Ranheim - FFK, søndag 24. oktober
Opprinnelig postet av 1947modell
Litt utenfor tråden; se til Haugesund og hva de har fått ut av laget. Hvem forventet det ? Spillestil og struktur i laget.
Det jeg kan si om Haugesund er et lag sliter og blør for drakta og spiller med hjerte utenfor drakta. FFK kan lære mye av dem
Det er jo alltids nyopprykkede lag som overrasker og presterer over evne. Kan godt hende Haugesund drives på en sunn måte og med en langsiktig strategi, jeg vet ikke noe om de. Men kan likeså godt være at de har prestert over evne.
---------------------------
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Opprinnelig postet av Bærra
Vil se dette laget mot Tromsdalen: Masalin Gamboa, Ophaug, Raijo, Vidar Valencia, Borges, Risholt, Thommassen Tegstrøm, Gunnar
Støttes!
Angående "kritikken" av Borges, så regner jeg med at det var kritikk på det han gjorde på de to cornerene. Det er han som skal ha Nordberg i begge duellene. Og det er Nordberg som scorer begge måla (selv om han ikke blir kreditert for det siste). Men dette var to enkeltsituasjoner, kampen sett under ett, så er Borges blandt våre beste. Som vanlig!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25