FFK - Lyn. Østfoldhallen. 19. mars kl 18.00
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Opprinnelig postet av mysthical
Må si du klarte deg meget bra og vil heller ha noen ihugga supportere som ser kampen med tykke ffk briller til å lage innslag og dekke kampen live en noen som studere media, frykter at det da kan bli litt for seriøst. Blir så mye artigere når man har noen patrioter som dekker kampene og føler laget
Går medielinje selv, Men skulle nok ikke hatt noe problem med å være patriot.... Hadde nok slitt mer med det motsatte
Det var egentlig et fristende tilbud. Av og til forbanner man at man bor i Oslo
Ikke klag bor på stabukk land og det er værre hehe.
Men du får stille opp de gangene du kan. Ikke noe som er bedre å lese gode patriotisk artikler osv. Koser meg godt når jeg leser slike innlegg eller hører en kamp på radio fredrikstad. Der snakker vi om reporter som ser kampen med tykke FFK og stjernen briller 
---------------------------
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
http://www.f-b.no/fbtv?videoId=1131
Høydepunkter :)
Opprinnelig postet av thorsen
http://www.f-b.no/fbtv?videoId=1131
Høydepunkter :)
ehh...feil link tror jeg
Funkær fint her
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Funker fint her også.
Mange fine kombinasjoner i angrep. Bra for selvtilliten dette. Nå mangler bare det historisk sett obligatoriske tapet mot Moss.
Er vel på tide å bevise at den tradisjonen er slutt også nå.
Lyns defansive organiseringer virker helt fraværende også, de skal nok slite med å komme seg høyt på tabellen i år. Virker ikke som supporterne har så store ambisjoner selv, utover det å berge plassen..
hadde vel vært greit å få vekk det spøkelse før serien kommer i gang
http://www.f-b.no/fbtv?videoId=1131Høydepunkter :)
Ser ut som det er litt andre tider i FFK nå. Spillerne jubler godt selv om de leder 4-0 og scorer et til. HERLIG Å SE!
Skal ikke se bort i fra at vi takker Sarp for at de sendte oss ned i fjor, slik at vi fikk ryddet opp skikkelig og feirer med opprykk. Da smaker kanskje ikke seieren i november i fjor så godt likevel for de små blå smurfer? :o)
Opprinnelig postet av Rey
Funkær fint her
fungerer her også nå... tidligere i dag førte linken bare til en trailer om den nye svenske filmen Fattern. Men det var tydeligvis f-b som linket feil 
Opprinnelig postet av ffk1903
Ser ut som det er litt andre tider i FFK nå. Spillerne jubler godt selv om de leder 4-0 og scorer et til. HERLIG Å SE!
Skal ikke se bort i fra at vi takker Sarp for at de sendte oss ned i fjor, slik at vi fikk ryddet opp skikkelig og feirer med opprykk. Da smaker kanskje ikke seieren i november i fjor så godt likevel for de små blå smurfer? :o)
Personlig har jeg sett på det som en bra ting at vi rykket ned. Spesielt når klubben er på vei opp som vi er nå!!
Forresten er jo 5-0 en deilig seier, dårlig lag eller ikke.. Bra jobba, gutta!
2010: The new era begins.
Sist vi vant 5-0 over lyn så rykka vi ned...
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hehe er det sant?
Får ta en ny vri i år da og rykke opp isteden. Skal ikke gjøre det til noe overtroiske greier iallefall! 
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sant nok, men nå om dagen spiller vi med en positiv derivert. Grafen på vei oppover igjen.. 
Sant nok, men nå om dagen spiller vi med en positiv derivert. Grafen på vei oppover igjen..
Bra Thorsen. Vakker kæll når du er positiv, du! Hehe.
Off-topic: Tenkte å kjøpe drakt idag. Har den nye kommet ennå med Stabbur-logo? Og er det mulig at jeg kan få Welhaven på ryggen? Det er jo liksom min FFK-identitet nå :P
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25