Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av danan

Flishaugen: Synes det er helt greit at de drar i gang 4-5 ganger iløpet av en kamp, men synes det ble litt overkill i dag. Når Flisefolka viser "time-out" signal til Plankehaugen og folk begynner å hysje midt i en sang fordi "nå skal ungane få skrike litt". Det nytter ikke.

Nettopp, dermed må vi få til et bedre samarbeid mellom PH og Flishaugen, vi må ha noen som kan styre dette, og det er jo forsangeren, men han var jo fraværende i dag, iom han stod midt blandt Supras istedet for forsangerplassen.

Supras/BRH: Jeg synes det funka bra, og selfølgelig blir det litt "kriging" mellom gruppene om hvem som trykker høyest og viser seg best frem. Supras er nyoppstarta og vil selfølgelig vise seg seg frem for Brigaden som har mye lengre fartstid. Blir bare bedre trykk av sånt. Ikke aktuelt pr. nå å stå sammen på hjemmekampene hvertfall.

Er PH-feltet stedet for "kriging" mellom fraksjoner da ? Etter min oppfatning er PH-feltet et sted for medlemer av Plankehaugen for å støtte guttane under kamp. Hvilken fraksjon som synger høyest er vel knekkende likegyldig så lenge det er lyden som når banen og spillerene som teller ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av kratos]

danan: Supras/BRH: Jeg synes det funka bra, og selfølgelig blir det litt "kriging" mellom gruppene om hvem som trykker høyest og viser seg best frem. Supras er nyoppstarta og vil selfølgelig vise seg seg frem for Brigaden som har mye lengre fartstid. Blir bare bedre trykk av sånt. Ikke aktuelt pr. nå å stå sammen på hjemmekampene hvertfall.

Kratos: Er PH-feltet stedet for "kriging" mellom fraksjoner da ? Etter min oppfatning er PH-feltet et sted for medlemer av Plankehaugen for å støtte guttane under kamp. Hvilken fraksjon som synger høyest er vel knekkende likegyldig så lenge det er lyden som når banen og spillerene som teller ?

Så lenge "kriginga" omhandler hvem som synger høyest så er vel ikke det noe problem. Blir bare bedre trøkk av sånt.

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Feil det blir mere surr og rot og dette ødlegger stemningen....

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Så lenge "kriginga" omhandler hvem som synger høyest så er vel ikke det noe problem. Blir bare bedre trøkk av sånt.

Helt helt enig, vel og merke hvis man synger samme sang noe jeg håper de gjorde :)

Ellers synes jeg flisehaugen skal ha ros. De var flinke. Dette var også første kampen de var med på. Når ting får satt seg litt så vil nok også sammarbeidet fungere bedre. Når de dro i gang rop fulgte jo kjapt hele stadion med også og det er jo possitivt for trykket og stemmnigen på stadion.

Generelt oppsumert så var vel stemmningen på tribunen som på banen litt nervøst og avventende.

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Hva med resten av stadion?

Jeg synes det er helt rått når det braker løs fra PH-feltet, men jeg er ikke så hypp på å skrike med når alle rundt meg er 65+ og er helt musestille.

2010: The new era begins.

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til:

hehe jeg syns egentlig det er litt morro hvis man havner sidena en prippen dame på 60+   :P   neste gang så står ikke ho i næreten av meg for å si et sånn hehe ..

jeg får ikke den gleden i år dessverre hehe , da jeg står i supras.. 

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

Landslagsspiller

Lagt til:

Hehe det var faktisk en jævlig bra måte å se det på. Creds for det ;-)

Men er allikevel artig om man er fler. Hehe hadde vært moro å dratt igang gamlingene da.

A-lagspiller

Lagt til:

ja er seff mye artigere jo flere man er ..  samle mange sang og oppe glade sjeler mellom brigaden og supras kansje:? :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg hadde stilt - tror jeg kan skrike greit også.

Tror jeg er etterkommer av Odin.

A-lagspiller

Lagt til:

men hvor ble det av den sangen som du skulle lage da:P?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av hedvalen

men hvor ble det av den sangen som du skulle lage da:P?

Hehe jeg ble vertsfamilie :P

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne, om jeg skal finne låt først eller tekst først eller hva for noe. Også har jeg lagt litt stolthet i dette så er redd for å bli såra! Hehe.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Hehe jeg ble vertsfamilie :P

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne, om jeg skal finne låt først eller tekst først eller hva for noe. Også har jeg lagt litt stolthet i dette så er redd for å bli såra! Hehe.

Pirates of the Caribbean låta er ganske fengende. Hva med å bruke den?

Det er sikkert noen som har brukt den før, men kunne liksom ikke finne noen på youtube eller google.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg hører egentlig på sinnsykt mye musikk så burde være mulig å finne noe. Pirates of the Caribbean-låta er utrolig bra. Nå ble jeg tent her.

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:

Welhaven, sitter du på stadion? for hvis du står i PH så er det vell bare til å ta baken sin litt nærmere livet, supras eller brigaden er da stedene, eller sånn det blir i år : mellom Supras og Brigaden.. hvis vi samler kjernen på midten og snyltere og tanter ut på sidene blir det bedre.

