Husk meg
Brukernavn
Passord

Kronerulling for å gi Alta-spillerne en gulrot!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

syns det er bedre å spare pengene og heller gi de til vår egen klubb Wink

Får vi heller la spillet være opp til spillerene.

Man hadde vært morsomt med 200 kledd i rødt og hvit på Pædde kommunen stadion Laughing

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankehue

Man hadde vært morsomt med 200 kledd i rødt og hvit på Pædde kommunen stadion Laughing

Evt bare fryktelig pinlig når Sarpsborg sikrer opprykket. Da står det igjen en hel haug med FFK-nisser og ser like dumme ut som Raaaaymonn'.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kai Roger

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink

Røde benklær vant idag. Han ringer sikkert imorra for å høre. Kødden... ha-ha.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Men 1947 han kan vel ikke si at spådommen om at "røde benklær" skal opphøyes er oppfyllt fordi vi vant i dag, det blir vel for enkelt. Vi vant kampen men er ikke "opphøyet"

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

Tror det ville vært en bedre ide å skjekke kontoutskriften til Sandnes-keeperen. Å betale Alta-spillerene er på grensen til ulovlig. 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Kai Roger

tror vi skal spørre 1947 om han kan ta en telfon til han Shamanen.Laughing....vi trenger han nåWink

Røde benklær vant idag. Han ringer sikkert imorra for å høre. Kødden... ha-ha.
Venter spent på hva Shamanen sier når du snakker med han....hold oss oppdatert.Smile

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Synd at kampen spilles på søndag og ikke lørdag! Hadde den vært spilt på lørdag, så kunne Stordalen gitt Alta-folket gratis overnatting og innbyggerne en heidundranes kveld på byen i Fredrikstad. Ser for meg tilstander lignende det å gå med FFK-drakt på byen i Oslo etter at FFK spilte uavgjort mot Start og gjorde VIF til seriemestere i 2005.

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til:
Alta trenger ikke noe penger fra folk i Fredrikstad for å slå Sparta08. Særpingæne avgir garantert poeng i den matchen, spørsmålet er om FFK klarer å ta 3 selv. Alt det skrytet rundt smurfene blir litt latterlig. De er SVÆRT ustabile og slapp på nytt morstanderen inn i kampen igjen. Åsmund Bjørkan avslutter sin trenerkarriere i Alta med 2-1 seier. Så får guttane ordne en 3-poenger på Jæren. Morsomt å se Trulsen idag forreste, noe for Golden Goal ...... værste jeg har sett.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Stiller meg bak Lemmy og støtter han 100% i det han sier.

Vi kan takke oss selv for at vi er i den situasjonen vi er,og dette forslaget har aldri vært i mine tanker!

Skal vi være avhengig av hjelp fra andre og alt skal gå på kusehåret,så har vi ikke noe å gjøre i tippeligaen! Wink

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av thorsen

Synd at kampen spilles på søndag og ikke lørdag! Hadde den vært spilt på lørdag, så kunne Stordalen gitt Alta-folket gratis overnatting og innbyggerne en heidundranes kveld på byen i Fredrikstad. Ser for meg tilstander lignende det å gå med FFK-drakt på byen i Oslo etter at FFK spilte uavgjort mot Start og gjorde VIF til seriemestere i 2005.

FFK spilte ikke uavgjort i den kampen du snakker om, FFK vant 3-1 på Kristiansand Stadion, den kampen som Enerly skadet seg i.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René
FFK spilte ikke uavgjort i den kampen du snakker om, FFK vant 3-1 på Kristiansand Stadion, den kampen som Enerly skadet seg i.

Det har du helt rett i. Jeg som blander. Foot in mouth

Øyvind Hoås, Michael Røn og Martin Wiig var alle sentrale i seieren. *ristepåhodet*

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av GurrBass

Skal vi være avhengig av hjelp fra andre og alt skal gå på kusehåret,så har vi ikke noe å gjøre i tippeligaen! Wink

Menneskehetens historie er skrevet på kusehåretLaughing. Jeg gir gladelig en lapp eller to til formålet hvis det sørger for at jeg slipper å se Mjøndalen på stadion neste år!

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av djpete

Alta har i utgangspunktet ingenting å spile for  i siste runde. Hva med å starte en kronerulling...F.eks å gi spilerne en økonomisk belønning om de hjelper oss til direkte opprykk??

Har ikke tenkt nøye igjennom hvorvodt dette er umoralsk, usportslig, eller helt fair, men jeg er villig til å bidra økonomisk. Bare hiver ut en tanke, så er det opp til andre å være med å vurdere og evt sette ut i livet!

Dette er vel ment som en litt dårlig spøk håper jeg.

Hvis ikke så kan det i beste fall kalles sterkt uetisk.

Hva ville vi FFK-supportere synes hvis sarpingene gikk til innsamling med det formål å gi pengene til Alta-spillerne hvis de taper for S08?

Landslagsspiller

Lagt til:

Hva ville vi FFK-supportere synes hvis sarpingene gikk til innsamling med det formål å gi pengene til Alta-spillerne hvis de taper for S08?

Det blir noe annet. Det er kampfiksing og straffbart.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk
Men 1947 han kan vel ikke si at spådommen om at "røde benklær" skal opphøyes er oppfyllt fordi vi vant i dag, det blir vel for enkelt. Vi vant kampen men er ikke "opphøyet"

Dessuten ble det andre settet med røde benklær i praksis sendt ned i 2. divisjon ... ble overrasket over at TUIL fikk spille i røde bukser!

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av thorsen

Det blir noe annet. Det er kampfiksing og straffbart.

