Kamptråd FFK - Ranheim søndag 04. juli
Bare jeg som ikke får streamen til NRK til å funke?
"Direktesendingen avsluttet".
Simen virker i fin form etter skaden....
---------------------------
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av pawl
Bare jeg som ikke får streamen til NRK til å funke?
"Direktesendingen avsluttet".
Den går på TVn da... NRK1..
To Telos Arheezee Torah
Ahh, jeg er i utlandet, men kunne jo bare streame NRK i stedet for å bruke den teite 1.divisjonsløsningen. Takk!
Og pokker!
Huff, dette ser stygt ut... selv om det er lenge igjen...
To Telos Arheezee Torah
pawl: fra hvilken nettside streamer du NRK fra?
Sitter i utlandet sjøl, og får ikke sett kampen....
FFK FFK FFK !!!!
Ramberg er rett og slett for dårlig... Har hatt sansen for Ramberg lenge, men alderen begynner vel å gjøre sitt.
Fredd
hva med nrk.no ?
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av Kratos
hva med nrk.no ?
Nope, funker ikke
FFK FFK FFK !!!!
Ramberg bør nok vurdere å legge skoa på hylla snart ja.
Er ikke så veldig myr å se på. FFK har store fete sjangser, men klarer ikke å få ballen i mål. Ranheim leder pga heading av opphaug i eget nett., men har heller ikke vært farlige enn det... Igrunn helt utrulig at vi ikke har scora.... Wallace har hatt tre frispark rett uten for 16meter bl.a
To Telos Arheezee Torah
Effektivitet er vel stikkordet. Og klønete forsvarsspill av Ophaug og Martinsen. Ophaug er helt på jordet, og Martinsen er som vanlig vill i spillestilen. Er redd dette kan bli stygt.
Fredd
Jeg bruker VPN fra Universitet i Oslo, slik at jeg får norsk ip. Kjenner du noen på Blindern får du bare spøre dem om brukernavn og passord, så er det grei skuring!
Opprinnelig postet av pawl
Jeg bruker VPN fra Universitet i Oslo, slik at jeg får norsk ip. Kjenner du noen på Blindern får du bare spøre dem om brukernavn og passord, så er det grei skuring!
Ah ok, kjenner ingen der dessverre..... Men med det resultatet som står nå så gjør det ingenting :-)
FFK FFK FFK !!!!
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Sitter og ser oppsummering av første omgang, og med spillere som Staw og Ophaug hadde ikke engang Real Madrid slått Gressvik. Staw rekker nesten å GÅ bort til ballen, men klarer ikke å ense at han må slenge seg. Dette lukter Adecco lang vei - og det er der FFK kommer til å være i flere år...
Greit nok det, men hadde vi hatt målscorere i laget, hadde vi ledet for lenge siden....
To Telos Arheezee Torah
Få inn Odi! Da får han ihvertfall matching... dessuten klarer jo ingen andre å score heller....
To Telos Arheezee Torah
Jadda! Nå har jeg trua igjen. Få inn en som kan legge inn fra høyresiden også nå. Rafn ut, Askar høyre og Odi eller Mulac inn som spiss.
Edit: F... Forsvaret vårt er jo helt på tur. Og Staw har ikke en god dag på jobben.
Fredd
Den trua ble knust rett etter.... 
To Telos Arheezee Torah
Fy faen så forbanna tragisk!!!!!! Ikke nok med at FFK spiller dårlig,men K.P Løken sitter der og godter seg... Forbanna dassen!!! Kunne ha fått en litt mer nøytral kommentator i NRK..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Der er jeg 100% enig med herr Bass, han unner ikke FFK en dritt. Det er en plage å høre på! Ellers er bare denne dagen komisk sett med fotballøyne. Nå har jaggu meg Raio begynt å tape det meste i lufta også...
-Elsker alle-
Vi får bare se til å rykke opp, så slipper vi stort sett Løken.
Forøvrig er vi tilbake til taktene fra vårsesongen i fjor. Skaper drøssevis av sjanser, scorer ikke drøssevis av mål. Vidar Martinsen alene burde hatt to, Rafn sin bom er vanskelig å forstå, og skuddet til Andersson var ti centimeter fra å være årets mål i norsk fotball.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Fredd
Jadda! Nå har jeg trua igjen. Få inn en som kan legge inn fra høyresiden også nå. Rafn ut, Askar høyre og Odi eller Mulac inn som spiss.
Edit: F... Forsvaret vårt er jo helt på tur. Og Staw har ikke en god dag på jobben.
Staw trenger kamptrening og stabilitet uten flere skader. I dag var han en smule rusten..
Svaberget for alltid!
Det er ingen vits å bruke for mye energi på dette tapet, sånt skjer i fotball. RANheim vinner etter å levert årsverste i 1omg ifølge Ulseth. Vanskelig å være uenig.
Det er allikevel noen som leverer SELG MEG SNAREST prestasjoner, tenker da på Ophaug og Ramberg som er utgått på dato, Martinsen beviser at vi skriker etter en naturlig høyreback. Samt var Thomassen banens svakeste spiller. Feilpasning på feilpasning, umotivert og slapp, ingen tempo og feil valg.
Avslutningsvis vil jeg poengtere at det laget her har 3 klare mangler i 11ern; høyrebacken, defensivt midtbaneanker, og spiss. Brassen og eventuelt Gamboa vil kunne dekke de to første rollene. Andersson og Mulac kan man pakke inn i gavepapir og gi til første klubb som viser interesse.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25