Kamptråd: FFK - Løv-Ham. Fre 12. nov kl 18:00
Opprinnelig postet av ffk1903
Rævkjørt er bare fornavnet, et lag på banen. Går dette bra så er det et under.Opprinnelig postet av Costanza
Men kommer det ca 4000 på denne kampen er det rett ut flaut. Man må nesten avskrive Fredrikstad som fotballby med dette oppmøtet.Om vi ryker mot Løv-Ham så kan vi nesten avskrive Fredrikstad som fotballag også. Har kun live-oppdatering og VGD som kilder til nå, men det høres unektelig ut som at vi blir rævkjørt fra start. Klarer virkelig ikke Aune å få senket skuldrene til spillerne slik at de ikke er overnervøse overfor eget publikum? Sånn har det nesten vært i hele år i kamper vi er favoritter.
Er Thorvaldson på banen? mente jeg men der så jeg han for første gang på 21 min.
---------------------------
http://twitter.com/GardC
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Er Thorvaldson på banen? mente jeg men der så jeg han for første gang på 21 min.
La merke til han etter 37-38 også.. 
Bare vi ikke blir feige og skal forsvare dette inn nå.. Det har vi sett for mange ganger før i år.
overkjørt de første 20 min, kommer pent inn i kampen og har tatt over.
Kan Løvene fortsette som siste 25 ja da er det håp, bare guttane ikke detter bakpå og prøver å forsvare seg inn.
Laget var like anspent som alle fryktet på forhånd. Haugen har herjet i mellomrommet, især de første 15-20min. Ophaug sin mangel på fart har nesten blitt avgjørende med negativt fortegn. Svakt at av trenerteamet at han starter idag mot "superduoen" til Løv Ham.
Vi hever oss etter en nervøs start og samtlige spillere gir alt. Især midtbanen imponerer meg, Roger og Hansi kriger i stykker Løvene. Rafn med utrettelig arbeid og vinner ballen bak 1-0 målet. Flotte innlegg fra Askar også som har kommet i god posisjon 3-4 ganger. Herlig finishing av Gunnar! Thomassen burde helt klart scort på en fantastisk pasning fra Hansi. Defensivt er Gamboa, Ophaug og Piiroja helt på tur, og vi er heldige som har holdt nullen. Kan bl.a. takke Masalin som gjør en fantastisk redning på skudd fra Haugen (forøvrig etter at Ophaug ser ut som pensjonist der han sklir og driter seg ut).
Klart bedre offensivt med bedre struktur enn på lenge. Innsatsen også bedre enn i siste kamper. Dog like hasardiøst i forsvar, tror vi trenger minst 2 mål for å vinne denne kampen. Aldri i verden om vi holder nullen med den back 4ern...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av Anne
Kan Løvene fortsette som siste 25 ja da er det håp, bare guttane ikke detter bakpå og prøver å forsvare seg inn.
Da er vi fortapt ettersom ingen av de 4 bak er solide defensivt om dagen.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av Anne
1-0 målet er det beste angrepet jeg har sett av FFK i år. Er fremdeles fryktelig nærvøs for at vi slipper inn et drittmål i 2 omg. som så mange ganger før... Håper trenerteamet klarer å ha den autoriteten som trengs for å dra dette i land.... Fokus nå må være å angripe angripe og angripe. Legger vi oss bakpå er det kjørt...
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Årets frisparkmål på stadion.. Fantastisk!
Edit: Fryktelig unødvendig å pådra seg gult.
Jeg vil så veldig gjerne bli overraska (pr. definisjon blir det positivt overraska) av FFK et par ganger i høst. Det ser jaggu ut som om de kanskje får det til i dag. Kanskje. Men i så fall må de komme opp med én stor overraskelse til, nemlig å vinne de to neste kampene sammenlagt.
Jeg skulle så gjerne, men jeg klarer ikke å ha trua lenger. 
Forbanna unødvendig av Celso å pådra seg det gule kortet, forresten. Og unødvendige gule kort er de verste av dem alle!
Edit: Kan Løv-Ham gjøre akkurat hva de vil uten at det blir fri- eller straffespark i dag...?
Hater hat!
Men det varmer jo litt når man ser hva som står på trøya han viste frem, da! 
-Steh auf!-
Noen som så om Simen var skada? Gikk rett i garderoben.
I dag fremstår guttane slik jeg ønsker. De løper og er aggressive og presser ustanselig. Tenk om de hadde spilt slik flere kamper tidligere i år. Står de på slik de neste to kampene også, blir det tippeliga neste år.
holdt seg til lyske, hofte, mage regionen...
Veldig bra innsats av gutta i dag! Men vi må vel ikke bli for positive her.... Noen som har kontroll på antall ganger Ramberg har mistet ballen i farlig posisjon i dag? Har gitt Løv-Ham mange overganger.
Og Sandemoen prøver fortsatt å gi Løv-Ham noen fordeler.
Fredd
Opprinnelig postet av Acromion
Men det varmer jo litt når man ser hva som står på trøya han viste frem, da!
så ikke den, hva var det?
Så noe "En for alle, alle for en", som han viste frem til publikum.Fin klubbfølelse hos den store stjernen vår! 
-Steh auf!-
Ment som inspirasjon (eller et subtilt hint) til visse deler av publikum, kanskje? 
Hater hat!
Hvorfor i h.... inviterer vi LH inn i kampen igjen? Vi kan ikke ligge bakpå. Trodde de hadde forstått det.
Fredd
Måten vi avslutter kampen på liker jeg ikke, selv om vi ror det greit i land her.. Men alt i alt en god kamp, veldig bra jobbing i store perioder. Jeg må heldigvis innse jeg tok feil, jeg trodde ikke dette skulle gå såpass bra.. 
Vi starter forøvrig borte i neste kvalikkamp, og avslutter hjemme på stadion. Ingen ulempe det.
For meg og min hukommelse er dette årsbeste fra guttæne, selv om vi igjen blir passive de siste 10-15 minuttene.
Laget burde ha lært nå.
Men takk igjen til TKK som skaffet oss Celso, og sånn sett Gamboa.
Jøss.
Overraska! 
Håper på flere overraskelser og ikke mer pine...
Hater hat!
Jeg kan i hvertfall love dere snø i Hønefoss, for her oppe har det snødd nok. Regner med å komme til denne kampen da det bare er 3 mil unna.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88