Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09

Lagt til:

Litt off-topic, men.. Hvilken sang er melodien til "Vi elsker rødhvit, vi elsker Fredrikstad" tatt fra? Kan ikke komme på det, fryktelig irriterende!

Var bra trykk i dag, personlig har jeg aldri lagt mer i synginga enn jeg gjorde i dag :P

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Er vel "Can`t take my eyes off you"?? Regner med at du mener denne her ; http://www.youtube.com/watch?v=bT4LI0nOAy4

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09

Lagt til:

Hjertelig takk GurrBass!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Trykka bra idag ja, kan vanskelig huske sist det gjorde det. Spesielt på nevnte "Elsker rødhvit/Fredrikstad".

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Jeg kom meg bare på to hjemmekamper i sølvsesongen. Gjett hvilke,  jo BEGGE tapeneUndecided

Flere enn meg som er flinke til å time "riktige" kamper, ser jeg.

Bra stemning på tribuna i går, forresten! Om ikke spillet på banen gjorde det, så minte i hvert fall oppmøte og tribuneliv om Eliteserien. Smile

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av Sarpingen

Jeg tror vi sier 1-1 på tribunen også.

Og det tror jeg stemmer bra. Fra midt på hovedtribunen hørtes det ut som det tidvis var kjempestemning i begge leire. Sarpingene trøkket bra til tider, mens Plankehaugen i perioder leverte årsbeste.

Jeg satt på familietribuna (felt L), og innbilte meg at bortesupporterne skulle høres bra derfra. Jeg hørte dem i og for seg bra også, etter 0-1-målet, men før det virka det dødt der borte på meg. Titta bort innimellom, og det SÅ dødt ut også. Men jeg skjønner at inntrykket tydeligvis var feil. Smile

(Hva sto det på dette mye omtalte rappa banneret?)

Hater hat!

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06

Lagt til:
Finnes det noen bilder fra kampen av plankehaugenfeltet?

Norgesmestere 2006!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Jeg tror vi sier 1-1 på tribunen også.

Og det tror jeg stemmer bra. Fra midt på hovedtribunen hørtes det ut som det tidvis var kjempestemning i begge leire. Sarpingene trøkket bra til tider, mens Plankehaugen i perioder leverte årsbeste.

Noe av det som er synd for oss i PH er at vi mangler vegger på sidene av tribunen, slik det er på motsatt side. Mye lyd går tapt pga det. Og hvis vi da hørtes likt på midten av stadion, kan jeg vel i grunn tenke meg at vi vant den kampen. Jeg vet at jeg sikkert hisser på meg et par særpingær som tror de var gode tribuna i går, men de skal vite at de imponerte nok ingen i PH Cool

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06

Lagt til:
Den var tynn, Scout. Og dere skremte ikke akkurat vannet av oss heller, hvis du tror det.

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:
Morsomt å lese alle sarpingene sine inlegg overalt! de er jo så sinte som juling :Dleser også flere steder der de påstår at de vant tribunekampen.. var de på samme kamp, montro? Jeg hørte iallefall ikke ett pip bortsett fra målet og de 2 minuttene som fulgte etter det

SUPRAS FREDRIKSTAD

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Norip
Morsomt å lese alle sarpingene sine inlegg overalt! de er jo så sinte som juling :Dleser også flere steder der de påstår at de vant tribunekampen.. var de på samme kamp, montro? Jeg hørte iallefall ikke ett pip bortsett fra målet og de 2 minuttene som fulgte etter det

La meg gjette - du sto på PH-feltet??

Jeg sitter midt på hovedtribunen (Gjensidige), og fra der var det ganske så likt trykk. Da må det nevnes at Fossefallet er nærmest Gjensidigetribunen, og PH nærmest VIP-langsiden. Da vil jeg tippe at PH var marginalt bedre enn Fossefallet.

Det er hvertfall bare tull at noen vant en evt tribunesyngekrig overlegent. PH vant marginalt slik jeg ser det.

Fossefallet var langt unna nivået de viste i fjor høst på stadion hvertfall.

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: madcow

Den var tynn, Scout. Og dere skremte ikke akkurat vannet av oss heller, hvis du tror det.

Tynn? At et argument som inneholder et av de mest elementære forståelsene om hvordan lyd bærer skal bli sett på som tynt. Tyder vel bare på at du ikke har satt deg så veldig inn i hva du snakker om der Sarpingen. For du, som oss andre - forstår jo at lyd ikke bærer likt på de to feltene. Om du ikke forstår det så foreslår jeg at du søker det opp på forumet her for det har blitt diskutert en del. Noe som også har mye å si er at det blåser veldig i den retningen på FMV, dette var et mindre problem når feltet var på midten fordi da møtte ikke lyden fra PH vinden på vei ut gjennom inngang 3. Dette gjelder såklart også når lyden bærer fra felt F og utover mot banen (og de andre tribun-plassene.)

