Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Follo: Søn 29. Aug 18:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Glad vi har en taktisk meget god trener

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

FFKs tre dårligste: Askar, Thomassen og Martinsen.

At Thomassen får spille hele kampen er et hån mot de som sitter på benken. Gilmak kan umulig å ha noen fremtid i klubben når han ikke får forsøke seg så dårlig som Thomassen var i dag...

Helt tragisk. Thomassen gjør så mye gærne valg at jeg blir sprø! Når han får det til, er det jo suverent. Men sånn som idag, eeee nei! Uvanen er den biten med og slippe ballen forbi seg før han tar tuchen!!! Heeele tia.

Og Opphaug er så veik! Han blir jo så lett dratt av eller løpt opp. Sies at mannen hater og tape og sutrer mest etter tap, men det virker ikke sånn for meg.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08

Lagt til:

Vidar Martinsen er noe av det dårligste jeg har sett på FFK på svært lang tid. Han er ikke i stand til å sende fra seg en eneste korrekt pasning. Ikke greier hann engang å stå i veien for motstanderlaget ved kontring i mot. Tragisk

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Også verdt å merke seg at resten av bortekampene innebærer lange reiser, mot en del gode lag.

3 hjemmekamper, og 5 bortekamper.. Med FFKs hjemmeform er det kanskje like greit..

Hjemmekamper:

Nybergsund
Sandnes Ulf
Tromsdalen

Bortekamper:

Bodø Glimt
Alta
Løv-Ham
Sogndal
Ranheim
Bryne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Kanske det er bra det er mye borte så de slipper lag som legger seg bakpå og kontrer..

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Vi rykker ikke opp desverre, og vi kommer til å miste Borges, Wallace, Piroya mm og blir ikke like klare favoritter neste år. Sist gang tok det 18 år å komme tilbake og jeg husker jævlige hjemmetap mot f.eks Tynset FF Lillehammer Østsiden med flere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Scout

Opprinnelig postet av Holters

FFKs tre dårligste: Askar, Thomassen og Martinsen.

Ophaug kunne fint vært på den lista. Markeringsfeil gang på gang. Ræva og veik mot Follos nr 20 hele tida. Ræva utspill, forferdelige klareringer, feilpasninger og måk-og-mæl!

Jeg legger merke til at det nok en gang er vår costarikanske venn Borges som jobber og vil mest...

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

jeg har gitt opp håpet om opprykket desverre.. Frown

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Scout

Jeg legger merke til at det nok en gang er vår costarikanske venn Borges som jobber og vil mest...

Er ekstremt imponerende at Borges beholder den profesjonaliteten han gjør, både på banen, og i sin opptreden utad. Mannen er jo mange klasser over den gjengen han er på banen med for tiden.. Nesten så man syns synd på han..

Innerst inne må jo Borges tenke over hva dette gjør med karrieren hans..

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Anne

Kanske det er bra det er mye borte så de slipper lag som legger seg bakpå og kontrer..

Grei konklusjon Anne, men vi må jo ha med oss Lasse på de bortekampene sammen med Vidar , Ramberg , Thomassen , Asgar , Valencia og helle gjengen. Tror du det da hjelper med bortekamper ? Nei, nå må vi få inn spillere som blør hele kampen. Det er enda godt at vi har såpass med poeng at 2.div er fjernt så langt. Men for en jobb trener (ny) har i oppkjøringa til neste adeccosesong. Tør nesten ikke å gå inn i puben nå for jeg blir mobbet og hadde det vært andre fra Fredikstad der så hadde jeg f... meg kødda sjøl. Ment som spøk.........Nei, jeg er akkurat som FFK ; nesten målløs.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Anne

Problemet er at de kan spille sånn hjemme også. Vi er så til de grader avslørt. Follo visste nøyaktig hva som kom! Da må Aune klare å justere dette i løpet av 90 min.

Fredd

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!

SUPRAS FREDRIKSTAD

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg hadde en rolig periode vedr hr. Aune, men nå har både den og jeg VÅKNET. Når jeg ser på kampen er det helt klart at det svikt i disposisjoner av sp+illere og taktikk. Be meg ikke forklare hva jeg mener, men jeg er forbannet. Thomassen og Ramberg er det dårligste jeg har sett , åh helvete, jeg glemte Lasse og Vidar og resten av laget. Det er LOV å ytre seg i sinne og skuffelse. Konklusjon; FFK er ikke gode nok til TL spill. Hverken trener, trener eller trener.

