Husk meg
Brukernavn
Passord

Tom Freddy trekker seg?

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

Ville jo vært spennende å se hvem som hadde tatt over om TFA hadde gitt seg

Jokke

Even Juliusen

Rafn

Enerly

Er neppe Penger til så mye mer

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Av de du nevner der, er nok Even Juliussen den eneste aktuelle.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Jeg har hørt at Rafn er et multitalent... Bare nevner det.

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til:

Det er nok nå. herregud det er nok!!!!!!

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Ville jo vært spennende å se hvem som hadde tatt over om TFA hadde gitt seg

xx

xx

Rafn

xx

Er neppe Penger til så mye mer

Ha ha.. Må være årets morsomste Cool

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rafn

Ha ha.. Må være årets morsomste Cool

Hehe - tenk deg det da Jan!

2010 er året vårt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Håper inderlig ikke Aune trekker seg. For det første har ikke FFK råd til en "dyrere" trener. Vi betaler tross alt fortsatt lønn til Grönhagen og Nordlie.

Håpløstå påstå at han skal være for snill med spillerne, og at de derfor ikke tar ut alt på trening. Ingen blir motivert av kjeft, og dette er profesjonelle idrettsutøvere. Dette er de gutta som var strebere i gymtimen, og ikke de som sluntret unna.

Selv om spillergruppa var blitt fortalt, og var klar over, at alle kamper på Stadion ville bli "cupfinaler" for motstanderene så har nok dette kommet som ett sjokk. Selvfølgelig er laget som spilte på søndag bedre enn motstanderen, spiller for spiller. Men når Mjøndalen gir 120 % så utlignere de dette. Og da blir det senes ut som om man spiller uten mål å mening.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Hvis han trekker seg, skal han selvssagt ikke ha noen penger av FFK.

Ellers går det rykter om at Eggen er på Stadion fortiden.

Er kanskje en grunn til at han sa nei Kongsvinger.

Han er nok trener for klubb snart, kanskje FFK?

Landslagsspiller

Lagt til:

Klubben har ikke råd til å hente en trener.

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Ellers går det rykter om at Eggen er på Stadion fortiden.

Har det ikke gått rykter om det helt siden han sluttet?

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Eggen er trener for G17 landslaget. Det kan jo derfor ha en sammenheng med at han vil titte på et par av våre spillere.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Ser ofte Eggen på hjemmekampene våre, så også på søndag. Tipper han bare fortsatt er interessert i fotball, og FFK. Er nok ikke snakk om noe trenerskifte, fatter ikke at noen kan tru det.

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tipper han bare fortsatt er interessert i fotball, og FFK.

Det har han vel også uttalt mange ganger?

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Blir for dumt å diskutere eggen og Aune. Aune har jo nesten nettopp signert kontrakt til 2012 så tviler sterkt på at Eggen skal tilbake.

Men å hatt eggen i systemet i fredrikstad hadde vært konge.

Jeg har troen på Aune bare han slutter med lange pasninger! Spill langs bakken og spill mye fortere så blir det nok bra.hehe

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg har troen på Aune bare han slutter med lange pasninger! Spill langs bakken og spill mye fortere så blir det nok bra.hehe

Enig..! Vi for å ta litt og litt.

Derimot er jeg ikke overbevist om hans respekt i gruppa, samt motivasjonsferdigheter. Det vil vi derimot se til Lyn-kampen, da etter artikkelen i FB igår blant annet, der han virker å kjøre en streng stil.

2010 er året vårt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Fredd

Du kan være så streng du bare vil, men hvis en ikke har respekten vil den strenge linjen til Aune slå tilbake på han. Men jeg føler som mange andre her at han ikke har nok autoritet. En får ikke autoritet av å være autoritær. (Der kom jeg faktisk med et visdomsord i mitt innlegg nr 1000!Laughing)

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Fredd

Du kan være så streng du bare vil, men hvis en ikke har respekten vil den strenge linjen til Aune slå tilbake på han. Men jeg føler som mange andre her at han ikke har nok autoritet. En får ikke autoritet av å være autoritær. (Der kom jeg faktisk med et visdomsord i mitt innlegg nr 1000!Laughing)

Enig.

Hvis han derimot har vært mer kompis med gutta, og brått blir autoritær, så kan det også slå i hans favør i forhold til respekt, men også andre veien. Derfor det blir spennende å se på Lyn-kampen!

Det er bare en kamp, men faktisk veldig mye som står på spill føler jeg, og mye som skal bevises.

2010 er året vårt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av Fredd

Enig.

Hvis han derimot har vært mer kompis med gutta, og brått blir autoritær, så kan det også slå i hans favør i forhold til respekt, men også andre veien. Derfor det blir spennende å se på Lyn-kampen!

