Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Amundsen ansatt i FFKs trenerteam

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Skjønner ikke hva som er problemet med KIL supporter sitt oppklarende svar til Keikos håpløse innlegg om hva Kil driver med.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av KIL-supporter

Vi har verken snakket stygt om han eller kritisert han, men det har jo dere vært flinke til. Vi kommer aldri til og glemme TN og den jobben han gjorde for KIL, og det er mange som ønsker han tilbake.

Generelt har folk her snakket dritt om Norldie, lenge før han faktisk kom til klubben, men langt fra alle. Pussig nok var de som kritiserte mest før han faktisk kom til klubben, som bedyret at vi ikke måtte dømme Aune på forhånd og la han få en sjangse, og jeg tror Keiko99 har rett i det at hvis Tom hadde kommet før, så hadde vi klart oss....

---------------------------

To Telos Arheezee Torah

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10

Lagt til:
Endret:
Endret av: KIL-supporter

Jeg tror også at han kunne ha reddet dere fra nedrykk hvis spillerene hadde vært positive til han. Men jeg tror dessverre at tidspunktet var feil - både for klubben og TN. TN måtte skifte klubb over natta, samtidig som han jobbet med opprykk for KIL og hadde sterke følelser for klubben (ifg. han selv) Så det kan ikke ha vært så lett for han å takle denne overgangen. La oss håpe at dere rykker opp i år i hvert fall! Vi håper på å få beholde vår nye trener Tony G, så det bli spennende å se om vi beholder han og om vi klarer å beholde plassen i TL.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

om vi klarer å beholde plassen i TL.

Jeg holder mine tomler for både FFK og Kongsvinger i tippeligaen 2011 Cool

To Telos Arheezee Torah

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mai 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av kratos

om vi klarer å beholde plassen i TL.

Jeg holder mine tomler for både FFK og Kongsvinger i tippeligaen 2011 Cool

Takk for det, og takk i like måte:-) Dere hører nå liksom til i det gode selskap:-) Jeg synes egentlig at det ser vel så trivelig ut å vinne 5-2 i Adeccoligaen som å tape og tape i Tippeligaen... Gratulerer så mye med den fine seieren i dag! Og dere har nå toppen av tabellen i hvert fall til i morgen:-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
http://www.demokraten.no/ffk/article5127021.ece Alltids enkeltspillere som er misfornøyd med tidligere trener, men allikevel ingen god lesning. Håper han sørger for skikkelig "trøkk" på FFK treningene framover! Det vi ikke trenger er en ny godgutt i trenerteamet...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25