Det vet jeg, men etisk og moralsk så ligger det sånn cirka i samme gate.

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07

Lagt til:

Penger løser som kjent alle problemer, så håper inderlig at det blir aksjon og innsamling for alta..

Valencia bader i kroner i bassenget sitt, mens simen rafn avgjør matcher og jubler som besatt.. Kanskje noe å tenke på

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av foyn

Penger løser som kjent alle problemer, så håper inderlig at det blir aksjon og innsamling for alta..

Valencia bader i kroner i bassenget sitt, mens simen rafn avgjør matcher og jubler som besatt.. Kanskje noe å tenke på

seff er det noe å tenke på Wink

Og det har alt blitt skrevet ned i en annen tråd.

Trur ikke det er mange inne på dette forumet som er så overbegeistret  for prestasjonene til alex heller.

forsetter Rafn i den kurven fromover, så blir det en spiller FFK kan ha mye glede fram over.

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10

Lagt til:
Tror faktisk at Alta spillerene er proffe nok til å gjøre sitt beste for å vinne. Tror iallefall ikke en tusenlapp i hånda etter kampen er noen særlig stor motivasjonsfaktor. Hvis opprykket nå ryker tror jeg bare vi skal stikke spaden i jorda og begyne å bygge på nytt. Tung satsing på talentutvikling og bruk av egne spillere. På ledelse og trenersiden derimot vil jeg heller prøve på noe helt nytt. Folk utenfra som er faglig flinke.

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:
Jeg har sørget for at Bryne FK, supporterne deres og Jærbladet har fått en kopi av denne diskusjonen. Regner med at flere i fotball Norge tar avstand for slike holdninger. Tror uansett at det er vi som tjener på at noen nedverdiger seg selv på denne måten. Når det gjelder siste serierunde tror jeg ærlig talt dere skal slite for å vinne. Bryne er gode og sier de vil avslutte med stil. Lykke til Bryne.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av sarpen
Jeg har sørget for at Bryne FK, supporterne deres og Jærbladet har fått en kopi av denne diskusjonen. Regner med at flere i fotball Norge tar avstand for slike holdninger. Tror uansett at det er vi som tjener på at noen nedverdiger seg selv på denne måten. Når det gjelder siste serierunde tror jeg ærlig talt dere skal slite for å vinne. Bryne er gode og sier de vil avslutte med stil. Lykke til Bryne.

Nå tror jeg ikke dere skal ta dette veldig seriøst heller.

Det kunne ikke falle meg inn (og forhåpentligvis brorparten av FFK-supporterne) å gi Alta-spillerne penger. Klarer ikke FFK dette på egenhånd er man ikke gode nok. 

Dette har dessverre Sarpsborg 08 i sin hule hånd, la oss bare håpe de driter seg loddrett ut og at FFK banker Bryne.

At denne tulletråden har tatt veien helt til Altaposten er jo bare tåpelig. Jeg blir småflau av hele opplegget. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:
Trenger da ikke noe kronerulling. Avsluttningen blir som følger: 94 min så utlingern alta til 1-1 og i det 95 min så går FFK opp i 1-0. Det hadde vært så sykt artig om dette gikk inn hehe

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Flott at du tar ditt samfunnsansvar og ordner opp, sarpen. Du kom i grevens tid, som du ser av diskusjonen her var det full enighet blant alle supporterne i hele Fredrikstad, og hadde ikke du dukket opp, ville antageligvis kontooverføringen allerede vært i boks.

Fra spøk til alvor. Som Plankekæll sier, er det bare idiotisk av Altaposten å lage en sak på dette. Slett journalistikk. Men det skjer kanskje ikke så mye annet i Alta som det er verdt å skrive om.

Nå sier jo Thomas Braaten til samme avis at de kommer til å gi 100% mot Sarpsborg, og dette er bare tull. Selvfølgelig slipper de skuldrene ned noen hakk når de vet at det ikke står noe på spill. I media må man så klart være profesjonelle, men det ville forundre meg meget om dette skjer i praksis.

Og det er forsåvidt helt greit. Når vi i siste serierunde må være avhengige av et lag som spiller kampene sine innendørs og ikke har råd til å få tak i en keeper til de siste serierundene, kan vi like godt takke oss selv. Dersom det ikke blir opprykk i år, har vi ingen andre enn oss selv å skylde på.

http://twitter.com/banksy8

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av sarpen

Trur du virkelig at vi alle i Fr.stad står for dette? hehe

nei, da må du lese bedre igjennom Tongue out

Det var da ille såre dere skal være på alt som skjer på dette forumet?

Hva er det med dere særpinger og legge seg opp i alt hva andre gjør?

Ser jo dere på F-B og moss avisa støtt?

Dere oppfører forsatt som lillebror i østfold og dere kommer til å være det så lenge dere oppfører dere som det.

Dere ligger på andre plass, vær litt stolt og ikke vær blærete og hovmodige.

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå har historien også kommet i Sarpsborg Arbeiderblad.

Møkkajournalistikk fra ende til annen. Og Jaran Berg må selvsagt også uttale i denne saken. Jeg blir rett og slett flau. Embarassed

Er det ikke pinlig nok at Sarpsborg har et bedre hockey- og fotballag enn oss? Må vi synke enda dypere med dette? At Sarpsborg Arbeiderblad hiver seg på dette, er selvsagt ikke noe bedre.

Hva kreves forresten for å bli journalist? Å surfe gjennom hjernedøde diskusjoner mellom supportere på supportersider på nettet, for deretter å lage en "troverdig" artikkel ut av det. Gud hjelpe meg. Hvor lang tid tar det før dette står i Fredriksstad Blad? Sikkert ikke veldig lenge.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25