Husk meg
Brukernavn
Passord

Blackburn Rovers lille tråd

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

ser dårlig ut med kean med roret ihvertfall. statistikken hans blir værre for hver kamp som går. er vel på tide å erstatte han syns jeg, selvom han ikke har fått noe stor hjelp til å forsterke stallen. med eiere som ikke har peiling på fotball så blir det vanskelig å gjøre noe.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Fotball er bare sorgen for tiden. Andre gang denne uken vi gir bort en tomålsledelse.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

sterkt å komme tilbake idag med en mann mindre. er ikke fornøyd med 1 poeng mot wigan, men siden vi skaffet 1 poeng langt på overtid så er jeg fornøyd.

nå må vi snart ta noen 3 poengere så det ikke blir større luke opp til sikker plass, syns vi hadde fortjent mer poeng etter det spillet vi har hatt, men det er ikke lett for et lag i sterk motgang, mye stang ut og for enkle baklengsmål.

vi får bare håpe at vi tar nok poeng til å klare oss i år, det er min målsetning i år, må bare innse at vi faktisk ikke er bedre

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Tror dere på ryktene om at Yakubu er eldre enn hva som er offisiellt?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Tror dere på ryktene om at Yakubu er eldre enn hva som er offisiellt?

har jeg ikke hørt noe om, men han skorer mål. det er det viktigste for meg. hehe. har vel snart tatt igjen toppskoreren fra ifjor alt. ikke det at det skal så mye til.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg er Everton-fan og han var sinnsykt god når han kom og var det fram til han ble skadet. Det tok veldig lang tid før han kom tilbake og han har tydeligvis klart å erte på seg Moyes også. I Blackburn har han vært veldig god og det er en del som er sure for at han ble solgt. Ryktene hørte jeg første gang på FK-fotball, og de gjelder mange afrikanske spillere  hvor det ble sagt at det var vanelig å gi de falske paprier i forhold til alder som igjen gjør dem mye mer verdt.  

Moderator

Lagt til:

The colour of her eyes

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Arte et labore

Yay, har ikke hatt større gledesutbrudd siden jeg smelte beinet inn i stuebordet her forleden dag. Ser også entusiasmen brer seg over Rovers-folket på Facebook. Det hadde nesten vært en bedre nyhet om Ivar Morten Nordmark hadde tatt over.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Kean har signert ny kontakt. Fantastiske nyheter

Dere har min medfølelse.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Kean har ikke signert noen ny kontrakt enda.

Moderator

Lagt til:

Enda god. Heldigvis tok vanligvis troverdige kilder (Ikke Mirror) denne gangen

Men Kean klarer å få en fin vri på det ved å si at han selv stoppet kontraksforhandlingene på grunn av nedrykkskampen

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

ifølge brscn har han skrevet under ny kontrakt. kan ikke skjønne hva som skjer der borte jeg, helt utrolig å gi han en lenger kontrakt, skulle vært borte for lenge siden spør du meg. nok en håpløs avgjørelse av venkys.

Moderator

Lagt til:

Lurer på hvorfor inderne kjøpte klubben til å begynne med. Skape blest om kyllingproduktene sine? De har jo strengt tatt ikke gjort noe som helst for klubben slik jeg ser det, men har kjøpt den opp og latt den skure sin egen sjø i ettertid. Virker ikke som de har peiling på noe som helst.

3-1 borte mot Stoke lukter ikke akkurat svidd.

Landslagsspiller

Lagt til:

Dette hørtes mildt sagt ubehagelig ut ... stakkars mann!

- Sir Alex Ferguson

Moderator

Lagt til:

Syns i grunn hele laget fremstår som balleløst om dagen, men han her har vel nå en god grunn til akkurat det.

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06

Lagt til:

Kanskje dette er grunnen til Blackburns dårlige start på sesongen?

http://www.youtube.com/watch?v=IYwf2SBWa5o

Eller denne: http://www.youtube.com/watch?v=WwOvbPPetd0 

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Hehe.. Temmelig upassende ja, all den tid laget fremstår grått, traust og giddaløst.

Minner meg om denne f-b.no-klassikeren: FFK flesker til med fastfood. Cool

Moderator

Lagt til:

Det her gjør bare vondt.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg var på Reebok Stadium og så motsatt oppgjør for et år siden - det var atskillig mer trøkk i Rovers-fansen der.

- Sir Alex Ferguson

Moderator

Lagt til:

Må være den dårligste omgangen jeg har sett et Premier League-lag gjøre på årtier. Skapte ikke noe som minnet om en halvsjanse i førsteomgang en gang.

Kanskje ikke så rart når dette er den offensive planen deres:

.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

er du bitter nå ?

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...

Moderator

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
er du bitter nå ?

Bitter? På hva da? At jeg ikke valgte meg et lag som vinner serien år etter år? I så fall nei.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

du vet vel at jeg spør om du er bitter på at laget ditt ligger der det er ?

Aldri se ned på noen, med mindre du hjelper dem opp...

Moderator

Lagt til:

Vet ikke om bitter er det rette ordet men. Men, tøft er det jo selvsagt med alt rotet som har skjedd.

Landslagsspiller

Lagt til:

Om jeg var i dine sko ville jeg nok vært mer sur enn bitter ... de indiske eierne kjører Blackburn i grøfta, og de ser det tydeligvis ikke selv. Jeg synes det er synd.

Digresjon om PL og utenlandske eiere:

Av alle de utenlandske eierne som har involvert seg i Premier League har vel Rovers endt opp med noen av de verste. Chelsea og Man City har trukket vinnerloddet. Man United og Liverpool har blitt belemret med eiere som først og fremst er ute etter å melke profitt ut av klubbene, men det er ganske naturlig; det er de to største klubbene, både historisk og kommersielt, og de har drevet i pluss mesteparten av tiden etter at Premier League ble startet. United betalte jo ut mange millioner i aksjeutbytte i årene før Glazer tok over. Glazer-familien har økt mengden peng som suges ut av United, og det betraktelig, men på ett felt er de veldig greie å ha med å gjøre: De har knapt lagt seg opp i én eneste avgjørelse tatt av Sir Alex. Dette til forskjell fra Mr. Abramovitsj, som har hengt over skulderen på hver eneste Chelsea-manager og gjort jobben deres vanskeligere.

Jeg hadde ikke blitt lei meg om hver eneste av de utenlandske eierne i PL gikk personlig konkurs. Skulle mye heller ha sett at eierskapet til klubbene lå hos lokale krefter, som selv var fans (Blackburn var jo her velsignet på 90-tallet) - og så langt mulig også hos det brede lag av fans. (Selv eide jeg en symbolsk aksjepost i United før Glazer-oppkjøpet)

- Sir Alex Ferguson

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88