Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Moss: Søndag 1/8 kl. 16:00

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Sitter med en litt ekkel følelse i dag. Absolutt alle forventer at vi skal vinne dette greit. Livredd for at vi går på en smell.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Rey

Sitter med en litt ekkel følelse i dag. Absolutt alle forventer at vi skal vinne dette greit. Livredd for at vi går på en smell.

Henger meg på den. Flott at vi er favoritt, men jeg er virkelig redd for at vi underpresterer kraftig i dag.

Men med knallhard jobbing, og ingen undervurdering av kråkene, så bør det være klasseforskjell. Håper jeg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Vi nærmerer oss 7000 solgte billetter.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Ikke redd i det hele tatt. Jeg anser meg sjøl som en av de som normalt maner til fornuftig optimisme, en kamp av gangen etc.etc. Men akkurat denne kampen føler jeg meg 99% sikker på at vi vinner!! Og jeg tror vi vinner med flere mål, selvom kamper som er annonsert som storseire på forhånd sjeldent blir det.

Vi er i fantastisk form, ingen viktige spillere er skadet eller suspendert. Moss derimot er ligaens svakeste lag formmessig, samt har vi et psykologisk overtak fra oppgjøret i våres. Spiller for spiller er vi bedre enn Moss i samtlige posisjoner.

Det er bare å sitere til dette innlegget skulle det gå at skogen! :p

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Enig med bateman.

Jeg kan virkelig ikke se noen grunn til at vi skal tape. Tror ikke det er vits i å være ekstra redd for Moss heller. Vi er kvitt "treningskampspøkelset", og har scoret ti mål på de to siste kampene mot dem.

Nei, i dag er jeg mer sikker på seier enn jeg har vært på lenge.

http://twitter.com/banksy8

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Blir noen av nye spillerne klare til dagen`s kamp?

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Vi vinner idag. Er ikke Ringberg med ? Skada eller dårlig form. Snart klar for Giffarna !!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Ser at Viking har fått Nevland klar til dagens kamp, kanskje er det håp for våre nye spillere?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell

Vi vinner idag. Er ikke Ringberg med ? Skada eller dårlig form. Snart klar for Giffarna !!!!

Ringberg er nok ikke skada, men han innrømmer selv at kampformen ikke er den beste i et intervju med f-b.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av egkrist

Opprinnelig postet av kjell-H

Ser at Viking har fått Nevland klar til dagens kamp, kanskje er det håp for våre nye spillere?

Det er umulig å si om våre spillere blir klare selv om Nevland kan spille for Viking.

Som du kan lese i vår artikkel, står det hele og faller på om de respektive fotballforbundene i ligaene spillerne kommer fra, gjør sin del av jobben i dag. Dersom de ordner papirene i tide, blir spillerne klare.

Ettersom Nevland kommer fra Premier League i England, er det umulig å si om våre spillere blir klare - de kommer fra andre ligaer i andre land, med andre forbund. Det er bare å krysse fingrene. :-)

Moderator

Lagt til:

Et av problemene er at de ligger seks timer etter oss. Tror det hadde vært større sjanse for at de ble klare hvis vi spilte kl 18 i stedet for kl 16.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:
Tja. Brassene er jo kjent for å ta den tiden det trenger, og vel så det - men å komme seg på jobb til klokka ti burde de vel klare ;-) Begynner å krible i magan nå, har gått glipp av alt for mange kamper i år.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Moderator

Lagt til:

Er værre med Costa Rica hvor klokka nå bare er halv sju.

Uansett.... Gleder meg :-D

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Kun Lala som er klar..

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Lemmy

Etter hva jeg har fått opplyst, er Lala bekreftet klar til kampen. Det ser derimot ikke ut til at Gamboa eller Gilmak kan spille. Litt som forventet.

Og der var Bedreviteren litt kjappere enn meg. ;-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Lemmy

Etter hva jeg har fått opplyst, ser det ut til at Lala bekreftes klar til kampen. Det ser derimot ikke ut til at Gamboa eller Gilmak kan spille. Litt som forventet.

Det er ikke sikkert de hadde fått spiller heller, kanskje bare Gamboa? Kanskje like greit, er jo dumt å forandre på et lag, som har vunnet de fem siste kampene på rad, synes de bør spille videre de som har vært i troppen.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Lemmy

Etter hva jeg har fått opplyst, ser det ut til at Lala bekreftes klar til kampen. Det ser derimot ikke ut til at Gamboa eller Gilmak kan spille. Litt som forventet.

Det er ikke sikkert de hadde fått spiller heller, kanskje bare Gamboa? Kanskje like greit, er jo dumt å forandre på et lag, som har vunnet de fem siste kampene på rad, synes de bør spille videre de som har vært i troppen.

Laget mot Moss:

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3197/372/

Lala på benken.

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Lagt til:

Ganske enig med deg der, Patrioten. Laget er godt nok uansett.

Det er nok bare Gamboa som hadde startet. Jeg hadde gjerne sett ham til fordel for Vidar Martinsen, som etter min mening er lagets svakeste punkt, men satser på at han spiller mot Sarpsborg 08 i stedet.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Ingen overraskelser i lagoppstillingen, som allerede er linket til lengre opp ser jeg:

Staw

Martinsen, Ophaug, Piiroja, Wallace

Valencia, Thomassen, Ramberg, Andersson

Borges, Askar

Fint å se at vi klarer å stille en full benk:

Masalin, Rafn, Becken, Shabani, Odi, Lala, Mulac.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Glimrende lag, men ville gjerne sett Askar på kant og Andersson foran..

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Håper vi får et par tidlig mål og kan slippe oss løs. Mossingen yppet seg mot Sarp og tok ledelsen der, og det løsner for pæddisene først når Moss fikk en utvist.

Tar absolutt ikke lett på denne kampen, men vi møter divisjonens dårligste forsvar. Det må være en positiv side ved det!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Tydelig at vi er minst et par hakk bedre enn mossingene. Nok en kamp som fort kunne (burde?) vært bortimot avgjort til pause. Mye bra spill, men effektiviteten mangler.

Ingen tvil om at vi burde hatt en straffe heller, i situasjonen Borges/Vidalon.

Kan fort vise seg å bli frustrerende dette her, er jeg redd..

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Kan noen fjerne FFK hateren Halvard Thoresen fra sin kommentator posisjon ??

Mannen er jo direkte udugelig !!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Kan fort vise seg å bli frustrerende dette her, er jeg redd..

Nettopp...

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Ser ut som mine små bange anelser brått ble virkelighet, dessverre. Dette er uansett ikke kampen vi måtte vinne, selv om det hadde vært deilig med tre poeng. Kampen mot Sarp om to uker er viktigere, det er også bortekampene mot resten av topplagene utover.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25