Mulig sarpsborg gjorde en "god jobb" i dine øyne, jeg hørte de ikke annet enn ved målet og de påfølgende 2 minuttene etterpå. Noe jeg finner mye svakere enn alt annet vi har møtt fra tiden vi var i tippeligaen.. (nei, jeg gidder ikke sammenligne med adeccolag som har gjennomsnitt på 500-1,500 besøkende.)

Takk for tribunekampen, vi møtes på treningskamp i februar/mars en gang igjen så skal vi se hvordan det går igjen da. I mellomtiden vil vi fortsette å diskutere Plankehaugenfeltet 2010 (som trådnavnet tilsier, så er det jo det vi diskuterer, ikke hvorvidt sarpsborg ble stumme etter at de så "fossefallet"-banneret sitt eller ei... ;P )

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av madcow

Tynn? At et argument som inneholder et av de mest elementære forståelsene om hvordan lyd bærer skal bli sett på som tynt. )

Min elementære forståelse er at FFK valgte hensynet til penger fra sponsorene kontra at sine egne supportere skulle få gode lydforhold..

Min elementære forståelse er at det er sterkt gjort å ha en objektiv formening om lydnivået til en gruppe man selv står midt i kontra en gruppe som er 120 meter unna..

Min elementære forståelse er at det skulle bare mangle at et stort felt - med i utgangspunktet - hard core supportere, enkelt bør lage mer lyd enn et felt bestående av alt fra 6-åringer til pensjonister til folk som er på kamp 1 gang i året..

Også tromme a gitt.. Rene sparta amfi jo..

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av hedvalen
ok men da har vi planen klar for høst sessongen ? tgtgtgtgt blir hjemme resten av sessongen :D

Har vært i utlandet de tre siste kampene Tongue out Kom tilbake til europa akkuratt i tide til målet til wallace

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko99

Fossefallet var mandag hos politiet for å anmelde saken. De skal tilbake igjen torsdag. Da skal de også ha med seg bildebevis.

Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp vi sjelver Cry

Det blir også lagt frem lydbevis om at plankehaugen synger om både alkohol og kvinner, så det er bare å pakke tannbørsten..

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Anmelde hvem da? de vet jo ikke hvem som tok det. Kun at det er noen av de tusen på PH tribunen. Saken blir garantert henlagt. Kan jo ikke fengsle alle på PH tribunen uten bevis og bevis har dere jo ikke. Kun at den ble heiset på feltet. Ergo særpingene vet ikke hvem som tok den. Ellers hadde de vel lagt frem bevisene FØR kampen

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

vær litt seriøs Foyn og ikke prøv og ødlegg tråden mere en nøvendig...

jeg er ingen sjef, men sie min mening

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09

Lagt til:
Opprinnelig postet av foyn

Min elementære forståelse er at FFK valgte hensynet til penger fra sponsorene kontra at sine egne supportere skulle få gode lydforhold..

Er nesten sånn det har blitt ja. Bortetribunen på Fredrikstad Stadion er nok den tribunen i Norge som gir mest trøkk og stemning, den bærer lyden enormt bra. Tribunen til plankehaugen mangler vegger, i tillegg til at vinden som oftest også bidrar til at mye lyd forsvinner ut av stadion. Vet ikke om så mange andre lag som gir bedre forhold for bortesupporterne enn sine egne supportere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Da burde PH kreve å bytte neste år.

Kansje PH burde fått orna med noen som kan lyd og funnet hvor det er best Wink

Også tar vi den plassen.

A-lagspiller

Lagt til:

er vell også derfor det jobbes for å få flyttet over til andre siden..

SUPRAS FREDRIKSTAD

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

var det ikke en eller annen som sa at vi skulle bytte side når brua var på plass? Stemmer det? Er det ikke meninga at den skal være klar til neste sesongstart? (Blir vel forsinkelser igjen men)

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt

var det ikke en eller annen som sa at vi skulle bytte side når brua var på plass? Stemmer det? Er det ikke meninga at den skal være klar til neste sesongstart? (Blir vel forsinkelser igjen men)

Er noe snakk om det, får bare håpe at styret til Fredrikstad ikke dolker oss i ryggen HVIS ryktene er sanne

SUPRAS FREDRIKSTAD

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Håper virkelig det. hvis det er så mye bedre lyd fra den andre siden så er seff at PH og suprass skal ha det beste Wink

Faen, møkka som pæddene skal faen ikke ha det bedre på vår stadion.

Men de glemmer at PH og Suprass sang fram og tilbake på møkkastadion Tongue out

Det er jeg ganske sikker på at de ikke greide, men jeg står sammen med PH og hørte ikke så mye til dem heller

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07

Lagt til:
Stemningsmessig var kampen i går helt grusom.

Supras Fredrikstad

Leve galskapen! Mot den moderne fotballen!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88