Husk meg
Brukernavn
Passord

Gi Odillon proffkontrakt (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Og bare et spørsmål til deg Rafn; uttales det som det skrives, eller Ravn? Har hørt litt forskjelig på skjermen, dog jeg tror det er rett frem :)

Uttales Raffen Cool

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Det jeg regna med :)

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07

Lagt til:

Trur jaggu jeg må nedover til søndag sjøl jeg :)

Og støtter fullt ut innlegget til Rafn. Ikke at jeg har vært så mye på stadion, men de gangene jeg har vært der, så kan man bli flau på andres vegne. Virker for meg som at i Fredrikstad er folk mer opptatt av å kritisere alt som kan kritiseres, mens andre steder roser man heller det som kan roses. Se f.eks i Sarpsborg der de har sluppet til mange unggutter, og som får publikums støtte fra dag en.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Fra søndag, skal jeg heie og dra igang laget det jeg kan. Jeg kan ikke la vær å skrike ut "KOM IGJEN, VIDAR! HVA DRIVER DU MED?!", men det er jo liksom ikke hets føler jeg. Det er sånn skrikete piffing ala Nordlie :P Hehe..

Jeg skal iallefall stå på. Og hører jeg drittslenging så sier jeg ifra til vedkommende. Hilsen Welhaven.

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Pk

Opprinnelig postet av Rafn

Jeg har fulgt Odillon i mange år og kan vel si at jeg kjenner ham ganske godt. Han har tatt store steg som både menneske og fotballspiller i denne perioden. Og han kommer fra juniorlaget , som alltid har vært mitt hjertebarn. De aller fleste skjønner jo hvilken vei det går med Odi.

Men jeg har også sett andre sider av Odi som de aller fleste her ikke har sett. Han satt ikke så mange av sjansene sine i fjor. Odi er en spiller som trenger tillit og oppbakking fra publikum. Og han trenger å være i trygge omgivelser for å lykkes.

Er Fredrikstad stadion trygge omgivelser for våre unggutter.

Fredrikstad har et godt publikum i medgang. Dessverre så er det ikke så bra i motgang. Jeg satt for første gang på mange år midt blandt dere på Bislet, og jeg må si jeg er skremt over hva enkelte av dere klarte å lire av dere.

Hoås er et godt eksempel på hvordan en god spiller ikke får ut potensialet i Fredrikstad. Gutten var jo livredd hver gang han entret banen. Og med så mye dritt som ble slengt fra tribunen til ham så er ikke det noe merkelig. Hoås er vel kanskje en av de beste spissene i Adecco pr dags dato.

Martin Wiig ble heller aldri "godkjent" av vårt publikum. Hva Martin har gjort etter at han ble sendt til Sarpsboirg 08 vet jo alle.. Snakk om takk for sist !!

Vebjørn Hagen, Roger Risholt, Andreas Tegstrøm...etc.. selv Tarik fikk mye dritt før han begynte å sette sjansene. Den listen er lang...

Hva sier dere hvis Odi misser alene med keeper 2 ganger på rad ? Det har nemlig jeg sett Odi gjøre... Jeg har også sett Odi bøtte inn mål i år for både jr og rekruttlag. Jeg vet hva dere vil si og det skremmer meg.. Det er vel bare et lag i Norge med et mer nådeløst publikum enn Fredrikstad og det er Brann.

Jeg gråter ikke her for min syke mor hvis dere tror det. Har tatt dette opp flere ganger tidligere også. Skal vi komme noe videre så må en spiller som Odi få lov å bomme på noen sjanser "bestemora di ville satt".

Jeg ønsker av hele mitt hjerte at Odi skal lykkes hvis/når han får sjansen. Vil dere være like tålmodige som vi rundt Odi har vært de siste årene ??

Det er et felles ansvar for å skape god stemning og trygghet for våre egne spillere på stadion. Det er lov å si fra hvis sidemannen slenger unødvendig dritt mot egne spillere. Det er selvfølgelig lov å gi kritikk og reagere spontant , men det er forskjell på det og usaklig drittslenging.

Skal vi begynne til søndag mot Bodø/Glimt ?

Spot on! Støttes fullt ut! Jeg kan bli frustrert og forbanna og irritert og alt det der, men det hjelper INGENTING om jeg skriker ut alle de negativene tankene mot spillerne. Vi skal STØTTE laget, for f...!

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07

Lagt til:

Da kan vi sprette champagnenCool

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Hvis det fredrikstadfk.no skriver er rett, burde han vel nesten satset på en karriere innen sprint. De skriver at han har en personlig rekord på 6,1 på 60 meter. Det er slettes ikke ille når verdensrekorden er på 6,39 Laughing

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:
Endret:
Endret av: thorsen

Opprinnelig postet av Rey

Hvis det fredrikstadfk.no skriver er rett, burde han vel nesten satset på en karriere innen sprint. De skriver at han har en personlig rekord på 6,1 på 60 meter. Det er slettes ikke ille når verdensrekorden er på 6,39 Laughing

sitter her og stussa på akkurat det samme. Det kan jo ikke stemme Tongue out

Det er kanskje snakk om 40 m?

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av Rey

sitter her og stussa på akkurat det samme. Det kan jo ikke stemme Tongue out

Det er kanskje snakk om 40 m?

Neppe 40m, tror nok det bare er fredrikstadfk.no som bommer litt.

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til:

Fantastisk at han har fått kontrakt!

Når det gjelder farten hans, så håper jeg inderlig han er raskere enn 6.1 på 40 meter å! Det er nok en liten trykkleif, tipper det skal stå 7.1. Som garantert vil være topp 3 raskeste i Adeccoligaen!

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09

Lagt til:

Dette var virkelig gode nyheter !

Kan jeg sove godt i natt ;)

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:

Og da er det opp til oss supportere å bruke huet før vi slenger alskens dritt etter mannen når han bommer på en sjanse eller gjør noe annet vi ikke liker! Vær så snill og bruk hue før du slenger med kjeften og si ifra til han som sitter ved siden av deg hvis han slenger med leppa! Takk!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Siden det nå er klart at Kashama ha fått kontrakt, stenges denne tråden, og diskusjonen fortsetter videre i en ny tråd.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25