Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Høres rart ut siden han er midstopper som vi har sett mange ganger som høyre-back.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Hva med Mads Dahm?Ung forsvarspiller som ikke får ny kontrakt av lillestrøm.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3053601.ece

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Lagt til:
Men har vi ikke godt med stoppere? Kan han også spille venstre-back eller noe annet?

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:
Opprinnelig postet av Erikk
Men har vi ikke godt med stoppere? Kan han også spille venstre-back eller noe annet?
Må tenke på at Piiroja ikke blir noe yngre da? Men samtidig så tror jeg ikke at klubben prioriterer forsterkning av denne plassen, da Horn allerede er på plass !

You`ll never walk alone...

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Jeg tror at Mads Hansen,event er tiltenkt en flanke rolle i 4-4-2...eller som ving,evnt backup som indreløper i 4-3-3.

Vi har vel ikke flust med kant/ving spillere som er kjappe nok til å komme seg til cornerflagget,og få lagt innlegg. Itillegg er Mads veldig god en-mot-en,noe som ikke er et drawback som kant/ving.

Alle husker vel at han nesten ble dratt av shortsen av en Bryne spiller i høst? Han sendte forøvrig shortsen i posten til spilleren fra Bryne litt senere.Laughing

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk
Hei flott at du tok opp tråden igen vedr Mads Haansen, jeg synes denne er interessant. Vedr indreløper i 4-3-3 blir vel det et system vi ikke har brukt i noen særlig grad etter Nordlie forsvant. Som ving/flanke i 4-4-2 har vi jo Walencia, Rafn og Askar som alle er gode samtitig som vi har en "ledig plass" både sentralt på midtbanen og på spissplass.

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til:
Kan fort se ut som de kjøper mot et 4-3-3 system. Blir spennende å se når noen nye spillere blir klare. Alt håp er nok ikke ute om spennende spillere til systemet i alle fall ;)

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Opprinnelig postet av Erikk
Hei flott at du tok opp tråden igen vedr Mads Haansen, jeg synes denne er interessant. Vedr indreløper i 4-3-3 blir vel det et system vi ikke har brukt i noen særlig grad etter Nordlie forsvant. Som ving/flanke i 4-4-2 har vi jo Walencia, Rafn og Askar som alle er gode samtitig som vi har en "ledig plass" både sentralt på midtbanen og på spissplass.
Etter mitt syn er Mads Hansen mye raskere,og flinkere til å utfordre en-mot-en enn alle disse 3 spillerne du nevner. Spørsmålet er om han tar steget fra Adeco til TL.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

FFK og MIF ikke enige FFK har så langt ikke lykkes i sine bestrebelser på å hente Mjøndalens Mads Hansen. Ifølge Drammes Tidende har Mjøndalen avslått et bud på 325.000 kroner. http://www.demokraten.no/ffk/article5427940.ece

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06

Lagt til:
Hva med å hente Mads Dahm da? En ekstra stopper er ikke dumt i vår situasjon? Mads ble akkurat frigitt av Lillestrøm og kan signere for hvem som helst!

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:
Jeg tror Mads Dahm er for dyr i sine lønnskrav, mulig jeg tar feil, men han bruker ikke agent heller så det kan være mulig han priser seg selv for høyt for LSK da dem ikke ville skrive kontrakt med han.

R G

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08

Lagt til:

Mener uansett han er en spennende spiller. Og vi må være realistiske i forhold til hvor lenge vi har Rajo i klubben. Så det å se etter en midtstopper til er absolutt ikke dumt.

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07

Lagt til:
Samme hvem som kommer,samme hvem som går,det kribler i magan alt. gleder meg til serieåpning. deilig være tilbake;(der vi hører hjemme) vil ha garshi tilbake!!!!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av superduper
Samme hvem som kommer,samme hvem som går,det kribler i magan alt. gleder meg til serieåpning. deilig være tilbake;(der vi hører hjemme) vil ha garshi tilbake!!!!!!
Hadde gjerne sett Ardian Gashi tilbake i ffk, men skal ikke sette mye penger på det skjer når ffk ikke betaler for Mads Hansen det mjøndalen forlanger

R G

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Lex

Vidar er fornøyd. http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3632/372/

Klar for 2 nye år. Gratulerer.

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Ifølge Jonsson skal FFK hente 2-3 spillere til. Spennende. Lurer på hvor penga skal komme fra men..

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av niggle

Ifølge Jonsson skal FFK hente 2-3 spillere til. Spennende. Lurer på hvor penga skal komme fra men..

Det ligger vel nokså klart i kortene at vi hovedsakelig ser på spillere som ikke trenger å kjøpes fri fra noen kontrakt.

Bjørn Jervell Hansen

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av bjervell

Det ligger vel nokså klart i kortene at vi hovedsakelig ser på spillere som ikke trenger å kjøpes fri fra noen kontrakt.

Så koster det jo gjerne en del å lønne disse spillerne også!

Norgesmestere 2006!!

A-lagspiller

Lagt til:
Hva med Øyvind L.Gaustad / Vindbjart / 2.divisjon ? Spiss på 24 år som scoret 20 mål denne sesongen. Blir fulgt tett av IK Start, men noe mer vet jeg ikke...

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Stor fysisk sterk spiss. Har spilt mange kamper mot han, og han er for god for 2 div hvertfall

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

Stor fysisk sterk spiss. Har spilt mange kamper mot han, og han er for god for 2 div hvertfall

OK..men kunne det vært noe, eller tror du 1.div er maksnivået hans ?

Siden Start i hele tatt vurderer han og inviterer han på prøvespill, så må det være noe med han ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Vanskelig å si, men trur ikke det er en topp TL spiller. Uansett bedre enn Odillon og Dino som jeg også har spilt en del mot.

Gausdal er uansett god nok for adecco trur jeg.

Trur kanskje han blir litt for treg for å spille sammen med Borges. Vil ha en mer bakromsspiss jeg.

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Hva med Øyvind L.Gaustad / Vindbjart / 2.divisjon ? Spiss på 24 år som scoret 20 mål denne sesongen. Blir fulgt tett av IK Start, men noe mer vet jeg ikke...
Steget fra 2 div til TL er vel litt stort, det er jo nesten litt umulig og si om gutten er god nok til 1 div tilogmed, men han bøtter inn mål og da er kansje nivå på keepere i 2 div ikke så bra ?

R G

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kvam
Opprinnelig postet av bjervell

Så koster det jo gjerne en del å lønne disse spillerne også!
Vi skal vel omsette for 50 mill neste år, så det ligger vel i den potten der. Tror dere ikke det?

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Greaker
Steget fra 2 div til TL er vel litt stort, det er jo nesten litt umulig og si om gutten er god nok til 1 div tilogmed, men han bøtter inn mål og da er kansje nivå på keepere i 2 div ikke så bra ?

Si ikke det. Moa kom vel fra 2. divisjon og herja i TL? Bøtter du inn mål i 2. div vet du iallefall hvor målet er plassert...noe som er mangelvare i ffk.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 16:30 | c1438ad6