Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Er ikke Johansen en mye bedre spiller enn Ringberg?

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Rocky Lekaj (20) trener med MFK

Den tidligere Sheffield Wednesday og Lyn spilleren Rocky Lekaj trener denne uken med Moss Fotallklubb.

http://www.mossfk.no/sak/004736.asp

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Follo FK begjært konkurs. Den tidligere Follo FK-spissen Andreas Strand har konkursbegjært Follo Fotballklubb. Spissen vil kreve inn lønn han mener klubben skylder ham. http://www.oblad.no/ski/follo-fk-begjert-konkurs-1.5525613

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Rocky Lekaj (20) trener med MFK

Den tidligere Sheffield Wednesday og Lyn spilleren Rocky Lekaj trener denne uken med Moss Fotallklubb.

http://www.mossfk.no/sak/004736.asp

snakk om å treffe bunnCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Sitert Patrioten

Follo FK begjært konkurs. Den tidligere Follo FK-spissen Andreas Strand har konkursbegjært Follo Fotballklubb. Spissen vil kreve inn lønn han mener klubben skylder ham.

Javel ja, skal vi miste enda 3 poeng og en hjemmekamp nå da eller? Dette er jo det siste vi trenger alle sammen for follo og alle de andre lagene i 1 divisjon.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

det bør jo ikke skje enda.. sånt tar gjerne tid håper jeg Tongue out

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Lagt til:

Nedbetalingsplan

Den gamle tanksenteren, som nå spiller i Mysen, skjønner at klubben sliter med økonomien og mener han og NISO har kommet Follo i møte:
- Jeg har forståelse for situasjonen i Follo. Det er synd at klubben sliter, og vi har sagt vi kan gå med på en nedbetalingsplan, men har altså ikke hørt noe, sier Strand.
- Er det slik at Follo mener du ikke har oppfylt kontrakten din og derfor ikke betaler ditt tilgodehavende?

http://www.oblad.no/badebyen/andreas-strand-begjerer-follo-fk-konkurs-1.5526294

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tøfflus

Ja, folkens, det er en fin dag for fotball. Foruten vårt lille nabooppgjør hvor smurfer forhåpentligvis skal trampes ned og tørkes bort, spilles følgende kamper i denne noe amputerte serierunden:

Bodø/Glimt - Mjøndalen: Bør være en grei seier for de gule, og med vår hjelp skal de helst ta igjen sarpingene på tabellen og innta fjerdeplassen.

Sandnes-Ulf - Moss: Oppgjøret mellom Rogalands nr. 4 og Østfolds nr. 3 er en viktig kamp i bunnen. Skulle Moss vinne ligger lagene likt, på 18 poeng. Men det er Ulf og vennene hans som har vist best form i det siste - MFKs eneste opptur er uavgjorten de ranet med seg fra Fredrikstad for to uker siden.

Nybergsund - TUIL: Bør være hjemmeseier, TUIL er stusselige borte og Trysilknut klatrer på tabellen for tiden. Ja, om ting går deres vei i dag kan de gå forbi både Sarp og Glimt, og innta fjerdeplassen.

De siste tre kampene er utsatt fordi Follo, Sogndal og Ranheim kom seg til kvartfinale i cupen. De utsatte kampene spilles neste onsdag (den 25. august).

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Den utlikningen på overtid mot Særp i kombiansjon med Glimt sitt sjokktap for Mjøndalen kan vise seg å bli helt avgjørende. Trysil og Ranheim ser jeg ikke på som utfordrere.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Follo FK begjært konkurs. Den tidligere Follo FK-spissen Andreas Strand har konkursbegjært Follo Fotballklubb. Spissen vil kreve inn lønn han mener klubben skylder ham. http://www.oblad.no/ski/follo-fk-begjert-konkurs-1.5525613

Nå gikk Follo til semifinalen i cupen igår, det bør gi de ekstra penger i kassa.

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

Den utlikningen på overtid mot Særp i kombiansjon med Glimt sitt sjokktap for Mjøndalen kan vise seg å bli helt avgjørende. Trysil og Ranheim ser jeg ikke på som utfordrere.

Trysilknut skjønner jeg  at du ikke regner med, men Ranheim? Når de er med nå, med 13 kamper igjen å spille (vi har bare 11) ser jeg ingen grunn til å tro at de ikke skal henge med langt oppe sesongen ut. Jeg er faktisk redd vi drar dit i nest siste bortekamp og er pokka nødt til å vinne for å rykke direkte opp.

