Husk meg
Brukernavn
Passord

Nybergsund - FFK Onsdag 5. Mai 19:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Vi må begynne å score mål, dette var andre kampen på rad uten at vi scorer mål.

M.Andersson må settes ut, han er en tragedie, han blir jo verre og verre.

Men, spillemessig, synes jeg dette var en stor opptur etter de seks kampene vi har spilt.

Skulle vi tape mot Strømmen til søndag, da kan vi fort være på nedrykksplass.

Så den kampen kan avgjøre mye for vi kommer til å kjempe på tabellen framover.

.

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Fy F... ,nok en dritt kamp av FFK,klarer f... ikke score.

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av Gardarson

Dagen idag var jo en enorm opptur fra de tidligere kampene! Hvorfor må dere sutre så jævlig da?

Jeg er mer fornøyd med at de spilte bra, til tider veldig bra og spilte uavgjort, enn nok en ræææva kamp som vi vinner 1-0 på overtid! Idag så man at guttane virkelig ville vinne kampen! når viljen er der og ferdighetene vet vi jo at de fleste innehar, da vil resultatene komme!

Det her blir bra framover!!!Cool

Hvilken kamp så du da??????

Samme som meg Kiss

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til:

Er du blind eller har du bare bestemt deg for at de spiller ræva? 

Jeg trur jeg kom til 5-6 stoooore målsjanser som normalt ville gitt minst 2-3 mål.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg trur jeg kom til 5-6 stoooore målsjanser som normalt ville gitt minst 2-3 mål.

Enig med deg, de hadde store store sjanser.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Vedahl

Aune var, er og vil fortsette med å være en tragedie som FFK-trener.

Endelig en som er enig med meg og tør si det. Jeg skal ikke nevne noe om TFA , annet at han er en kjekk og snill gutt, pen er han også. Her inne er det jo så mange voktere som ikke tåler at en lufter meninga si og ikke minst bruker ord fra kirurgien. Jeg står forsatt med begge bein planta og er åpen for en på trynet av de som ikke skjønner at gutten er SVAK og TRAGISK:

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Enig med deg, de hadde store store sjanser.

Jepp, og de burde scoret på en av de.

Bare en som spilte totalt uten feil i dag, men så har han vel aldri hatt så lite å gjøre i en kamp,og det sier vel kanskje litt om forsvarspillet vi hadde i dag.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Laget kjempet og jobbet bra og skapte en rekke sjangser. Utrolig surt at det ikke ble mål, men jeg mener likevel at vi ikke kan slakte spillerne. At hjemmelagets keeper ble kåret til man of the match sier jo sitt.

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Er merkelig for når vi hadde ja el nei til Aune som hovedtrener i vinter så svarte 90% JA

Til nå har vi 10% nei folket rett!

Men det er ikke bare trener sin feil.Spillerne på banen gjør ikke jobben sin de el!

Og bare for å ha sagt det, så var jeg en av de 10%. Trosvik står snart på trappene, og etter den kampen er jeg redd hodene begynner å rulle igjen.

Se på de cornerne og innleggene vi leverer. Det er verre enn guttefotball. De greier knapt å slå en corner i høyde over første femmeter.De er også dårlige på alle underlag, så det er i hvertfall ingen unnskyldning. Jeg er sjokkert over hele greia.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Laget kjempet og jobbet bra og skapte en rekke sjangser. Utrolig surt at det ikke ble mål, men jeg mener likevel at vi ikke kan slakte spillerne. At hjemmelagets keeper ble kåret til man of the match sier jo sitt.

Så hele laget og innsatsen skal slaktes fordi vi ikke har noen foran som er scoringsmaskiner og aldri vil bli det ?? Er helt enig med deg laget skal ikke slaktes etter denne kampen.. Når det gjelder Aune så var svakheten hans i dag at han ikke torte gjøre noen forandringer tidligere med en spiller som kunne åpnet med løp og bevegelser, endret spillemønstret for forsvaret .

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Og bare for å ha sagt det, så var jeg en av de 10%. Trosvik står snart på trappene, og etter den kampen er jeg redd hodene begynner å rulle igjen.

Se på de cornerne og innleggene vi leverer. Det er verre enn guttefotball. De greier knapt å slå en corner i høyde over første femmeter.De er også dårlige på alle underlag, så det er i hvertfall ingen unnskyldning. Jeg er sjokkert over hele greia.

