Så fælt
Opprinnelig postet av solano2
Det var ihvertfall ingen tvil om hvem som spilte fotball og hvem som ikke spilte fotball i årets første oppgjør mellom FFK og Særp.
Og den unnskyldningen med at alle lag møter oss med 10 mann i forsvar blir bare for dum. Det viste vi fra den dagen vi rykket ned, og burde hatt en plan A, B og C for den type motstand. Dessverre sviktet det helt da planene skulle legges...
Særping eller 
hehe, er de så bra som du seier.
Kan du jo like godt heie på dem 
Dem fleste lag legger seg bakpå når dem møter Rosenborg også. Dem fleste la seg bakpå mot Start, Molde og Stabæk også når dem spilte i addecco, og som er naturlig å sammenligne seg med. Og for å dra det ennå lengre. Dem fleste legger seg bakpå mot Man u og Chelsea, mot Real M OG Barca osvosv... En forferdlig dårlig unnskyldning, mener nå jeg.
Men vi har fortsatt god mulighet til å rykke opp, og vi bør klare det. Mitt problem er at jeg ikke ser noe som helst utvikling idet som skjer på banen, snare tvertimot, og har gjort det lenge.. Og det synes jeg er ganske fælt, fordi jeg er FFK supporter..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25