Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Bodø Søndag 2. mai 16:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Synes dagen kamp var et skritt i riktig retning for FFK.Men skal man rykke opp så bør man vinne så og si alle hjemme kamper!

Kjempe morro å se Odi på banen idag.Har virkelig troen på Odi.

Men jeg synes neste kamp at vi bør benke Andersson el bruke han på venstre kant der han er best.Jeg sier ikke at han er uduglig men spiss er han nok ikke.Tegan jobbet veldig bra idag han.Han prøver hvertfall å få til noe på banen!Skulle likt å sett andersson på ventre kant og tegan og odi som spiss par.El hvorfor ikke prøve dino og odi ifra start?hehe

Men jeg mener fortsatt at vi skulle spilt 4-3-3 med den troppen vi har!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

- Jeg så du slet med noe mageproblemer i første omgang, hva var det for noe?

- Ja, var bare et lite hold.

- Dårlig trena?

- Dårlige gener, tror jeg...

---

Haha, dagens kommentar!

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2918/372/

He he, strålende!

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

vet ikke om dette har blitt nevnt. men det var ganske dårlig oppmåte på plankehaugen feltet i går.

Er det pga at medlemskort blir sjekket, eller hva kan det være?

har folk som vill ha billig billet blit lei av og gå på kamp?

For det er forsatt noen bærtter blant plankehaugen som gauler ting som ikke har noe med saken og gjøre og ikke syngerSurprised

Er så lei de skrikete stemene med høye CTongue out

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Nå har vi tapt fire poeng på de tre første hjemmekampene.

Det har vi råd til å fortsette med hvis vi skal ha ambisjoner om å rykke opp.

Før så avga vi nesten ikke poeng hjemme, hvorfor klarer vi ikke det nå?

Tenker på sølvsesongen, da spilte vi ikke under press og da var seirene som kom bonus.

Begynner å lure på om de ikke takler forventingspresset og har for høye skuldrer?

De er kanskje redd å tape og for å gjøre feil og bli buet på?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Siden jeg er den som til vanlig klager på Lasse, har jeg lyst til å skryte av han denne gangen.

Synes han ser mye sikrere og autotriær ut, han har jo bare sluppet inn et mål, på de siste kampene.

Grunnen er kanskje at finnen gir han bra konkurranse og at han vet han må være skjerpet hele tiden, hvis ikke snapper finnen plassen fra han.

Begynner faktisk å få sansen for Lasse.

Ja, dere leser riktig, hi,hi.

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

[quote=Plankekæll]

Opprinnelig postet av 1947modell

Hva feiler det TFA. Han må være lobotomert da det gjelder fotball og trening. Værste jeg har sett. Er glad jeg sendte mine to sesonghefter til et trengende sted , de eneste som ville ha dem. JEG HAR GITT OPP så lenge ovennevnte sitter ved roret og jeg sparer tusenvis på å ikke reise å se.

Sånne "supportere" som deg trenger vi ikke uansett. Ta deg en tur på stranda istedet for.

Kampen i dag var klart årsbeste, uten at det sier allverden. Hadde Thomassen putta på slutten der hadde alle vært strålende fornøyd med å holde nullen og få tre poeng.

Jeg bor ikke i Spania i perioder pga av strandlivet. Jeg er rammet av sykdommen MS og trenger varme for å være oppegående. Men forsatt er det vel lov å ha meninger.

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:

Blir godt å få borges inn gjen på den midtbanen ja.Synes både ramberg og rafn var svake idag-.Håper på andersson/odli foran.

Vi skal dog være glad for at nivået i snickabo-ligaen er så dårlig som det er. Vi ligger på play off plass etter en nivåsenking av dimensjoner fra fjoråret

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Siden jeg er den som til vanlig klager på Lasse, har jeg lyst til å skryte av han denne gangen.

Synes han ser mye sikrere og autotriær ut, han har jo bare sluppet inn et mål, på de siste kampene.

Grunnen er kanskje at finnen gir han bra konkurranse og at han vet han må være skjerpet hele tiden, hvis ikke snapper finnen plassen fra han.

Begynner faktisk å få sansen for Lasse.

Ja, dere leser riktig, hi,hi.

Finnen er ikke i nærheten av og kapre plassen til Lasse.

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Synes FFK gjennomførte en ok kamp. Spesielt imponert over Rafn, Thomassen og Askar. Skuffende at de som skal dra lasset med sin erfaring som Ramberg og Piroija(ok i duellspill, men svakere en vanlig med ballen i beina) svikter i en slik kamp. Tegstrøm var vel som best etter at Odillon kom inn?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Jeg var på hardfylla så jeg klarte å forsove meg til kampen :-(

Det var helgens nedtur ass... Derimot var det et litt kjedelig resultat, men det virker som om det begynner å løsne. Se fremover! Og veldig interessant dette ang. Aune og mer erfaring per kamp - hadde vært artig om han virkelig får en utviklingskurve i himmelretning.

