Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå er Roar Johansen Fredrikstadgutt også da. Klart han håper FFK gjør det bra.

jeg hørte at han var en Mossing, men er ikke sikkerWink

Han er fra Moss, ja.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Da var det faren hans som var Fredrikstadgutt.

Han var ihvertfall FFK-supporter het til sønnen Roar tok over Sarp, da byttet han til blåhvite ekle farger han også. Blod er tykkere enn vann, men man skifter ikke favorittlag i fotball.

Man gjorde et intervju med faren i forbindelse med oppryksskampen mot Alta i høst der dette kom frem. På NRK altså.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kjell-H

Synes det er synd at Amundsen bare er Asstrener ut dette året.Virker som han og Aune samarbeider veldig bra!Men er glad for at han fortsetter i fredrikstadSmile

Mulig jeg har gått glipp av noe. Men har Amundsen sagt at han gir seg i FFK etter sesongen?

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Han har skrevet under på en treårskontrakt, hvor han det første året skal være assistenttrener mens han de to neste skal være spillerutvikler.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Han har skrevet under på en treårskontrakt, hvor han det første året skal være assistenttrener mens han de to neste skal være spillerutvikler.

Ja riktig. Da lurer jeg jaggu på hva problemet er... Med andre ord samarbeidet vil fortsatt være hvis vi har en vellykket sesong..

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ja riktig. Da lurer jeg jaggu på hva problemet er... Med andre ord samarbeidet vil fortsatt være hvis vi har en vellykket sesong..

Ja men han er jo ikke Asstrener etter denne sesongen.Er det jeg mente!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10

Lagt til:

Amundsen skrev under på en fireårskontrakt

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3756/372/

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Roger Risholt til Gif Sundsvall

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Slettet en haug med innlegg med generell hakking på alt og alle. Regner med at de som fikk et innlegg slettet nå skjønner hvorfor Smile.

...og tilbake til tråden så er det jo hyggelig at Roger har funnet seg ny klubb. Det fortjente han.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Bare som et litt artig tilleggsnotis så har gjennomsnittsalderen på troppen gått ned fra 25,25 fra mars 2010 til 24,25 i skrivende stund. Ungt og fint tall :-)

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til:

Hvor er den spilleren som var på vei æ??? Noen som mente at det var noe på gang jo! Vi trenger en general på midten!!! :)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Bare som et litt artig tilleggsnotis så har gjennomsnittsalderen på troppen gått ned fra 25,25 fra mars 2010 til 24,25 i skrivende stund. Ungt og fint tall :-)

24,5 når sesongen starter. Smile

http://www.ffksupporter.net/spillere/a-lag/

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn?

Eller at en spiller har bursdag til uka?

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til:
Enig med spurvene fra London. Vi trenger å få ankeret på plass før vinduet stenger

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Topscorer
Enig med spurvene fra London. Vi trenger å få ankeret på plass før vinduet stenger

Pssst..... Khalifa Jabbie. Wink

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av RG

I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

Hva er kort tid for deg. min ? timer ? dager ? mnd ? år ?

Venter .........................................................................................

I løpet to uker.

Ja denne uka skulle det skje, men tviler vel mer og mere på deg og dine tips i grunn !!!

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

Yell

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Syns ikke du virker like sikker på at folkets spiller skal bli klar som du var for en drøy uke siden? 

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til:

Vi kan vel alle være enige om at svakheten ved FFK pr dags dato er den sentrale midtbanen. Laget mangler en sentral defensiv midtbanespiller som kan skjerme forsvaret samtidig som han er såpass allsidig at han også fungerer som en slags dyptliggende "playmaker". Det snakkes om å handle inn en "folkets spiller".

Nå er det ca 1 uke til seriestart, spørsmålet er da; vil vedkommende få nok tid på seg til å kunne gå inn å gjøre en god nok jobb med en gang? Det er nemlig det som trengs at han fungerer fra dag 1, i en så viktig posisjon så holder det ikke at han gjør en "decent" jobb. Da Wehrman kom inn og fikk denne rollen så ble hele laget bedre, da prestasjonene hans dalte så virket det negativt på hele lagets prestasjoner. Det har ble gitt signaler på at den aktuelle spilleren er fra Latin-Amerika da burde det i hvert fall blitt handlet før eller skrinlagt hele prosjektet til neste overgangsvindu for å gi vedkommende tid til å aklimatisere seg.

Jeg mener at denne "folkets spiller" bør handles inn ved neste overgangsvindu. Det snakkes hele tiden om å gi de unge og uerfarne sjansen, javel nå har vi sjansen; gi Martin Elvestad sjansen fram til sommerpausen!! Han har faktisk etter min mening fungert meget bra i denne rollen i de trenningskampene i år, når han har fått sjansen fra start.

alexx

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Jeg er enig, la Jabbe, Elvestad og Ramberg få muligheten fram mot sommeren. Hvis de svikter har vi jo både Thommassen og Borges som kan spille sentralt. Jeg synes videre at det er mye mer spennende å se hva som skjer med Borges og gjentar mitt forslag om at Borges bør bli "folkets spiller" ved at midlene som er samlet inn bidrar til ny kontrakt for vår viktigste spiller.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmats

Syns ikke du virker like sikker på at folkets spiller skal bli klar som du var for en drøy uke siden? 

Forusetningene er ikke de samme som når jeg postet tråden tidligere. Da hadde de regnet med at det ville gå i orden, siden pengene fra aksjonen gikk så bra som den gjorde og at andre sponsorer ville hjelpe til. Noe de dessverre ikke har gjort foreløpbig. Men, det er jo en stund til at vinduet stenger ennå, så det er bare å leve i håpet. Ser ikke bort i fra Værste kanskje hjelper til igjen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er enig, la Jabbe, Elvestad og Ramberg få muligheten fram mot sommeren. Hvis de svikter har vi jo både Thommassen og Borges som kan spille sentralt. Jeg synes videre at det er mye mer spennende å se hva som skjer med Borges og gjentar mitt forslag om at Borges bør bli "folkets spiller" ved at midlene som er samlet inn bidrar til ny kontrakt for vår viktigste spiller.

Kommer vel ikke så langt med 200000 kroner?

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg sa ikke at innamlede midler er nok til ny kontrakt, men at det bidrar.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkmats

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 19:11 | adb3c5a2