Overgangsvinduet sommer 2010 - rykter og spekulasjoner
Opprinnelig postet av keiko99
Sant det at alderen er litt høy, men hvorfor utlandet... finnes det ingen gode i norge i den alderen ?
Sæternes ville ha vært helt feil for FFK. Han er både gammel, dyr i drift og ikke spesielt god. Han har heller ikke hatt imponerende målteft de siste årene.
Norske talenter som beviselig holder et høyt nivå vil være overpriset og derfor utenfor FFKs rekkevidde. Vi har rett og slett ikke råd. Bare forestill dere hvor mye FFK måtte ha betalt for å hente Markus Henriksen fra Rosenborg versus hva man betalte for Celso Borges.
I utlandet kan man finne unge landslagsspillere med videresalgspotensial for en brøkdel av prisen. Risikoen går derfor ned samtidig som potensiell avkastning går opp. Valget er enkelt, slik ståa er per i dag.
Dersom FFK skal hente unge, norske talenter, så må nok dette gjøres fortrinnsvis i yngre årskull. Hovedsaklig 15 åringer på G-landslaget, akkurat i det de er ferdige med ungdomsskolen, og skal begynne på videregående. Alternativt må vi utvikle de helt selv.
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
- Gulsvik på vei til Sandefjord.
Hvis dette går i orden er det vel ganske store sjanser for at Mattias Andersson forsvinner til Odd Grenland.
Da er Gulsvik linket til Sandefjord. La spekulasjonene atter en gang starte :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Forstår ikke hva Sandefjord skal med han, men bra det om vi får solgt vår svenske iphone til Odd
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
håper ingen fra styret til Odd leser dette forumet 
Hahaha, men helt greit for meg å selge Anderson for å skeffe seg en spiss.
You`ll never walk alone...
Sakset fra oddrane sitt forum
Når det gjelder Mattias Andersson så står det i dagens TA at Odd "kun" vil tilby ham 1 mill i året, og det forutsetter at Gulsvik selges. I tillegg er Hønefoss villige til å gi ham 1,6-1,7 mill i året. Tror neppe det blir noen overgang til oss, og det er vel like greit. Han har vært god, men skadene har nok satt han ganske mye tilbake.
Hva skjer a? 
Opprinnelig postet av rød og hvit
Har du noe link til saken?Sakset fra oddrane sitt forum
Når det gjelder Mattias Andersson så står det i dagens TA at Odd "kun" vil tilby ham 1 mill i året, og det forutsetter at Gulsvik selges. I tillegg er Hønefoss villige til å gi ham 1,6-1,7 mill i året. Tror neppe det blir noen overgang til oss, og det er vel like greit. Han har vært god, men skadene har nok satt han ganske mye tilbake.
Hva skjer a?
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av rød og hvit
Har du noe link til saken?Sakset fra oddrane sitt forum
Hva skjer a?
http://forum.oddrane.com/viewtopic.php?t=919&start=3735
linke til en side også:
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av keiko99
linke til en side også:
Du må nok registrere deg for å komme inn på det forumet - men ga linken fordi patrioten ønsket det.
Terje Høili var vist villig til å bli opp penger til en ny spiss, men nå er det vist kona hans som setter foten ned, hun synes sikkert nok er nok. Synd at han ikke kan bestemme dette selv, hi,hi.
Og du sitter på info om hva Terje og Mariann mener? Imponert!
Først vil han bidra til å få FFK tilbake til eliteserien. Deretter blir trolig Sverige neste stoppested for Andreas Tegström (31).
FFK-spissen er på bedringens vei etter at han tidligere i vår pådro seg en leddbåndsskade.
I går deltok «Tegan» på treningen, men er neppe aktuell til søndagens kamp mot Strømmen.
– Det blir bedre og bedre, men vi får snakke litt med det medisinske apparatet om når jeg eventuelt er aktuell for kamp, men det vil nok fortsatt ta litt tid, sier Tegström som håper å kunne trene for fullt mot slutten av uken.
Har vel kanskje ikke med sommerovergangsvinduet å gjøre men..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.
Lillestrøm har skrevet korttidsavtaler med både Mads Dahm (21) og Tom Sadeh (19) fra Lyns konkursbo. Begge er spilleklare til neste seriekamp borte mot Odd Grenland.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Hvis Tegström ikke er ferdig i klubben etter denne sesongen, blir jeg svært overrasket.
Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Må da være bedre å prøve et desperat forsøk på å selge han nå så kanskje ffk kan få litt penger igjen.Alt er bedre en ingenting!
Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.
Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.
Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.Opprinnelig postet av kjell-H
Helt enig i at et salg i sommer hadde vært best. Klarer dog ikke se for meg noen betale nevneverdig for han.
Det viktigste er vel at det frigjør en god del lønn.. Blir nok et stygt underskudd i år også, så må spare der vi kan.
Vi er kanskje tvunget til et opprykk, for å redd oss denne gangen? Et opprykk vil sikre oss et sted mellom 20-25 millioner kroner.Opprinnelig postet av kjell-H
Å nei og nei....TVUNGET til opprykk....;-) :-P
Kan ikke FSI kjøpe han her da ?
Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp
Her er en video som viser litt:
http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Kan ikke FSI kjøpe han her da ?
Her er en som scorer masse mål i nederlandsk 1.divisjon. Han er blitt linket til en overgang til Sidney FC, men det virker ikke som at han er kjøpt opp ? Alltid morro å dagdrømme ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Voskamp
Her er en video som viser litt:
http://www.youtube.com/watch?v=rDZMbg9IIDo
Sikkert alt for dyr spiller for FFK.Men en sånn spiss kunne vi ha trengt.Lukter målsjangser på alt.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25