Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av keiko99

Sant det at alderen er litt høy, men hvorfor utlandet... finnes det ingen gode i norge i den alderen ?

Sæternes ville ha vært helt feil for FFK. Han er både gammel, dyr i drift og ikke spesielt god. Han har heller ikke hatt imponerende målteft de siste årene.

Norske talenter som beviselig holder et høyt nivå vil være overpriset og derfor utenfor FFKs rekkevidde. Vi har rett og slett ikke råd. Bare forestill dere hvor mye FFK måtte ha betalt for å hente Markus Henriksen fra Rosenborg versus hva man betalte for Celso Borges.

I utlandet kan man finne unge landslagsspillere med videresalgspotensial for en brøkdel av prisen. Risikoen går derfor ned samtidig som potensiell avkastning går opp. Valget er enkelt, slik ståa er per i dag.

Dersom FFK skal hente unge, norske talenter, så må nok dette gjøres fortrinnsvis i yngre årskull. Hovedsaklig 15 åringer på G-landslaget, akkurat i det de er ferdige med ungdomsskolen, og skal begynne på videregående. Alternativt må vi utvikle de helt selv.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

- Gulsvik på vei til Sandefjord.

Hvis dette går i orden er det vel ganske store sjanser for at Mattias Andersson forsvinner til Odd Grenland.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Da er Gulsvik linket til Sandefjord. La spekulasjonene atter en gang starte :)

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Den dagen Gulsvik redder Sandefjord fra nedrykk, er den dagen FFK vinner champions leagueCool Forstår ikke hva Sandefjord skal med han, men bra det om vi får solgt vår svenske iphone til OddLaughing

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankehue

håper ingen fra styret til Odd leser dette forumet Surprised

Hahaha, men helt greit for meg å selge Anderson for å skeffe seg en spiss.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Ennå bedre hvis Sandefjord kjøpte Tegstrøm istedenfor Gulsvik og vi fikk frigjort lønnsmidler til en ny spiss og samtidig beholdt Andersson.

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:
Da tipper jeg det er en spiss på plass før overgangsvinduet stenger ;)

You`ll never walk alone...

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Terje Høili var vist villig til å bli opp penger til en ny spiss, men nå er det vist kona hans som setter foten ned, hun synes sikkert nok er nok. Synd at han ikke kan bestemme dette selv, hi,hi.

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Sakset fra oddrane sitt forum

Når det gjelder Mattias Andersson så står det i dagens TA at Odd "kun" vil tilby ham 1 mill i året, og det forutsetter at Gulsvik selges. I tillegg er Hønefoss villige til å gi ham 1,6-1,7 mill i året. Tror neppe det blir noen overgang til oss, og det er vel like greit. Han har vært god, men skadene har nok satt han ganske mye tilbake.

Hva skjer a? Money mouth

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av rød og hvit

Når det gjelder Mattias Andersson så står det i dagens TA at Odd "kun" vil tilby ham 1 mill i året, og det forutsetter at Gulsvik selges. I tillegg er Hønefoss villige til å gi ham 1,6-1,7 mill i året. Tror neppe det blir noen overgang til oss, og det er vel like greit. Han har vært god, men skadene har nok satt han ganske mye tilbake.

Hva skjer a? Money mouth

Har du noe link til saken?

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av rød og hvit

Hva skjer a? Money mouth

Har du noe link til saken?

http://forum.oddrane.com/viewtopic.php?t=919&start=3735

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

linke til en side også: Skriv brukernavn og passord for å logge deg på.

ikke så smart Tongue out

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

linke til en side også: Skriv brukernavn og passord for å logge deg på.

ikke så smart Tongue out

Du må nok registrere deg for å komme inn på det forumet - men ga linken fordi patrioten ønsket det.

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Terje Høili var vist villig til å bli opp penger til en ny spiss, men nå er det vist kona hans som setter foten ned, hun synes sikkert nok er nok. Synd at han ikke kan bestemme dette selv, hi,hi.

Og du sitter på info om hva Terje og Mariann mener? Imponert!

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er en bekjent av meg som snakker ofte med Terje H og eldre FFK spillere, som hadde hørt det fra det holdet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Drar fra FFK etter sesongen?

Først vil han bidra til å få FFK tilbake til eliteserien. Deretter blir trolig Sverige neste stoppested for Andreas Tegström (31).

FFK-spissen er på bedringens vei etter at han tidligere i vår pådro seg en leddbåndsskade.
I går deltok «Tegan» på treningen, men er neppe aktuell til søndagens kamp mot Strømmen.
– Det blir bedre og bedre, men vi får snakke litt med det medisinske apparatet om når jeg eventuelt er aktuell for kamp, men det vil nok fortsatt ta litt tid, sier Tegström som håper å kunne trene for fullt mot slutten av uken.

Har vel kanskje ikke med sommerovergangsvinduet å gjøre men..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

LSK på handletur...

Lillestrøm har skrevet korttidsavtaler med både Mads Dahm (21) og Tom Sadeh (19) fra Lyns konkursbo. Begge er spilleklare til neste seriekamp borte mot Odd Grenland.

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.

Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å  selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å  selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!

Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.

Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.

Landslagsspiller

Lagt til:

Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.

Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.

Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09

Lagt til:

Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.

Å nei og nei....TVUNGET til opprykk....;-) :-P

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er jo ikke sikkert at alle vil bli med å redde oss denne gangen? Nå må kanskje redd oss selv og hvordan skal vi klare det uten penger?

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:

Kan ikke FSI kjøpe han her da ?

Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp

Her er en video som viser litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo

You`ll never walk alone...

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Kan ikke FSI kjøpe han her da ?

Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp

Her er en video som viser litt:

http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo

Sikkert alt for dyr spiller for FFK.Men en sånn spiss kunne vi ha trengt.Lukter målsjangser på alt.

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25