Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Dristig å sette ut kapteinen, men jeg tror altså det er riktig. Han har ikke prestert. Nå er riktignok Martinsen også et usikkert kort, men som spillertype (hurtighet, taklingsstyrke) passer han bedre til å ta seg av en spiller som Angan.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

Laget er klart:

Masalin
Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen
     Askar, Risholt, Ramberg, Valencia
               Thorvaldsson, Borges

Skummelt.. og litt spennende!

Rafn på benken? Han har jo vært den store formspilleren i det siste?

---------------------------

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Jens G Best

Litt merkelig, mulig noe sykdom eller noe. Men tror nok vi uansett får se han i løpet av kampen, tviler på at Valencia holder 90 min. En frisk og tent Rafn er kanskje supergunstig mot et slitent Hønefoss-forsvar utover i kampen. Da har selvfølgelig Valencia servert Thorvaldsson i hele første omgang og dratt på seg flere assister. HAR TRUA! (Men er også fryktelig nervøs.)

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza

Dristig å sette ut kapteinen, men jeg tror altså det er riktig. Han har ikke prestert. Nå er riktignok Martinsen også et usikkert kort, men som spillertype (hurtighet, taklingsstyrke) passer han bedre til å ta seg av en spiller som Angan.

Nå ble jo Ophaug plukket av banen mot Løv-Ham pga en akilles-skade. Det er jo mye mulig han ikke er hundre prosent klar. 

Personlig mener jeg han ikke forsvarer en plass på laget uansett. Jeg ville også brukt Martinsen ene og alene pga farta. 

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Håper FFK klarer å løpe i 90 minutter på kunstgressbanen. Selv om FFK skulle komme til å ta ledelsen, må de for all del ikke gå i samme fella som tidligere og legge seg bakpå. Hønefoss kan score på overtid slik som de gjorde mot Ranheim.

Så nøkkelen blir i å jobbe, jobbe, jobbe. Ser vi har en solid benk å forsyne oss av hvis spillerne blir slitne. Da er det bare å foreta tre bytter. Håper ikke kunstgresset blir så glatt, så de sklir mer enn de spiller. Satser da på at de har funnet riktig skotøy ihvertfall. Gleder meg og håper siste ukas positivitet har smittet over på laget. Vi må ihvertfall ikke undervurdere Hønefoss. De er tross alt et tippeliga-lag, og vi er et Adecco-lag (enn så lenge).  Tvi-tvi Smile  Blir spennende dette her. Gleder meg.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av Jens G Best

Litt merkelig, mulig noe sykdom eller noe. Men tror nok vi uansett får se han i løpet av kampen, tviler på at Valencia holder 90 min. En frisk og tent Rafn er kanskje supergunstig mot et slitent Hønefoss-forsvar utover i kampen. Da har selvfølgelig Valencia servert Thorvaldsson i hele første omgang og dratt på seg flere assister. HAR TRUA! (Men er også fryktelig nervøs.)

Joda, jeg ser den. Valencia gikk vel også ut her tidligere i uken og uttalte at han var i form, og en frisk Alex Valencia med selvtillit er uansett en reell trussel mot hbk`s venstre side. Men han har jo ikke imponert i det siste i kamp, så vi får håpe han har trenet på seg godfølelsen.

Ellers så er jo tempo et tilbakevendende tema for meg før disse kampene, særlig fordi det har vært en mangelvare i begge midtforsvar. For vår del forsøker man jo å gjøre noe med det ved å erstatte Ophaug med Martinsen. Men offensivt har vi mer tempo på benken enn på banen;

I kvintetten Askar - Thorvaldson - Ramberg - Borges - Valencia, så er det vel bare førstnevnte som har fart i beina utenom det vanlige. De andre 4 har andre sterkere sider enn fart.

Jeg tolker det dithen at trenerteamet ønske å starte med rutine og fysikk , slik at vi unngår tidlige baklengs og har kontroll på dødballer. Når det drar seg til i disse kampene så har vi uansett fart nok på benken til å utfordre bakrommet bak tippeligaens kanskje tregeste midtforsvar.

Svaberget for alltid!

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09

Lagt til:

Hvem er dagens kaptein? Hadde vært fornuftig om Borges hadde fått kapteinspindet i dag

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Gonzales

Hvem er dagens kaptein? Hadde vært fornuftig om Borges hadde fått kapteinspindet i dag

Jan Rafn tipper det er Raio i alle fall.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Raio er kaptein i dag.

Landslagsspiller

Lagt til:

Raio <3

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:

Hahaha!!! Jeg ble helt stiv her, og så begynte jeg å grine. Så da kom 2 1/2-åringen min og sa at "det går bra!"

-Steh auf!-

Landslagsspiller

Lagt til:

For en start! Fantastisk!

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

FY FAEN SÅ DEILIG :-) BORGES

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:
Sitter på Eventyrfabrikken (i blåbæsjland ;) med ungene og ser resultatene tikke inn... For en fantastisk start!!!

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Nydelig Askar :-)

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:

Askar er jo helt outstanding i dag!

-Steh auf!-

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:

Fyttirakkærn, for en fornøyelse det er å se Guttane spelle ball idag!

Deilig å se og høre så mange rødhvite hjerter på tribunene også. Kjipt at jobbing satte en stopper for min del :(

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvorfor har vi ikke spilt sånn hele sesongen? I dag har vi vært knallgode!!!

A-lagspiller

Lagt til:

Fantastisk!!!!!!

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Magnum

Herre!!!

Lovende start, får'n si. Laughing

Er det noen som tar opp kampen - på noe utstyr som har mulighet til å brenne ut en DVD-kopi? Ser ut som om dette kan bli en det er verdt å spare på. Jeg tar/tok'n opp sjøl, men så han selvfølgelig HD/DVD-opptakeren seg rett etter 0-3-målet... Frown

Edit: Småkjip redusering, men jeg satser på at det er et unntak, og ikke symptomatisk for resten av kampen.

Hater hat!

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:

Liker dårlig at hbk ikke har gitt opp. :/

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Jepp, hadde vært bedre for nervene med enveiskjøring resten av kampen - pluss neste kamp. Wink

Nervene har fått alt de holder tidligere i år, kjenner jeg...

Hater hat!

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvilke Hønefoss-spillere fikk gult kort mot Ranheim?

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: teflon

Hagen, Byfuglien, Hassum.

Bare Hagen som er på banen, Byfuglien er på benken.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25