* Lillehammer-FFK i 2002? Livet og røret det var på tribunene?
* Lystlunden 16.mai ifjor?
* Briskeby i fjor? For en nerve det var i den kampen!
* FFK-Kvik?
* FFK-Oslo Øst i dørjende regnvær?
* Marcus Ringberg`s volley/hælspark på direkten som ga oss 3-2 over Haugesund i fjor.
* Dadason nedtak, rykk, og skudd i krysset mot Ham-Kam i 4-1 kampen..
*Risholts 2-1 scoring mot Hønefoss nærmest på overtid.
3-2 kampen mot godset var den klart beste kampen i fjord.
ikke nok med at det var en utrolig underholdningsrik kamp så var det minst 400 syngende supportere som sang konstant gjennom hele kampen og lenge etter.
Etter endel fokus på det negative i det siste var det godt å komme inn å lese dette!Har urtolig mange gode minner fra ifjor,men en av de mest nervepirrendes kampene må jo være borte mot Start,der "nollan"reddet det som kom av lave,høye,godt plasserte og harde skudd!Har aldri blitt så fort edru under en kamp som det.Og vanskeligere sted en Kristiansand å skaffe seg en øl på søndags formiddag skal man lete lenge etter.Drømmer meg bort med tanke på brygga i Fredrikstad 3 timer før kampstart med mange gode syngenes supportervenner i rødt og hvitt!
Øsende regnvær, fulle lattermilde svensker forran meg da jeg satt på Felt D Rad 7, sete 15, de var supportere for Håkans forige klubb å ville se Håkan spille(han hadde karantene, he he.)
Masse folk, Flom lysa sluttet å fungere, fyrverkeri til himmels, gråten kom å tok meg.... ja det var herlig det.....:ffk:
(Håper dere skjønner hvilken kamp jeg mener.....)
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD