Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Bryne leder 4-1 (!!!) over Follo til pause.

Da tipper jeg det ender 4-4 etter at Follo skifter til rosa drakter i pausa.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Jeg er ikke så veldig overrasket over at Follo gikk på en smell i dag. De svevde vel fortsatt på rosa skyer etter seieren over RBK ... Heller ikke er jeg særlig overrasket over at Smurfene får hjelp av motstanderne til å score seiersmålet. Måtte de få det hett på Melløs om en uke.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Får endelig håpe smurfene går på et stortap mot Moss neste runde. Jeg erger meg fortsatt over Follo hjemme, Nybergsund hjemme og Alta borte. Full pott der og vi hadde hatt 50 poeng og hadde tolv poeng ned til tredjeplassen. Vi kunne jo avgjort dette for leeeeeenge siden! Det hjelper heller ikke at det ser ut som smurfene skal ha med seg flyten og flaksen ut sesongen. Er vel ikke første gangen i år at de har reddet trepoengere mot slutten på heldige omstendigheter, mens FFK stort sett har sløst bort poeng på den måten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffk1903

Får endelig håpe smurfene går på et stortap mot Moss neste runde. Jeg erger meg fortsatt over Follo hjemme, Nybergsund hjemme og Alta borte. Full pott der og vi hadde hatt 50 poeng og hadde tolv poeng ned til tredjeplassen. Vi kunne jo avgjort dette for leeeeeenge siden! Det hjelper heller ikke at det ser ut som smurfene skal ha med seg flyten og flaksen ut sesongen. Er vel ikke første gangen i år at de har reddet trepoengere mot slutten på heldige omstendigheter, mens FFK stort sett har sløst bort poeng på den måten.

Enig med deg, i 2 omgang jobbet de godt der oppe og hadde flere store sjanser, men scorte ikke og fikk selvmål istedet, noe som hjalp dem til seier, typisk deres flaks. Tror ikke du kan forvente noe hjelp fra Moss FK neste runde desverre, i og med at dem ligger på nedrykk, og spiller ikke så bra om dagen.

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Ååååå, så kjempesøt den katten er ææææ........

Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier. Dommeren presterte tilogmed å overse et klart straffespark, som linjemann vinket som en gal for.

Vi gleder oss som faen til sesonginnspurten og skal puste Kråkerøygjengen i nakken. En liten miss og vi er der......... Prekæs!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av sarpen
Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier.
Bytt bort samer med smurfer og du har vel nesten FFK - Smurf 08 1-1. Dere redder jo gullræva deres med selvmål mot slutten da dere møtte Løv-Ham også, så jeg regner med dere får oppleve det motsatte i to kamper, gjerne allerede mot Moss til helgen.

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:
Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier.
Bytt bort samer med smurfer og du har vel nesten FFK - Smurf 08 1-1. Dere redder jo gullræva deres med selvmål mot slutten da dere møtte Løv-Ham også, så jeg regner med dere får oppleve det motsatte i to kamper, gjerne allerede mot Moss til helgen.
Gode lag har også litt flaks, bortskjemte drittunger løper til Onkel Terje hver gang de ser noe de har lyst på og roper, Kjøp Onkel Terje, kjøp, vi vil ha han......

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Ååååå, så kjempesøt den katten er ææææ........

Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier. Dommeren presterte tilogmed å overse et klart straffespark, som linjemann vinket som en gal for.

Vi gleder oss som faen til sesonginnspurten og skal puste Kråkerøygjengen i nakken. En liten miss og vi er der......... Prekæs!

Nå har jeg sett en del Sarpsborg08 kamper i årets sesong, for å følge med. Syntes dere spiller artig fotball der oppe, kapp gjerne huet av meg folkens, men de gjør det.. Men det jeg skal fram til da, i det siste så har ikke dere vært noe særlig mer effektivere enn oss, sjanse på sjanse på sjanse på sjanse, men klarer ikke å score mål gett.. Mot Sandnes så ble det scoret selvmål, mot Tromsdalen så vant dere også på selvmål igjen, sist runde mot Strømmen gikk dere på en 0 - 3 smell.Smeller kan skje, så skal ikke sitte her å være eplekjekk, bare poengtere for deg sarpen og dere andre, at adeccoligaen er jevnere enn dere trur, alle slår alle og alle går på en smell inniblant.

Høsten blir spennende, tror dere spiller ned Hønefoss i år og tar steget opp der sånn. Lykke til..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Flott! Ingen av kampene i Adecco funker i NRK Nett-TV. Unntatt Glimt-Saftkokerkameratene som man også kan se på NRK1.

Det hadde vært gøy og sett første episode av Moss-Smurf hvertfall.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Særp i ledelsen 1-0, ved vår gamle venn Wiig..