Å det er trenern skyld? Ærlig talt... Det eneste som er problemet er at spillerne mentalt ikke har innstilt seg på Adecco, ja det er treners jobb å PRØVE å innstille dem på det, men til syvende og sist er det spillerne selv som må innse det og gjøre en innsats!

A-lagspiller

Lagt til:

Trur faktisk Aune er mannen for jobben. Hvilken trener klarer man å få tak i som vil trene FFK til en lønn som klubben har råd til å betale? Se på Deila i Godset. Ubeskrevet blad som først nå har suksess etter noen magre år på kanten. Gi mannen i det minste ut sesongen.

FFK
-norgesmester 2006!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Våre to svenske primadonner trenger starffe trening og noen kamper på benken og gjerne noen tusen lapper i trekk i lønn som straff for deres elendige innsats. Tegstrøm spilte ikke i dag, men de kampene han har spilt er tragiske og fortjener kritikk.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

FFK styrer vel hele "showet", skaper 5-6 store sjanser som det normalt bør bli et par mål ut av. Vi har dessverre ingen som klarer å putte den jævla kula i buret.

Vi spiller oss faktisk fint rundt på kanten x-antall ganger i løpet av kampen, men INGEN av innleggene treffer medspillere. Spesielt Askar surret bort 3-4 fine muligheter pga dette.

Mattias Andersson, tja hva skal man si? Pinlig holder....

Ellers gjør Piiroja en solid kamp, mens Ophaug spiller på det jevne. Thomassen spiller bra.

Borges gjør nok engang en slett innsats, det er helt tydelig at han mistrives om dagen. En strålende spiller som ikke er interessert er fælt å se på.

Ellers synes jeg innsatsen er meget bra, men ferdighetene er dessverre på et lavmål i avgjørende situasjoner fremover på banen. Bakover er det helt greit.

Vi må vinne slike kamper som dette!! Gleder meg til søndag, da blir det seier! Wink

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06

Lagt til:

Det her er faktisk min første post her inne! Blir forhåpentligvis ikke den siste!

Jeg har fulgt laget siden tidlig på 1980 tallet og jeg har nok en gang denne sesongen bygd opp forventninger i takt med lagets uttalelser om opptur og ønske om ny optimisme fra omgivelsene. Har fortsatt å følge laget gjennom årets 5 første kamper, uten å se et snev av godt spill eller hardt arbeid. Hvorfor i alle dager tas det ikke nå klare og tydelige grep i forhold til det laget viser på banen? Er ikke 5 kamper nok til å ta fatt i situasjonen og gjøre noen gode endringer i spill, lagoppstilling eller annet? Hvis det er slik at spillerne er gode god og godt nok trent mener jeg at hovedansvaret ligger hos hovedtrener og hvis klubben fortsatt håper på full støtte fra supporterne så må klubben og laget vise at de tar tak i utfordringene med en gang. Først da kan jeg godta at laget ikke presterer godt.

Vis handlekraft og ta grep. Noe må virkelig skje mot Strømmen hvis lagets ledelse fortsatt skal ha min fulle tillit!

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til:

jeg er svært ofte enig i mye av det du skriver Kjell-H, men her er jeg svært uenig, FFK er ikke mye bedre enn dette, etter 6 kamper der vi på ingen som helst måte har overbevist så er det kanskje på tide for noen og enhver til å se sannheten i øynene.

Ja, FFK kan kanskje rykke opp, men de har slik jeg ser det ikke noe bedre mulighet enn si Sarpsborg 08. Etter 6 kamper så begynner normalt serien å "sette" seg og den gir en god pekepin på hvordan serien vil utvikle seg. Mange har blitt "lullet inn" i den troen på at FFK har den "beste 11`ern" i Adeccoen, det er et utsagn som jeg aldri har vært enig i og utviklingen til nå viser vel at det ikke på noen som helst måte stemmer.

Jeg tror det var Holters som i et tidligere innlegg mente at det å ha de mest kjente spillere ikke nødvendigvis betyr at de er de beste. Jeg kunne ikke vært mer enig! FFK har den mest kjente og navngjetne 11` ern, men definitivt ikke den beste.

