Kamptråd runde 1: FFK - Alta 5. april kl. 16
Det er riktig at dem gjorde om reglene i 2007 da de fjernet begrepet kontroversielle situasjoner. I reglementet står det nå som følger:
Opprinnelig postet av NFF
Storskjermen skal ikke benyttes på en slik måte at det kan skade fotballens anseelse, klubbers, spilleres, treneres, dommeres eller andre enkeltpersoners renommé eller på annen måte ramme NFF eller andre organisasjonsledd.
Arrangør må ved visning av repriser vurdere om visningen kan føre til at sikkerheten for kampens aktører eller publikum reduseres, eller at visningen svekker dommerens integritet eller autoritet, for eksempel ved direkte eller indirekte å sette fokus på offsidesituasjoner, feil/overtredelser begått av spiller, mulig feil fra dommeren og/eller opptreden som er imot Fair Play.
og
Opprinnelig postet av NFF
Repriser av mål og andre positive hendelser/prestasjoner kan vises i den utstrekning det finnes hensiktsmessig og forsvarlig. Dommerens vurdering av situasjoner i kamp faller utenfor begrepene positive hendelser/prestasjoner. Øvrige situasjoner kan kun vises i reprise én gang umiddelbart etter hendelsen, og kan ikke repeteres etter dette.
På bakgrunn av dette, er nok ikke kontroversielle hendelser lovlige å vise.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Noen som vet antall soglte så langt?
EDIT: Og der så jeg det tidligere i tråden :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Noen som vet antall soglte så langt?
Magne R opplyste på Kjellærn igår kveld at det var solgt 5600 inkl sesongkort.
Vanligvis så selges det ca 1500 billetter på kampdag.
Drømmer om 10 000 , håper på 9 000 tror på 8 000...
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
De 1500 er vel beregnet utifra at vi spiller i Tippeligaen?
Selger jo ikke så mye når vi er Adecon?
Trur vi skal være veldg heldige om det kommer 7000, trur dette blir også litt mange:(
Tipper 6303
Plankehaugen sliter også med sitt, de har kun solgt 100 sesongkort, mens de i fjor solgte ut 400 seongkort..
Når det gjelder antall medlemmer , har de 700 medlemmer mindre enn i fra fjor.
I fjor hadde de 3200 medlemmer, mens de i år har 2500.
Hva skyldes denne nedgangen tror dere?
Spennende å se Piroja.....synes han var "rusten" i mange kamper ifjor,og har vel spilt best med Gerbrand som makker. Rajo er vel avhengig å ha en "sjef" ved siden av seg,og da sier det seg sjøl at Ophaug er valget. Håpet er at han holder seg skadefri.(Ophaug altså)
Med den posetiviteten som rår nå.kommer vi til å gjøre mange underholdene kamper iår,og jeg tror spillere som Borges,Andersson,Askar vil virkelig blomstre. Og at juniorer får verdifull matching så ofte som mulig.
Lykke til mandag
,mitt tips er 6-1.
Gleder meg...
You`ll never walk alone...
Noen som vet åssen gress matta er på stadion nå?
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Den ligger vel godt bevart med dukt på tenker jeg.
Vet noen her på forumet om matchen blir sendt på tv eller på nett? Har hørt at NRK sender stemmer det? Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?(vet at jeg kan kontakte NRK)
alexx
Opprinnelig postet av thorsen
NRK2 bekreftes
Det er vel NRK 1, altså hovedkanalen. Starter sendingen klokken 15.50. I studio er Kvisvik med som ekspertkommentator.
vi for synge værdens beste raymond 
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
ffksupporter.net synser litt om årets første seriekamp.
Forhåndsrapport: Eksotisk seriepremiere
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Kjøpte sesongkort i går, var lang kø for å få kjøpt billetter til kampen mot Alta. Gleder meg sykt!
For noen dager siden var det solgt 5200 billetter til kampen, tror det er en del flere nå. Noen som har oversikt?
Opprinnelig postet av Erik_
Kjøpte sesongkort i går, var lang kø for å få kjøpt billetter til kampen mot Alta. Gleder meg sykt!
For noen dager siden var det solgt 5200 billetter til kampen, tror det er en del flere nå. Noen som har oversikt?
http://www.f-b.no/ffk/venter-7-8-000-pa-tribunene-i-morgen-1.5147038
FFK & Pool
Jeg får ikke sovet i natt gutta, jeg gleder meg så sinnsykt. Krible krible i magan!
2010: The new era begins.
16 timer og 16 minutter igjen til kampstart!! 
Opprinnelig postet av Plankekæll
16 timer og 16 minutter igjen til kampstart!!
Starter kampen 16.01?
Under 7 timer igjen nå!!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til:
Endret:
Endret av: fredrikstadpatriot
Før jul i fjor trodde jeg aldri jeg skulle si dette, men fy f... nå gleder jeg med til seriestart!!!
Tenkte det kunne trenges å få varmet opp litt så jeg legger ved et par video klipp jeg bruker mye...
Tvi tvi i dag FFK, jeg har trua og jeg er med!
..... og det er under 6 timer igjen... :D
Jørn Moum
FFK, The Pride of ADECCO!
*14.05.08 - Bethina* :)
Fem timer igjen og har begynt å lade opp med litt FFK-musikk
La meg foreslå New Klokkeswingers: Sesongstart 
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Nå sitrer det i kroppen....! Staw holder nullen i dag, Tegan puttær to og Askar ett! Det blir ikke enkelt, men en arbeidsseier til guttæne.
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88