Ny konkurstrussel mot Lyn
Opprinnelig postet av ‰-kungen
Skuffa over at du pingla ut. ;-)Sånn, da er jeg tajtsmann åsså Og den eneste med matchende topp og bukse, slå denn
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
litt tøff i munnen også pingla ut sånn.. haha. enig med deg Holters jeg er skuffa
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av summarius
Mente kampen som Lyn skal ha mot Leeds. Bør vel generere litt penger i klubbkassa....Mange som vil se Leeds mot FFK.
Du skrev "Og kanskje også noen spillere?". Dermed valgte jeg å være vrang og spørre om du mente Leeds-spillere, framfor det noe mer innlysende (at det var spillere fra Lyn du mente).
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Tøfflus
Klubben(Leeds United) jobber med å finne en ny motstander i Oslo områdetOpprinnelig postet av summarius
Mente kampen som Lyn skal ha mot Leeds. Bør vel generere litt penger i klubbkassa....Mange som vil se Leeds mot FFK.
Du skrev "Og kanskje også noen spillere?". Dermed valgte jeg å være vrang og spørre om du mente Leeds-spillere, framfor det noe mer innlysende (at det var spillere fra Lyn du mente).
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Ja, det var vel ingen som seriøst trodde at vi skulle overta kampen? FFK skal spille den utsatte kampen mot Sandnes-Ulf dagen etter.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Den gamle fotballstorheten er tilbake! I dag sikret de opprykk til 2 divisjon 2013 ved å slå Lommedalen med hele 9 - 0!
Lyn ble slått konkurs i 2010, rykket opp fra 6 divisjon i 2010, fikk ta over plassen til Lyn 2 i 2011 i 4 divisjon, rykket opp i 4 divisjon i 2011 og nå har de rykket opp til 2 divisjon.. Bare å gratulere!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Jeg trodde det ville gå over ti år før jeg fikk se Lyn i Tippeligaen igjen, men nå kan de brått bli å finne der innen 2-4 år og det er bare et par år siden de forsvant langt ned i 6. divisjon. Er vi riktig uheldig så kan vi til og med spille i samme divisjon (Adeccoligaen) i 2014.
Er det noen grunn til å tro at de vil fyke rett gjennom 2. divisjon, da? Det er vel ikke all verdens vilje til å spytte inn store penger i klubben, og selv om tilskuertallene i lavere divisjoner har vært imponerende vet vi jo fra før at oppslutningen ikke er så veldig mye høyere på øverste nivå. (Snittet i 2009 var på rundt 4000).
Jeg blir ikke overrasket om de stagnerer i 2. divisjon.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88