Er den noen som seriøst mener at Opphaug er blant de beste stopperne i Adeccoen? eller at Vidar Martinsen er den beste høyrebacken?. Hva med Anderson er han ligaens beste spiss? Lasse Staw er han den beste keeperen i Adeccoen. Er Ramberg den beste eller blant de beste sentrale midtbanespillerne i ligaen? De er riktignok kjente fordi de har spilt i Tippeligaen, men best i Adeccoen? det kan diskuteres. 

alexx

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Å det er trenern skyld? Ærlig talt... Det eneste som er problemet er at spillerne mentalt ikke har innstilt seg på Adecco, ja det er treners jobb å PRØVE å innstille dem på det, men til syvende og sist er det spillerne selv som må innse det og gjøre en innsats!

Enig dette. Delt ansvar. Men treneren har hovedansvaret.

Whiskeypætt med dusk

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Upresise passniger, dårlig innsats fra godt betalte spillere, dødball/cornere er totalt ufarlig, avslutninger på trynet. Hele laget ser ut som en gjeng uten lyst til å spille fotball.

FFK mangler et spillesystem. Hvem står ansvarlig for å legge opp det ?? Jeg har aldri før vært negativ til TFA, men det er vel hans ansvar å få gutta til å springe - gå inn i taklinger -være i boks når innlegg kommer osv, osv

At Ramberg får spille hele kampen er for meg et under !!!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Ramberg er tøff i kjeften og snakker til seg en plass på laget.

TF er nok er redd for han og lar han spille.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Ja, det høres sannsynlig ut.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av alexx

jeg er svært ofte enig i mye av det du skriver Kjell-H, men her er jeg svært uenig, FFK er ikke mye bedre enn dette, etter 6 kamper der vi på ingen som helst måte har overbevist så er det kanskje på tide for noen og enhver til å se sannheten i øynene.

Ja, FFK kan kanskje rykke opp, men de har slik jeg ser det ikke noe bedre mulighet enn si Sarpsborg 08. Etter 6 kamper så begynner normalt serien å "sette" seg og den gir en god pekepin på hvordan serien vil utvikle seg. Mange har blitt "lullet inn" i den troen på at FFK har den "beste 11`ern" i Adeccoen, det er et utsagn som jeg aldri har vært enig i og utviklingen til nå viser vel at det ikke på noen som helst måte stemmer.

Jeg tror det var Holters som i et tidligere innlegg mente at det å ha de mest kjente spillere ikke nødvendigvis betyr at de er de beste. Jeg kunne ikke vært mer enig! FFK har den mest kjente og navngjetne 11` ern, men definitivt ikke den beste.

Er den noen som seriøst mener at Opphaug er blant de beste stopperne i Adeccoen? eller at Vidar Martinsen er den beste høyrebacken?. Hva med Anderson er han ligaens beste spiss? Lasse Staw er han den beste keeperen i Adeccoen. Er Ramberg den beste eller blant de beste sentrale midtbanespillerne i ligaen? De er riktignok kjente fordi de har spilt i Tippeligaen, men best i Adeccoen? det kan diskuteres. 

Forstår hva du mener.Men jeg mente hel ikke at vi har den beste 11`ern i adecco.Men Laget vårt er bedre en det de har vist til nå.Mye av det samme spille fredrikstad hadde i hele fjor har de oxo i år så noe må gjøres før dette blir nok en trist sesong!

Hvorfor kan de ikke spille sånn de spilte sine trenings kamper i vinter??Da viste de hva som egentlig bor i detta laget!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Hahaha.

Man skal lese mye rart her inne.

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av alexx

Neida, ingen kanskje med unntak av Staw er best i ligaen. MEN det er det helle ingen andre lag som har, altså beste spillerne i flere posisjoner. Derimot har nok vi de 11 beste i snitt. Skal vi rangere alle spillerne er kanskje Vidar nr 3- mens Raio er best. Andre lag kanskje har den beste høyrebacken, mens midstopperen er 10 best i ligaen.. 
Alle vet at ikke vi har de 11 beste enkeltspillerne i ligaen..

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Fikk ikke sett kampen idag, men har lest her inne og lest igjennom oppdateringa til Jan Rafn. Etter det jeg leste spilte vi en dårlig kamp idag, stoler på det da Rafn sier det.

Innsatsen må snart opp, og gutta må skjønne at det må jobbes for poenga.

Trur det blir 3 poeng hjemme mot Strømmen

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til:

Ser at flere sier at ffk hadde opptil 5-6 store opplagte målsjanser som det ikke ble mål av...men var det ingen som så at Nybergsund hadde sikkert det samme antallet om ikke flere, er et under at vi ikke tapte idag igjen.....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25