Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99

FFK i dialog med Tarik

Blir dette noe av, så blir det fullsatt på stadion til året. Men vi er nok avhengige av en velvillig Terje Høili og at ikke noen utenlandske klubber viser for stor interesse. (og at vi rykker opp selvfølgelig). Men en våt drøm vel verdt å sove på noen dager :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Våte drømmer, ja.

Tarik kommer til FFK på fri overgang, Høili sponser en fin sign-on-fee mot prosenter av eventuell salgssum. Tarik herjer hele sesongen, spiller seg inn på landslaget igjen, han og Moa dribler og skyter Norge like til EM og i desember får vi nye 20 mill når Tarik selges til en Bundesliga-klubb - hvor han fortsetter å herje.

Dog blir jeg slett ikke overrasket om han i stedet havner i en dansk toppklubb, da får han kamptrening allerede fra januar i stedet for å vente til slutten av mars - og har større sjanse for å komme seg på landslaget allerede til vårens kvalik-kamper.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Hvem skal evt betale millionlønna til Tarik? FFK? Neppe.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Dette kommer helt an på Tarik selv. Klubbber som FCK, Brøndby og RBK vil gi han en anledning til å spille E-cup. Det som skjer i Molde er nok også spennende. Men jeg tror at Tarik først og fremst ønsker å gi karrieren en ny boost, og det vil han nok lettest få til i kjente trygge og hjemlige omgivelser i Fredrikstad. Opprykk er dog en forutsetning(prøver å ikke forskuttere noe).

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:
Rent hypotetisk; hvis FFK kjøper Tarik fra Herenveen, vil da FFK få prosenter av dette salget (hvis de forhandlet seg fram til videresalgsprosenter den gang de solgte ham til Herenveen)? ;-) (hvorfor har jeg ikke smiley'ene lenger?)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Nå er det vel snakk om at Tarik kommer gratis fra Herenveen tror jeg. Hvis ikke så bør vi jo gi et kjempebud! Jo mer vi byr jo mer penger får vi.Tongue out

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Å signere Tarik vil gi en enorm signaleffekt, og det vi eventuelt betaler i overgangs sum og lønn vil tjenes inn med antall tilskuere. En slik signering vil styrke den oppadgående entusiasmen vi nå ser i Fredrikstad. En klassespiller som ble flasket opp i FFK kommer hjem ved comeback i TL! MEN, først må vi blø for drakta, spillere som supportere, og slå Hønefoss hjemme også! Håper de går på banen med mål om å vinne hjemme også.

Tarik vil kunne passe i tospann med Borges (hvis vi beholder ham da...). Foruten han, vil en vback og stopper sørge for at vi har et bra lag før neste sesong.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Hva med disse spissene? Øyvind Gausdal, Vindbjart - spiss som scoret 23 mål i 2. divisjon Wilhelm Pepa, Mandalskameratene - spiss som scoret 34 mål i 3. divisjon

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Hva med disse spissene? Øyvind Gausdal, Vindbjart - spiss som scoret 23 mål i 2. divisjon Wilhelm Pepa, Mandalskameratene - spiss som scoret 34 mål i 3. divisjon

Det kommer vel helt an på hva slags spillertyper vi vil ha.

Disse to har jeg (og sikkert samtlige andre her inne) aldri sett spille fotball før. Derfor er spørsmålet også ganske håpløst. Petar Rnkovic (Godset) har vel scoret over 50 mål på en sesong i 3.divisjon før, men det betyr ikke at han er noe for Tippeligaen for det.

Antall mål er håpløst å trekke noen konklusjoner ut fra. Man må se spillerne i aksjon først også.

Hvor gamle er disse da? Hva slags spillertyper er dem?

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Tarik comeback hadde garantert økt optimismen i byen og dermed publikumsantallet på stadion. Tror også han hadde funka bra sammen med Celso.

Men først må vi gjøre unna en kamp!!!! Vi har IKKE røkka opp ennå!!

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til:

Konate!!!   Kan det være noe????  Laughing  . 

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Konate!!!   Kan det være noe????  Laughing  . 

Nei takk Tongue out

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Han er vel opprinnelig Tæssegutt, er han ikke? Tæsseguttær bør selvsagt spille for Fredrikstad Cool (med mindre de, som meg, er for dårlige ...)

Hehe, Ole var den spilleren som dro igang sangen:

Drite, drite, driiite på fredrikstad byyyyyy, drite, drite, vi skal drite på fredrikstad by, under opprykksfesten.

Herlig gutt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av sarpen

Hehe, Ole var den spilleren som dro igang sangen:

Drite, drite, driiite på fredrikstad byyyyyy, drite, drite, vi skal drite på fredrikstad by, under opprykksfesten.

Herlig gutt.

Jeg husker godt Steffen Iversen stod på toppen av rådhuset i Oslo og sang: "Rosenborg er ræva".

Fredd

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til:

Takk. Det er nemlig ikke alle som skjønner at det skal spilles en kamp til! Sitter med nervene langt utenpå kroppen allerede jeg. Her er det bare 110 % konsentrasjon fra første spark som gjelder!

Landslagsspiller

Lagt til:

Ryktebørsen torsdag

Lindegaard nærmer seg United, Molde ønsker seg et helt nytt lag, Elyounoussi forlater Nederland, og Nordkvelle er ønsket i Trondheim. Les de siste ryktene her!

http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=7234

Landslagsspiller

Lagt til:
Kanskje vi bør hente tilbake Everton?

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje vi bør hente tilbake Everton?

Gjerne for meg..... synes han var enorm (bortsett fra litt lite målteft), men venter med å spekulere på hvem som skal hentes eller ikke til torsdags kveld.

Worst case senario er vel at vi må selge spillere grunnet Adecco opphold minst et år til (Gud forby!!!)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Hvis han har trent på å skyte en ball siden sist, så ja takk. Men fryktelig irriterenede å se en spiller som nesten har "alt" være blant de svakeste avslutterne Fredrikstad stadion noengang har sett...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:
Ja takk til Everton,meget god fotballspiller,jobbet og stod på hele kampen.

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Dersom Hønefoss rykker ned og vi rykker opp hadde det vel vært en mulighet for å plukke opp Angan hvis Tarik ikke kommer? Syns han har tippeligaens desidert beste steg!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmats

Dersom Hønefoss rykker ned og vi rykker opp hadde det vel vært en mulighet for å plukke opp Angan hvis Tarik ikke kommer? Syns han har tippeligaens desidert beste steg!

Jeg er med deg på den. Hvis han får masse avsluttnings trening,KAN han bli en hit. Er litt usikker på hans 'attitude',og tror kanskje hvis Vålerenga vil ha han,havner han nok der.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Jens G Best

Sitat fra opprykksartikkelen til vg:

"Cristian Gamboa, mannen som ble hentet til FFK med hjelp av Petter Stordalens lommebok, signerte denne uken en fireårskontrakt med klubben."

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10011918

Hvaforno? Har han det? Det er jo strålende!!

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Har ikke jeg hørt noe om, men i så fall er det glimrende.

Edit: Var visst noe prat om han i pausa på stadion, uten at jeg har fått bekreftet hva det handlet om. Meget mulig det ble annonsert da.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 16:30 | c1438ad6