Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Hvis både Andersson og Borges forsvinner nå så kan vi glemme opprykk er jeg redd for.Men satser på at borges blir!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Tviler sterkt på at Celso Borges forsvinner.

Dersom noen andre eventuelt skulle bytte klubb, føler jeg meg sikker på at FFK er kompetente nok til å hente inn forsterkninger. Det ville forundre meg veldig om vi selger spillere av nevneverdig kvalitet uten å få på plass noen som kan dekke tomrommet.

http://twitter.com/banksy8

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Pk
Åh herre, frels meg...Risholt forhandlet i går ferdig kontrakten med FFK, men Kongsvinger ville ikke la ham gå, sjekk f-b.no. Jeg spør igjen, som jeg gjorde når Risholt ble nevnt tidligere. Hva i all verden kunne han bidratt med som hadde gjort FFK så mye bedre? All respekt til Risholt og hva han har gjort for klubben før, men det er vel ikke DET nivået vi legger oss på når vi skal hente forsterkninger?

Synes Risholt hadde vært en grei forsterkning ut sesongen. Han er bedre defensivt enn Ramberg og Thomassen, og vi sliter jo åpenbart med midtbanekonstellasjonen vår. Risholt er tross alt kaptein på Kongsvinger, så han hadde grepet en plass på FFK. Det er jeg bombesikker på.

Dessuten hadde det jo vært et litt sjarmerende med et gjensyn. :)

Enig med Holters.

Risholt kunne være den spillertypen som kunne opptrådt som et defensivt midtbaneanker. Med Risholt på banen så hadde ikke Follo (Huff, ille å se det, Follo, Huff) fått de overgangene på søndag, de overgangene som midtstopper(e) og (h)beck ikke maktet å stå imot.

Jeg husker når Risholt spilte på FFK, bena hans gikk som trommestikker selv når han lå på bakken.

Det er nok på denne plassen FFK har den store mangelen for øyeblikket.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Flemastro
Redd for mannefall fra FFK i løpet av kvelden...

Vet du noe? Du visste noe om Risholt, vet du noe mer så spøtt ut!

Blir det mannefall så sparer FFK seg til fant, da er det i allefall game over.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Iht Nettavsien var Risholdt klar men Kongsvinger sier nei

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk
Iht Nettavsien var Risholdt klar men Kongsvinger sier nei

Samme historie i f-b..

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Flemastro
Redd for mannefall fra FFK i løpet av kvelden...

Vet du noe? Du visste noe om Risholt, vet du noe mer så spøtt ut!

Blir det mannefall så sparer FFK seg til fant, da er det i allefall game over.

Bare at de har fått henvendelser/forespørsler, men ingen konkrete bud på spillere i nesten alle ledd.

Tror nok at hvis det forsvinner fler så kommer det nye, problemet er vel kvaliteten på eventuelle erstattere...

Landslagsspiller

Lagt til:

I debatten under spekuleres det i at vi mister Wallace :-(

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

I følge http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/kongsvingerduo-paa-vei-vekk-3278546.html står at det overgangen er foreløpig strandet. Etter det TV 2 Sporten erfarer skal årsaken primært være Güvens mulige overgang til Hønefoss. Så vi kan fortsatt håpe.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

I følge dagens FB står det kassen til FSI er tom, så pengene til Risholt må tydeligvis ha kommet fra et salg av en annen spiller, eller er det  kanskje Terje Høili som er snill igjen og hjelper oss, men Terje likte vel ikke Risholt tidligere fordi han var for liten ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå ser det ut til at Gruven ikke går til Hønefoss likevel

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Erikk

Nå ser det ut til at Gruven ikke går til Hønefoss likevel

Siden Kongsvinger sliter med økonomien http://www.glomdalen.no/kil/article5272355.ece, er det rart at de ikke selger en av spillerne?

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10

Lagt til:

Tarik er observert i byen. Er det pause i Nederland nå eller er det pga noe annet???

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Hehe.. "Deadline-day" er alltid like underholdende..

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Høistad1988

Tarik er observert i byen. Er det pause i Nederland nå eller er det pga noe annet???

haha det var dagens beste rykte

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Lemmy

Ryktet er helt sant- Tarik er hjemme på familiebesøk. :-)

Det er vel internasjonal pause i Nederland også, og Tarik skal spille kamp i Norge 3.august.

http://twitter.com/banksy8

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Lemmy
Det er vel internasjonal pause i Nederland også, og Tarik skal spille kamp i Norge 3.august.

Jøss, enten er han veeeeldig tidlig ute (faktisk nesten et år) eller ganske sent ute :p

Ikke akkurat intensivt på overgangsmarkedet i Norge nå. Desto mer smårusk som bytter klubb i England.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Høistad1988

haha det var dagens beste rykte

Heldigvis ikke jeg som startet rykte. Hørte det fra noen andre, men tnkte å gi deg å resten en god latter. Hehe..

Landslagsspiller

Lagt til:
Demokraten hadde tydeligvis rett hele tiden ang Risholt, så det er en avis jeg i hvertfall stoler på, var jo ikke s mange av dere som gjorde for litt siden, man skal jo ikke selge bjørnen for den skutt, smiler.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Vi kan jo ikke hente tilbake Risholt!

Drakt nummer 3 er jo opptatt! Surprised

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Demokraten hadde tydeligvis rett hele tiden ang Risholt, så det er en avis jeg i hvertfall stoler på, var jo ikke s mange av dere som gjorde for litt siden, man skal jo ikke selge bjørnen for den skutt, smiler.
De hadde jo ikke rett i så måte. Når Kongsvinger sier nei, så er han jo ikke klar!

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

De hadde jo ikke rett i så måte. Når Kongsvinger sier nei, så er han jo ikke klar!

Det er sant, men for litt siden skrev de vel at han var på vei, men ikke at han var?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Guven takket nei til HBH, da tipper jeg Risholt får gå til FFK da.. De må vel slanke stallen og RIsholt er eneste spiller som er linket ut.. http://www.ringblad.no/hbkmagasinet/article5273103.ece

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

De skrev ikke at han var klar, men aktuell, så Demokraten har hatt sitt på det tørre begge gangene.

Lukter for øvrig lekkasjer fra Plankehaugen, da de ble spurt om å hjelpe til ved begge overgangene.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

I følge FB er Wallace en av de som kanskje forsvinner.

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25