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Noe av det mest positive  igår var vel innhoppet til Valencia?? FFK ble mye mer agressive og innleggsfoten til Alex skal man ikke klage på.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Noe av det mest positive  igår var vel innhoppet til Valencia?? FFK ble mye mer agressive og innleggsfoten til Alex skal man ikke klage på.

Foretrekker likevel en Askar som evner å passere spillere på kanten. Innleggene til Valencia gjør lite nytte når man ikke har sterke hodespillere på topp.

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:

Bare til å bli kvitt anderson og inn med Odi i alle kamper som kommer - med Tegan og Odi på topp kan det bli bedre. han er jo så kjapp at jeg blir svett bare av å se på Cool

SUPRAS FREDRIKSTAD!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Foretrekker likevel en Askar som evner å passere spillere på kanten. Innleggene til Valencia gjør lite nytte når man ikke har sterke hodespillere på topp.

Valencia har et større toppnivå enn Askar, men han bruker det stort sett aldri av forskjellige årsaker. Jeg husker fremdeles sesongen 2005 for Start, da ble han vel kåret til årets spiller i Tippeligaen mye pga akkurat det du snakker om å utfordre backene og slå gode innlegg.

Jeg tror Valencia må opp på et godt fysisk nivå før han gjør noe særlig nytte for seg for FFK. Han er ganske langt unna det nå, men han kan absolutt gjøre vei i vellinga utover hvis han holder seg skadefri.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Norip

Bare til å bli kvitt anderson og inn med Odi i alle kamper som kommer - med Tegan og Odi på topp kan det bli bedre. han er jo så kjapp at jeg blir svett bare av å se på Cool

Det hadde vært nydelig hvis en eller annen desperat klubb har lyst til å bruke 1 million på en venstrekant i sommer, og går for Andersson. Da er det etter min mening bare å selge.

I tillegg kan vi bruke den summen på å kjøpe Franck! (Selvom de vel ville ha rundt 3 millioner?)

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ettersom hodestyrken ikke er altfor god på topp er det en mulighet å trene på å slå innlegg langs bakken. Slås det inn lavt hardt fra dødlinja kan det fort bli både selvmål og scoring.

Sats på talentene!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg bor ikke i Spania i perioder pga av strandlivet. Jeg er rammet av sykdommen MS og trenger varme for å være oppegående. Men forsatt er det vel lov å ha meninger.

Jepp. Det er helt greit å ha meninger. Det skal du få lov til.

Jeg trodde du var helårs Spanjol, men der tok jeg feil. At du bor der nede pga sykdommen har jeg full forståelse for. Håper det går bra! Smile

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Valencia har et større toppnivå enn Askar, men han bruker det stort sett aldri av forskjellige årsaker. Jeg husker fremdeles sesongen 2005 for Start, da ble han vel kåret til årets spiller i Tippeligaen mye pga akkurat det du snakker om å utfordre backene og slå gode innlegg.

Askar er 24 år, så  det er nok hevet over enhver tvil at Valencia var bedre enn ham i 2005Foot in mouth

For å være litt alvorlig så tror jeg Askar har et stykke igjen til sitt toppnivå, og er en spiller FFK kan ha mye glede av fremover om vi "forvalter" ham riktig.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av havis

Ettersom hodestyrken ikke er altfor god på topp er det en mulighet å trene på å slå innlegg langs bakken. Slås det inn lavt hardt fra dødlinja kan det fort bli både selvmål og scoring.

Det har du helt rett i, men det er nok ikke feil å komme rundt backen og slå 45 grader heller

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det hadde vært nydelig hvis en eller annen desperat klubb har lyst til å bruke 1 million på en venstrekant i sommer, og går for Andersson. Da er det etter min mening bare å selge.

I tillegg kan vi bruke den summen på å kjøpe Franck! (Selvom de vel ville ha rundt 3 millioner?)

Å hvem skal score målene våre da? Vi MÅ ha Andersson, da han nesten er den eneste som vet hvor han skal være og klarer å avslutte. Får vi 200 000 for Tegstrøm derimot, da kan vi selge! Makan til sjansesløsing.. Hjelper ikke å prøve på tunnel hele tida når han aldri rekker  å hente ballen de få gangene han klarer det...

Andersson er faktisk ikke spiss, men er samtidig den eneste foran som scorer. Alle sier det løsner for Tegstrøm snart, jeg har venta på det i 3 år! Er det noe som tilsier at det skjer i det århundret her??

Nei, inn med odi og en fohåpentligvis ny spiss (Everton) til sommeren så kan vi sette Andersson på kanten der han hører hjemme.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Hadde noen gitt oss et bud på null for Tegstrøm slik at vi slapp lønnsforpliktelsene må jo det nesten være som å vinne i lotto for å bruke et kjent begrep. Jeg mener også at Andersson ville kommet mye mer til sin rett som kantspiller, og vi må ikke glemme at han er vår toppscorer.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25