Moss i alvorlig trøbbel mtp. nedrykk også..

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

Flott! Ingen av kampene i Adecco funker i NRK Nett-TV. Unntatt Glimt-Saftkokerkameratene som man også kan se på NRK1.

Smurf ledær 1-0, så FFK må gjøre jobben sin.

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Plankekæll

Samtlige kamper fungerer fint her.. Bruker Firefox.

Landslagsspiller

Lagt til:

Særp opp i 2-0, så vi må definitivt ikke drite oss ut i dag...

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Alt fungerer her også med Safari !!

Vil ikke påstå at 08 spiller spesielt underholdene fotball utfra det jeg har sett på nett tv

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Keeperen til Moss er god synes jeg

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:
Og der skåra RANheim......

Landslagsspiller

Lagt til:

Nok en runde med status quo mellom Sogndal, FFK, Særp og Ranheim. For oss er jo hver slike runde fin, fordi den er ett skritt nærmere tippeligaen. Men neste runde har vi Sogndal borte ... det blir ikke lett. Slår de Follo i den utsatte kampen på onsdag, har de faktisk mulighet til å sikre seg opprykket mot oss. Måtte vi være tidenes festbremser.

I andre enden ser det stygt ut for Mofs nå. Seks poeng opp til sikker plass, og i neste runde skal de møte bunnrival Tromsdalen. Borte. Bryne på siste sikre plass har hjemmekamp mot et Glimt-lag som nok begynner å gi opp nå. Det vil være synd for Østfold om vi bare har FFK og Særp i de to øverste divisjonene, så jeg håper kråkene klarer seg. Men jeg tror det ikke.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Håper absolutt at Mossingene rykker ned. Så kvalme de var når vi rykket ned unner jeg de et nedrykk selv. En sapring virker jo nesten hyggelig sammenliknet med en gjennomsnittlig MFK supporter.

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Nok en runde med status quo mellom Sogndal, FFK, Særp og Ranheim. For oss er jo hver slike runde fin, fordi den er ett skritt nærmere tippeligaen. Men neste runde har vi Sogndal borte ... det blir ikke lett. Slår de Follo i den utsatte kampen på onsdag, har de faktisk mulighet til å sikre seg opprykket mot oss. Måtte vi være tidenes festbremser.

I andre enden ser det stygt ut for Mofs nå. Seks poeng opp til sikker plass, og i neste runde skal de møte bunnrival Tromsdalen. Borte. Bryne på siste sikre plass har hjemmekamp mot et Glimt-lag som nok begynner å gi opp nå. Det vil være synd for Østfold om vi bare har FFK og Særp i de to øverste divisjonene, så jeg håper kråkene klarer seg. Men jeg tror det ikke.

Moss har 7 poeng opp til sikker plass da Bryne har 2 pluss mål, mens kråkene har minus 23.  Etter liveoppdateringa fra Songdalkampen så var vist det like dårlig spill både fra Sogndal og Glimt, så vist det fortsetter, og vi fortsetter slik vi gjorde i 2. omg, kan dette bli en hyggelig affære for oss FFKsupportere.Vi må uansett vinne den kampen hvis vi skal ha sjangs til å klare å rykke opp. Hvis ikke paddene og går på en smell mot mjøndalen hjemme. Ellers må vi ha hjelp for å rykke opp. Bare glem kvalik, for der ryker vi...

Kan forresten noen vise spillerene denne tabellen for se hvor de må reise til hvis de forblir i adecco til neste sesong ? Bare tanken kan jo skremme vannet av enhver....

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja, utsikter til å møte Ham-Skam om man forblir i Dassen burde være god motivasjon til å gi alt for opprykk ...

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:

kjedelig kamp så langt mellom follo og sogndal...

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

A-lagspiller

Lagt til:

MÅL! follo leder 1 - 0! ;D

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -

A-lagspiller

Lagt til:

faen! 1 - 1....

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -

A-lagspiller

Lagt til:

da endte det uavgjort... poengdeling er vel helt "greit".

Follo slet med å få uttelling på sjansene sine.

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -

Landslagsspiller

Lagt til:

Da endte det 1-1, og dermed er saftkokaradn 7 poeng foran FFK når begge lag har fire kamper igjen. Samtidig er dette neppe godt nok for Follo i kampen om å berge plassen. De har sju poeng opp til Bryne, med fem kamper igjen.

Dermed kan det fort ligge an til at Sogndal-FFK likevel kan være "matchballen" for saftkokerne, den kampen hvor de endelig kan spikre opprykket. Det kan dog skje før - om de slår Løv-Ham neste søndag samtidig som smurfene og Ranheim gir bort poeng i en av de to neste rundene.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88