Skulle Ranheim vinne bare én av hengekampene sine er de likt med oss. Godt Særp og Glimt virker enda mer ustabile enn oss. Jeg tror faktisk at Sogndal (med mindre de sprekker fullstendig) vinner divisjonen mens vi og Ranheim vil kjempe om den andre direkte opprykksplassen - og det helt til sluttstreken.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Utrolig å ikke se på Ranheim som utfordere. De spiller helt uten press og har 2 kamper mindre spilt enn oss. Se på tabellen hva som skjer hvis de f.eks vinner begge hengekampene. Jeg tror Sogndal vinner, Ranheim kommer på 2. plass, vi på 3. Bodø Glimt på 4 og Særp på 5.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det som er ekstra skummelt, er at av de siste 11 kampene til FFK er bare fire hjemme. Bortekampene inkluderer turer til Bodø, Ranheim og Sogndal.

Jeg anser sjansen for direkte opprykk nå som ca 50/50.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:

Bryne ser ut til å svekkes.. Helle er på vei til Stabæk, ifølge TV2 sporten.

"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Lagt til:
Synd at Helle er klar for Stabæk, kunne de ikke ventet en uke til, slik at han kunne spilt øndagenskamp for Bryne mot Ranheim, for her trenger vi hjelp fra Bryne, slik at Ranheim ikke tar innpå oss.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Brann ønsker ikke å slippe Eirik Bakke til Sogndal før sesongslutt. Det er vel greit for oss.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Lagt til:

Her er TV-kampene for de neste rundene. Som dere vet er vår bortekamp mot Mjøndalen nå til søndag også TV-kamp.

29. august Sogndal - Moss

5.september Follo - Sogndal

12. september Fredrikstad - Nybergsund Trysil

19.september  Nybergsund Trysil - Sogndal

Naturlig nok er det saftkokaradn, som topper tabellen, som får flest kamper i denne vendinga, men jeg stusser litt over at ikke vår bortekamp mot Bodø/Glimt blir TV-kamp den 5. september.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Nye kamper i gang. Av de kampene som er interessante mtp. opprykk har vi:

Bryne - Ranheim

Åpen kamp, selv om bryne har vært fryktelig dårlige i det siste. Foreløpig 0-0.

Nybergsund Trysil - Bodø/Glimt

Glimt er i ferd med å bli hektet helt av kampen om direkte opprykk. Nybergsund leder 2-0 allerede. Glimt har nå 10 poeng opp til fredrikstad, med like mange kamper spilt.

Nybergsund er bare fem poeng bak oss, og har i tillegg en kamp mindre spilt. Bør uansett ikke være noen trussel for vår del.

Sarpsborg 08 - Løv-Ham

Kanskje en liten mulighet for at smurfene ikke vinner denne.  Løvene har vunnet 4 av de 5 siste, og er i god form.

Foreløpig 0-0.

Tromsdalen - Sogndal

Bør være en grei seier for Sognda, noe annet ville overraske meg stort.  Tromsdalen sliter fryktelig i år, selv om de tradisjonelt har et rykte på seg for å være et godt hjemmelag. Foreløpig 0-0 også her.

I tillegg leder moss 1-0 over Alta, og er i ferd med å komme seg ut av den umiddelbare nedrykksfaren. Gledelig, syns i alle fall jeg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Lemmy

Løv-Ham leder 1-0 på bortebane mot Sarpsborg! Nybergsund har 2-0 hjemme mot Glimt, og bodø-væringene er da ute av kampen om opprykk slik jeg ser det.

http://twitter.com/banksy8

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Løv-Ham leder 1-0 på bortebane mot Sarpsborg! Nybergsund har 2-0 hjemme mot Glimt, og bodø-væringene er da ute av kampen om opprykk slik jeg ser det.

Nei, de er ikke ute av kampen. Men de er muligens ute av kampen om direkte opprykk.

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Straffe til Sarpsborg, som Giæver setter. 1-1.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Flisespikkeri æ gett. Selvfølgelig har du helt rett, Plankekæll. :-) Direkte opprykk, mente jeg!

http://twitter.com/banksy8

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Sarpsborg 08 - Løv/Ham 1-2.

Jadda! Kom igjen løvene!!

Edit: 2-2 rett etterpå.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88