Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Ranheim søndag 04. juli

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mai 09

Lagt til:

Bare jeg som ikke får streamen til NRK til å funke? 

"Direktesendingen avsluttet". 

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Simen virker i fin form etter skaden....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av pawl

Bare jeg som ikke får streamen til NRK til å funke? 

"Direktesendingen avsluttet". 

Den går på TVn da... NRK1..

To Telos Arheezee Torah

Knøttespiller

Lagt til:

Ahh, jeg er i utlandet, men kunne jo bare streame NRK i stedet for å bruke den teite 1.divisjonsløsningen. Takk! 

Og pokker! 

Landslagsspiller

Lagt til:

Huff, dette ser stygt ut... selv om det er lenge igjen...

To Telos Arheezee Torah

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06

Lagt til:

pawl: fra hvilken nettside streamer du NRK fra?

Sitter i utlandet sjøl, og får ikke sett kampen....

FFK FFK FFK !!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Ramberg er rett og slett for dårlig... Har hatt sansen for Ramberg lenge, men alderen begynner vel å gjøre sitt.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:

hva med nrk.no ?

To Telos Arheezee Torah

Knøttespiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kratos

hva med nrk.no ?

Nope, funker ikke

FFK FFK FFK !!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Ramberg bør nok vurdere å legge skoa på hylla snart ja.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Kratos

Er ikke så veldig myr å se på. FFK har store fete sjangser, men klarer ikke å få ballen i mål. Ranheim leder pga heading av opphaug i eget nett., men har heller ikke vært farlige enn det... Igrunn helt utrulig at vi ikke har scora.... Wallace har hatt tre frispark rett uten for 16meter bl.a

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Lagt til:

Effektivitet er vel stikkordet. Og klønete forsvarsspill av Ophaug og Martinsen. Ophaug er helt på jordet, og Martinsen er som vanlig vill i spillestilen. Er redd dette kan bli stygt.

Fredd

Knøttespiller

Lagt til:

Jeg bruker VPN fra Universitet i Oslo, slik at jeg får norsk ip. Kjenner du noen på Blindern får du bare spøre dem om brukernavn og passord, så er det grei skuring! 

Knøttespiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av pawl

Jeg bruker VPN fra Universitet i Oslo, slik at jeg får norsk ip. Kjenner du noen på Blindern får du bare spøre dem om brukernavn og passord, så er det grei skuring! 

Ah ok, kjenner ingen der dessverre..... Men med det resultatet som står nå så gjør det ingenting :-)

FFK FFK FFK !!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Sitter og ser oppsummering av første omgang, og med spillere som Staw og Ophaug hadde ikke engang Real Madrid slått Gressvik. Staw rekker nesten å GÅ bort til ballen, men klarer ikke å ense at han må slenge seg. Dette lukter Adecco lang vei - og det er der FFK kommer til å være i flere år...

-Elsker alle-

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Sitter og ser oppsummering av første omgang, og med spillere som Staw og Ophaug hadde ikke engang Real Madrid slått Gressvik. Staw rekker nesten å GÅ bort til ballen, men klarer ikke å ense at han må slenge seg. Dette lukter Adecco lang vei - og det er der FFK kommer til å være i flere år...

Greit nok det, men hadde vi hatt målscorere i laget, hadde vi ledet for lenge siden....

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Lagt til:

Få inn Odi! Da får han ihvertfall matching... dessuten klarer jo ingen andre å score heller....

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Fredd

Jadda! Nå har jeg trua igjen. Få inn en som kan legge inn fra høyresiden også nå. Rafn ut, Askar høyre og Odi eller Mulac inn som spiss.

Edit: F... Forsvaret vårt er jo helt på tur. Og Staw har ikke en god dag på jobben.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:

Den trua ble knust rett etter.... Cry

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Fy faen så forbanna tragisk!!!!!!  Ikke nok med at FFK spiller dårlig,men K.P Løken sitter der og godter seg... Forbanna dassen!!!  Kunne ha fått en litt mer nøytral kommentator i NRK..

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Der er jeg 100% enig med herr Bass, han unner ikke FFK en dritt. Det er en plage å høre på! Ellers er bare denne dagen komisk sett med fotballøyne. Nå har jaggu meg Raio begynt å tape det meste i lufta også...

-Elsker alle-

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Vi får bare se til å rykke opp, så slipper vi stort sett Løken.

Forøvrig er vi tilbake til taktene fra vårsesongen i fjor. Skaper drøssevis av sjanser, scorer ikke drøssevis av mål. Vidar Martinsen alene burde hatt to, Rafn sin bom er vanskelig å forstå, og skuddet til Andersson var ti centimeter fra å være årets mål i norsk fotball.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Fredd

Jadda! Nå har jeg trua igjen. Få inn en som kan legge inn fra høyresiden også nå. Rafn ut, Askar høyre og Odi eller Mulac inn som spiss.

Edit: F... Forsvaret vårt er jo helt på tur. Og Staw har ikke en god dag på jobben.

Staw trenger kamptrening og stabilitet uten flere skader. I dag var han en smule rusten..

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Det er ingen vits å bruke for mye energi på dette tapet, sånt skjer i fotball. RANheim vinner etter å levert årsverste i 1omg ifølge Ulseth. Vanskelig å være uenig.

Det er allikevel noen som leverer SELG MEG SNAREST prestasjoner, tenker da på Ophaug og Ramberg som er utgått på dato, Martinsen beviser at vi skriker etter en naturlig høyreback. Samt var Thomassen banens svakeste spiller. Feilpasning på feilpasning, umotivert og slapp, ingen tempo og feil valg.

Avslutningsvis vil jeg poengtere at det laget her har 3 klare mangler i 11ern; høyrebacken, defensivt midtbaneanker, og spiss. Brassen og eventuelt Gamboa vil kunne dekke de to første rollene. Andersson og Mulac kan man pakke inn i gavepapir og gi til første klubb som viser interesse.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Dette er for jævlig. Det nytter ikke å evaluere enkeltspillere etter denne kampen. Det må skje opp i systemet!!!! Med fare for å bli " hengt ", nevner jeg en spiller "tilfeldigvis trukket opp av hatten" ; Lasse Staw. Samtidig føler jeg at mine ord fra ansettelsen av trener forsatt holder mål ( de var som vanlig negative ). TFA er INGEN trener på dette nivået. Svake foran eget mål , svake foran motstanderens mål!!!!!, hva f.... er igjen da ? Det ansettes hjelpetrenere, vannbærere og saftblandere over en lav sko i klubben ( forsatt i mitt hjerte )!!!! Nå håper jeg at det taes tak fra ledelsen og at de stikker fingern i jorda. Hiawatha og lille Solstråle har nok sett sine beste dager på banen, men det er vel bare trenerapparatet som ikke har sett dette. Jeg sa at det iklke nyttet å evaluere enkeltspillere, men må gjøre det. Villbassen fra Råde må temmes, Thomassen blir dårligere for hver kamp, Kråkerøy bør snarest kontakte Ramberg , Ophaug lengter visst hjem til Løvene i Bergen, eller Varegg for den saks skyld. Synd at IKEA ikke er etablert i Fredrikstad slik at enkelte av våre hadde fått virkeligheten av hardt arbeid, gjerne i kassa eller på lageret. Som sagt, dette MÅ få konsekvenser!!!! Hvem kommer til neste kamp ??? Takk vår skaper at noen kjøpte sesongkort.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25