og lager liv på stadion. For noen er positivitet i øyeblikket det som får dem til å gå på kamp framfor å se den på TV, og det er forsåvidt helt riktig at et salg av Borges nå ville ta mye av den positiviteten bort. Klubben ville i hvert fall ha en mye større jobb med å overbevise tvilerne om å gå på kamp.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 16:30 | c1438ad6