Så enig så enig. Vi rykker aldri opp med dette laget/trener. Kanskje like godt. Vi hadde bare blitt dunka rett ned igjen.  Vi mangler en trener som kan legge opp en spillestil, som viser hvem som er sjefen. Jeg sa det for noen mnd siden, FFK gjorde sitt livs tabbe ved å sparke Tom Nordlie. Ikke kom med økonomi.tullballet. Vi betaler likevel lønna hans i år. Kunne likegodt betalt den for å få laget opp igjen. Med opprykk hadde vi hatt råd til lønna hans neste år også.  Uten opprykk i år går det på dunken alikevel

To Telos Arheezee Torah

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: JonFT

Ophaug horribel i dag. Fatter ikke hvorfor han ikke ble bytta ut. Det hadde vært bedre å stilt med Masalin på samma plass. Ramberg også horribel, men ikke like dårlig som Ophaug.  Ramberg må heretter få beskjed om å ALDRI skyte utenfor 16 metern. Den mannen bommer ALLTID på slike sjanser. Ballen havner på tribunen 99 av 100 forsøk. Thomassen åpnet OK, men ble mye dårligere utover i kampen. Vidar er et kapittel for seg selv. Den mannen har en førstetouch som en gåstol og en pasningsfot som hører hjemme i 8.div. Vidar skal dog ha for å ha allsidighet og innsats. Hans fotballkvaliteter er heller begrenset.

Den jeg egentlig er mest kritisk til i dag er Aune. Det er hodeløst å spille med 3 mann i forsvar så lenge som i dag. Spesielt når vi faktisk slipper inn 2 mål som resultat av dette. Virker som at Aune ikke helt vet hva han skal gjøre når vi havner under hjemme og velger svært enkle løsninger.  I dag tapte vi p.g.a Aunes taktiske disponeringer, samt mangel på avslutningsferdigheter. På avslutninger holder FFK et OK Adecco nivå, intet mer.

Må også si at Aune hadde et pinlig intervju på Radio Prime Fredrikstad etter kampen. Svarene var kun selvfølgeligheter og floksler. Null analyse, null svar på hvorfor det går som det går. Det var også det samme hele tiden. Synes det var en grunnleggende mangel på analyse fra Aune sin side. En hvilken som helst på forumet her kunne ha kommet med akkurat like svar.

Grusomt med tap i dag. Men jeg ser faktisk trøst i at vi har flere bortekamper enn hjemmekamper igjen...

Alltid FFK!

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:
Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!
Hva f..n forventer du æ ? Her stiller det opp 6.200 supportere for å støtte laget sitt mot tabelljumbo. Det er imponerende..!! Og hva får de tilbake ????? Etter den pinlige forestillingen, så skjønner jeg at folk går !

You`ll never walk alone...

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:

Gikk selv ved 1-3 målet. Første gang jeg har gått før slutt faktisk, og forstår at andre gjorde det samme.

Gikk ikke pga bedritent resultat men bedritne prestasjoner.

Har faktisk fremdles tro på opprykk, men om det skjer må det skje mye i løpet av kommende vinter. Ellers kan det bli særdeles ubehagelig til året.

1 pri bør være endringer på trenersiden.

Forøvrig er Borges den eneste som kan betegnes som en spiller i dagens FFK med en profesjonell holdning. Men, han har også mer å gå på der. 4 av 5 gule kort for året har vært alt annet enn "profesjonelle".

cupmester 06, uten tromme

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Her stiller det opp 6.200 supportere for å støtte laget sitt mot tabelljumbo. Det er imponerende..!! Og hva får de tilbake ????? Etter den pinlige forestillingen, så skjønner jeg at folk går !

Hvis du kaller det som skjer på langsiden mot Høgskolen  å støtte laget sitt mot tabelljumbo, er det jaggu like greit at de går. Det er direkte pinlig å se hvordan folk på den tribunen behandler sine egne spillere kamp etter kamp. Og da tenker jeg ikke på at folk i frustrasjon går før fløyta går! Nei, jeg tenker på at folk piper mer på egne spillere enn motstanderens, jeg tenker på at en god del gjør alt dem kan for å fortelle dem hvor ræva dem er. Tro meg, spillerne merker det godt!

Diskutér spillere, trenere, styret og supportere utenfor stadionportene 7 dager i uka. Men de to timene man er inne på stadion for man skjerpe seg. Ikke en kjeft så blir bedre av å bli fortalt hvor ræva man presterer hver gang man skal hente ballen for å ta innkast....   