Det er bare en kamp, men faktisk veldig mye som står på spill føler jeg, og mye som skal bevises.

Jeg tror ikke man kan skru på eller av en knapp så er man autoritær og sterk leder eller ikke, det er ikke så fort gjort å endre spillernes holdninger til trener ved å switche en knapp heller.........tror jeg. Slikt tar tid.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg tror ikke man kan skru på eller av en knapp så er man autoritær og sterk leder eller ikke, det er ikke så fort gjort å endre spillernes holdninger til trener ved å switche en knapp heller.........tror jeg. Slikt tar tid.

Nettopp, men om han har begynt, så er det bedre sent enn aldri. Spørs veldig hvor "lydig" eller responsive er til dette da, men igjen; det gjenstår å se til kampen.

Utenom nedrykkskampen, så blir denne min 2. mest betydningsfulle kamp føler jeg. Hehe.

2010 er året vårt!

Landslagsspiller

Lagt til:

En treners utfordring går nok mer på fotballfaglig troverdighet enn autoritet. Det viktigste er at spillergruppa har tro på at treneren er den som er best egnet til å være hærfører. Faglig styrke og evnen til å kommunisere dette, samt utøve lederskap er trenerens viktigste egenskaper. Så skal man selvfølgelig ha litt flyt også. Tar man taktiske grep og lykkes med dette er man geni. Hvis motstanderen har et godt mottrekk er man idiot. Det er overhengende fare for at motstanderene denne sesongen, spesielt på stadion, tar mer hensyn til hvordan FFK vil spille og vil være destruktive. Sånn sett vil det være vanskeligere å ha et eget spill enn det var i tippeligaen(men det har vi vel sett alt).

Landslagsspiller

Lagt til:

Høres ut som om vi trenger Mourinho.. Undecided Klump i magen min ja! Vil ha kamp NÅ!

2010 er året vårt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Tror ikke vi skal overdrive den cupfinale tankegangen for motstanderene våre heller og unnskylde oss med det. Rosenborg spiller vel nesten cupfinale hver uke dem, og vinner stort sett serien hvert år alikevel. Start, Molde og Stabæk som er andre "store lag som har rykket ned, har gått rett opp igjen. Beveger vi oss til England er det samme med utd og Chelsea. Newcastle gikk ned og feier rett opp igjen. Og så har vi Leeds da, ja der begynner jeg å bli lei unnskyldningen om ekstra mobilisering fra motstanderene...

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

- Jeg har forventninger til alle som får tillit. Vi har fylt opp rekkene med unggutter, så nå er det virkelig kamp om plassene, sier Aune som regner med en tøff batalje midt inne i de dype skoger.
- Vi forventer en krig og da regner jeg med at alle står opp for hverandre, sier han til http://www.f-b.no/ffk/borges-spiller-fra-start-1.5229879

TF forventer og forventer, synes han uttaler dette til det kjedsommelige før hver kamp.

Kan umulig være kamp om spissplassene, for der spiller jo svenskene hver gang, samme hvor dårlige de er.

«Skal slå tilbake»

Den verste skuffelsen etter nederlaget mot Sarpsborg 08 har lagt seg. Nå er det kun fokus på søndagens oppgjør mot Mjøndalen.

I formiddag trente FFK-troppen på den gamle Stadion, hvor intensiteten var høy.

- Alle vet at resultatet mot Sarpsborg ikke var bra, men nå skal vi gjøre alt for å slå tilbake mot Mjøndalen, lover trener Tom Freddy Aune. http://www.f-b.no/ffk/skal-sla-tilbake-1.5172248

- Så lavt nivå at det er slitsomt å se på

Det er så lavt nivå at det nesten er slitsomt å se på.

Tom Freddy Aune hevet røsten og ga spillerne klar beskjed om hva han mente om spillerens innsats på onsdagens trening.

http://www.f-b.no/ffk/sa-lavt-niva-at-det-er-slitsomt-a-se-pa-1.5191255

Spillerne skuffer han kamp etter kamp og tydeligvis på treningene også.

De bryr seg ikke om hva han sier.

Hadde det vært slik på en vanlig arbeidsplass, ville nok den ene etter den andre fått sparken.

Men, selvsagt ikke i FFK, for der er jo spillerne selv sine egne sjefer og gjør akkurat som de vil.

Nei, TF du er nok en trener som FFK trenger. Du er ikke sjef nok.

Hjelp FFK, trekk deg, før vi er på vei ned i 2.divisjon.

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Synes det er håpløst å ta opp dette når laget har spilt en god kamp

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25