Husk meg
Brukernavn
Passord

Når skal styret og spillerinvest i FFK forstå alvoret? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Ikke glem at den sesongen med over 10 000 i snitt, var det etter sigende rundt 3000 særpinger. De har vi mistet og de kommer ikke tilbake så lenge 08 gjør det relativt godt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Opprinnelig postet av kratos

Grønnhagen inførte disiplin i klubben. 

Haha! Dagens!

Han førte oss ihvertfall til en sølvmedaje med god disiplin og ett godt disiplinert lag... All ære til Grønhagen for det.

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.[/quote]

Da står det meg altså fritt, uten å måtte forklare noe som helst å mene at du skriver som en tulling? Om du måtte ha noen innsigelser mot denne min mening, vil jeg ha meg frabedt att du ytrer dem.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av stjernengutt

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

Da står det meg altså fritt, uten å måtte forklare noe som helst å mene at du skriver som en tulling? Om du måtte ha noen innsigelser mot denne min mening, vil jeg ha meg frabedt att du ytrer dem.

[/quote] Ingen innsigelser på at du har dine meninger men for det er du en jævla idiot.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av KeJ

Alt og alle her inne skal ha en forklaring på hvorfor en har en menig. Dette er tull. Har en en egen mening så må en ikke forklare seg og bevise sin egen mening med statistikker og hva fanden ellers dere her inne krever. Skulle nesten tro at halve forumet er kjøpt og betalt av FFK jo..... Ja jeg mener faktisk at de fleste burde vært sparket.Være seg spillere , trenere og styre.

Vel,dersom du ønsker å blitt tatt seriøst bør du i det minste kunne komme opp med en god argumentasjon for dine bastante og tildels trassige uttalelser. Er enkelt å kaste ut påstander og meninger dersom de er lite gjennomtenkte og de blir lett sett på som usaklige når de ikke underbygges av hendelser eller fakta som har et snev av rot i virkeligheten.

Faktum endres ikke selv om det ignoreres. 

Dette bør du dokumentere.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Stenger denne tråden, da den har sklidd ut for lengst. Debatten er fraværende, og forslagene er pokerstrategier...

Kommentarer til modering kan som vanlig tas per PM.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25