Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner
Han er jo hvertfall i en perfekt alder dersom han ønsker å gå til Brann. Muligens at han er litt for ung til å være aktuell, men om et par år tipper jeg de er villige til å bla opp noen millioner for ham.
---------------------------
General Gardener = tidl. Lemmy
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Får ikke mange bra midtbanespillere for rundt 200000 kroner som har kommet inn i aksjonen.
Blir nok ikke flere spillere inn i dette overgangsvinduet.
Opprinnelig postet av Patrioten
Får ikke mange bra midtbanespillere for rundt 200000 kroner som har kommet inn i aksjonen.
Blir nok ikke flere spillere inn i dette overgangsvinduet.
Har man gode nok speidere tror jeg man kan finne en bra nok midtbanespiller omtrent gratis.
Så du mener at vi har en midtbanespiller snart klar, eller er klar?
Ingenting hadde vært bedre enn det.
Denne agenten, er det TKK ?
You`ll never walk alone...
TKK er jo ansatt i Zenith som speider der, tviler sterkt gitt.
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Det kan avkreftes! ;)
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Trond Erik Bertelsen er Bosman spiller i Viking. Har aldri kommet opp på toppnivå etter den alvorlige skaden i FFK hvor han mistet nesten all muskelmasse i det ene beinet. Var glitrende for FFK (Drillos første kjøp) før skaden. Hvis Bertelsen vil nå god gammel form vil han være en solid signering for enhver TL klubb. Det er tynt på venstrebacken, og blir Thomassen skadet har vi et problem. Thomassen er uansett best som sentral midtbanespiller, men det er en helt annen diskusjon!
Det sportslige apparatet i FFK har nok oversikt på hvilke spillere som er Bosman i TL, og man kan se an hvordan han gjør det inneværende sesong.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
jeg ønsker ikke han tilbake i FFK... sist han var her ville han hjem til mamma.. la han bli der
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av keiko99
Enig...jeg ønsker ikke han tilbake i FFK... sist han var her ville han hjem til mamma.. la han bli der
TKK er ikke agent, kun speider.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av bateman
Trond Erik Bertelsen er Bosman spiller i Viking. Har aldri kommet opp på toppnivå etter den alvorlige skaden i FFK hvor han mistet nesten all muskelmasse i det ene beinet. Var glitrende for FFK (Drillos første kjøp) før skaden. Hvis Bertelsen vil nå god gammel form vil han være en solid signering for enhver TL klubb. Det er tynt på venstrebacken, og blir Thomassen skadet har vi et problem. Thomassen er uansett best som sentral midtbanespiller, men det er en helt annen diskusjon!
Det sportslige apparatet i FFK har nok oversikt på hvilke spillere som er Bosman i TL, og man kan se an hvordan han gjør det inneværende sesong.
Berti har alltid vært oppskrytt etter min mening. Drilloyndling, ingen tvil om det, og meget hurtig. Men gutten hadde jo stort sett aldri en avlevering med rett adresse!
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av Holters
Unnskyld, mente speider..;)Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Holters
Unnskyld, mente speider..;)Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Alltid beredt!
Rød.... hvit... og patriot!
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.
Mmm, høres rart ut, det eneste de da gjrø er å forskyve bosmannperioden frem til høsten, eventuelt til jul. Da er de i samme situsjon, Celso er da bossmann og kan forhanle med hvem han vil etter den tid og vil da vis det er europa muligens spille i FFK frem til vinduet på sommeren igjenn.
Spørsmålet her er kanskje hvor mye det vil koste, samtidig sikkrer FFK seg om de eventuelt skulle rykke ned, da jeg vil tippe på at Celso vil forlange en lønn etter statusen i byen.
At han forlenger kontrakten sin med ett år (ut 2012) høres ikke så usannsynlig ut i mine øre. Celso har selvsagt ambisjoner om spill på et høyere nivå enn Tippeligaen i løpet av 2011/12-sesongene.
En langtidskontrakt kan være risikabelt for han i så måte - da det selsagt vil bli dyrere å løse han fra kontrakten. Det er ingen selvfølge at Borges forlenger, han er i en god forhandlingssituasjon nå. Et års forlengelse kan vel være et kompromiss begge parter kan leve med. Vi kan selvsagt håpe på at han smeller til med en langtidskontrakt, men jeg har virkelig mine tvil.
Ryktene tar jeg uansett med en klype salt - magefølelsen sier at dette vil dra mer ut i tid.
Opprinnelig postet av Anne
Den vil vel bli forskjøvet et år frem,som da vil si sommeren 2012?!før han kan forhandle fritt med andre klubber.Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.
Mmm, høres rart ut, det eneste de da gjrø er å forskyve bosmannperioden frem til høsten, eventuelt til jul. Da er de i samme situsjon, Celso er da bossmann og kan forhanle med hvem han vil etter den tid og vil da vis det er europa muligens spille i FFK frem til vinduet på sommeren igjenn.
Spørsmålet her er kanskje hvor mye det vil koste, samtidig sikkrer FFK seg om de eventuelt skulle rykke ned, da jeg vil tippe på at Celso vil forlange en lønn etter statusen i byen.
Jeg forstår borges og jeg forstår fredrikstad.Men det jeg ikke forstår er at han blir valgt til kaptein hvis ting er usikkert rundt hans tid i ffk fremover!Skriver han under på ut 2012 så bør ffk prøve å få solgt han til sommeren!Men ja media kan det med å spre falske rykter så vi får se hva som skjer.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
..
Men det jeg ikke forstår er at han blir valgt til kaptein hvis ting er usikkert rundt hans tid i ffk fremover!
..
Hva om det å velge ham til kaptein er et kort i spillet om ny kontrakt?
Svaberget for alltid!
Venter i spenning....
Kontrakt ut 2012, en god 2011-sesong for FFK og et pent millionbeløp inn i kassa i januar 2012 er hva jeg ser for meg med optimist-brillene på.
“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."
- Sir Alex Ferguson
FB og Simensens kilde sier at han mest sannsynig ikke skriver under.
Håper Patrioten er den som har rett..
http://twitter.com/GardC
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88