Øyvind Hoås er et glimrende eksempel. Det var fler som pep på han da han spilte på FFK, enn etter at han som sarpespiller delte ut noen albuer til fredrikstadspillerne! 

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: A.Hegerfors

Opprinnelig postet av shaggy

Forøvrig er Borges den eneste som kan betegnes som en spiller i dagens FFK med en profesjonell holdning.

Noen som så han for B-laget mot Mysen eller..?

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:
Aune skal få litt skryt av meg idag fordi han tik ut Askar i 1. omg, synes også det var riktig å ta ut Rafn selvom han hadde blitt byttet inn tidligere i kampen. Det som derimot irriterte meg med byttene idag var når han skulle sette innpå Andersson: Vi ligger under og MÅ fremover og score minst ett, helst to mål, han velger da å ta ut Tegstrøm. Jeg hadde håpet han hadde tatt ut Martinesen og satt inn Andersson og kjørt med tre bak. Det trekket med å kjøre frem Raio begynner å bli litt oppbrukt nå... Hvis Askar og Martinsen starter neste kamp gir jeg opp. De to kan takkes for innsatsen og dra tilbake til FC Drittlukt når sesongen er over. Martinsen må jo ha en treffprosent på pasningene nede på 30-tallet et sted. Første målet til Follo var hands eller?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Spillerbørsen vår

Gi dine tall til spillerne våre, selv om de ikke fortjener noe oppmerksomhet etter dagens kamp.

http://twitter.com/banksy8

A-lagspiller

Lagt til:
Hva f..n forventer du æ ? Her stiller det opp 6.200 supportere for å støtte laget sitt mot tabelljumbo. Det er imponerende..!! Og hva får de tilbake ????? Etter den pinlige forestillingen, så skjønner jeg at folk går !
Jeg forventer at de sitter til dommeren blåser. I med og motgang!

SUPRAS FREDRIKSTAD

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Støtte, meg i rævva. Å pipe på egne spillere når de slår en feilpasning, er ikke å støtte egne spillere. Og det å gå et kvarter før slutt, på stillingen 0-2 i en kamp laget har ført, det er heller ikke støtte. Det er å signalisere til spillerne: "Vi har ikke trua på dere guttær! Nå går vi hjem og drekker kaffe" - og hvordan skal det inspirere spillerne til å brette opp ermene og øke innsatsen?

Nei, jeg vil ikke høre en eneste av de som går før tiden på en slik måte, hver gang det butter imot, kalle seg supporter.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Hvorfor skal du forvente at publikum blir helt til sluttsignalet lyder? Hva gjør spillerne etter kampen da? Joda, de går rett i garderoben uten engang å gidde å takke publikum for støtten. DET er mangel på respekt spør du meg.

At det var folk igjen på stadion når dommeren blåste av kampen er mer enn hva spillerne fortjente.

Bare for å ha sagt det; jeg ble helt til dommeren blåste av pluss litt til for å deppe. Men jeg skjønner den delen av publikum som velger å gå før sluttsignalet veldig godt. Men som flere påpeker, å pipe på egne spillere under kampens gang er lavmål uansett hvordan man vrir og vrenger på det.

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:

1) Hvorfor sutrer alle på Staw? dette var en av de kampene han hadde mest selvtillit og gjorde en solid jobb. Absolutt godkjent av lasse i dag.

2) Hvorfor ble rafn byttet inn for å så bli byttet ut? Syntes rafn gjorde mye i dag og kjempet hardt.

3) Borges er fantastisk.

4) Jeg vet vi ligger høyt oppe på tabellen, så jeg kan ikke si at Aune er HELT forferdelig, men vi har egentlig en god stall. Hva annet kan gjøres for at stallen skal kunne få ut sitt potensiale?

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvorfor skal du forvente at publikum blir helt til sluttsignalet lyder? Hva gjør spillerne etter kampen da? Joda, de går rett i garderoben uten engang å gidde å takke publikum for støtten. DET er mangel på respekt spør du meg.

At det var folk igjen på stadion når dommeren blåste av kampen er mer enn hva spillerne fortjente.

Skam dere forbannede drittspillere!!

Skal de gå runden rundt stadion hvis de taper mener du? skal de takke hovedtribuna for all drittslengingen som skjer? Satt der en gang, aldri igjen, maken til møkkafolk som sitter der!

De kommer da bort til oss hver gang? også idag, men da var det flere av oss som fikk nok og sang at de skulle blø for drakta...

SUPRAS FREDRIKSTAD

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25