SUPRAS FREDRIKSTAD!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Norip

Welhaven, sitter du på stadion? for hvis du står i PH så er det vell bare til å ta baken sin litt nærmere livet, supras eller brigaden er da stedene, eller sånn det blir i år : mellom Supras og Brigaden.. hvis vi samler kjernen på midten og snyltere og tanter ut på sidene blir det bedre.

Jeg sitter - på A-feltet. Rad 13 plass 30.

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:

bedre å komme seg på ståtribune hvis man vil lage liv vetdu ;)

SUPRAS FREDRIKSTAD!

Landslagsspiller

Lagt til:

Det er faktisk sant. Er samtidig digg å sitte med gamlingene også, er litt sjarm? Hehe.

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09

Lagt til:

Du får komme bort til vårs på bortekampane da vettu.

Enig at det hadde vært veldig bra å fått samla alle som var ivrig til å lage stemning i den plassen mellom Supras og BRH på stadion. Men det beste er jo om hele feltet lager stemning, men det er desverre ikke sånn pr. dags dato. Det er store deler av feltet som ikke synger med utestemmer, men første skritt er jo å få de til å synge i det hele tatt. Så blir det sikkert litt bedre kvalitet over synginga på folk etterhvert, får vi håpe.

Blir så uendelig mye bedre trøkk når man er mange, enn når noen få står og skriker av full hals.

Første skritt blir å få alle på ph-feltet til å synge, og deretter kan vi konsentrere oss om at man skal synge høyt i tillegg. Da blir det bra!

Var foressen overaskende mange folk på feltet på Mandag.

Syng for fredrikstad!

07.04.1903

Landslagsspiller

Lagt til:

Må bare lære meg litt sanger først...! Hadde deffinitivt vært artig å prøvd.

A-lagspiller

Lagt til:

sangene lærer man når man står der :)  kom å stå , å nynn med :D 

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

Feil det blir mere surr og rot og dette ødlegger stemningen...

.

Hva mener du med det keiko? Vi synger jo de samme sangene? Hvis Brigaden drar i gang en sang prøver ikke Supras å sabotere den, men synger med for full hals, og omvendt. At vi kriger om å synge høyest er jo bare bra, da trykker det mer. Tenk om alle i PH prøvde å synge høyere en sidemannen, det hadde vært noe.

Supras Fredrikstad

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ramp

Opprinnelig postet av keiko99

Feil det blir mere surr og rot og dette ødlegger stemningen...

.

Hva mener du med det keiko? Vi synger jo de samme sangene? Hvis Brigaden drar i gang en sang prøver ikke Supras å sabotere den, men synger med for full hals, og omvendt. At vi kriger om å synge høyest er jo bare bra, da trykker det mer. Tenk om alle i PH prøvde å synge høyere en sidemannen, det hadde vært noe.

Det hendte flere ganger at Supras og Brigaden sang to forskjellige sanger, Den ene gruppa dro igang mens den andre sang på en annen.. Kan hende det problemet løser seg hvis forsangeren står der en forsanger skal stå...

To Telos Arheezee Torah

Landslagsspiller

Lagt til:

En bør samle alle.. helt på vidda at supras skal dra i gang BRH svare... hva skal vi andre gjøre ???? 

hvorfor kan ikke ting bli som det en gang var føre ultras kom til FFK.... nå skal ikke dere si: Å ja han hater jo ultras.. nei da, men det har blitt så mye rot nå.. la oss ha ultras, men da må alle dra samme vei...

Slik jeg opplevde første kamp har jeg kun en ting og si:  jævlig skuffende

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09

Lagt til:

Herregud, keiko! Hvis du opplever en god dag med 3-0 seier, 3 poeng og god stemning for "jævlig skuffende", da har jeg en ting å si. Hold deg hjemme!

Men greit, skal diskutere sak, ikke person; Supras synger ikke bare over til brigaden. Når Supras drar i gang, prøver de å få med flest mulig! Og du stile et spørsmål..: "hva skal vi andre gjøre????"  Jo, dere skal synge! Ganske opplagt egentlig.

Men jeg orker ikke å diskutere med deg når du er så ubeskrivelig usakilig.

La hos heller holde oss til trådnavnet og diskutere Plankehaugenfeltet 2010.

Synes det funka ganske bra på mandag. Samkjøret mellom flisehaugen og ph kunne vært litt bedre. Enig med Danan at de ikke bør dra i gang for ofte. 4-5 ganger i løpet av en kamp er bare fint.

Synes også vi mangler en forsanger, så vi får håpe at dette problemet løser seg, så blir det bra.

Syng for fredrikstad!

07.04.1903

Landslagsspiller

Lagt til:

jeg er stor fornøyd med 3-0..hvor i svarte er det du leser at jeg ikke er fornøyd med det ??????

holde meg hjemme..  det er så veldig bra skrevet av deg... tåler du ikke mine meninger bør du overse hva jeg skriver.. så bør du kanskje vurdere og lese og forstå hva jeg mener men: jævlig skuffende...

Det er ikke at FFK vant 3-0, men at    vi er enda dårligere i 2010 en i 2009.. VI er vi som synger..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88