Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2 - sesongen 2010

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

2-1 til FFK borte mot Trosvik til pause. Odillon har puttet begge to.

Kampen kan forøvrig følges på fredrikstadfk.no

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: ffkmufc

Hvilke a-lags spillere skal spille i morgen?

Borges kunne vel spilt, men han hviles vel inn mot onsdagens kamp mot Nybergsund.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

3-0 til Askim etter en drøy halvtime. Kampen kan følges live her.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

FFK 2 spiller idag mot Mysen på bortebane kl 18.30

Oppdatering får du som vanlig her

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

FFK vant 4-3 etter scoring på overtid. To mål og to målgivende av Simen Rafn.

Sterk seier.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Ny seier i dag. 4-3.

FFKs scoringer (Tatt fra Rafn sin liveoppdatering):

1-0: Simen Rafn frispilles av Sabah og setter ballen rolig ned i keepers venstre hjørne. Pent spill og fin avslutning

2-2: Simen Rafn med sitt andre mål. Pent slått corner av Emil M og Simen står helt alene på bakerste..

3-2: Nydelig veggspill av Daniel, Simen og Knut.. Knut avslutter med et godt skudd fra 25 m nede i hjørnet

4-3: Simen Standerholen. Simen Rafn drar av 2 spillere og finner Simen S på bakerste.. Et nydelig mål

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Seiersmålet kom også på overtid. Deilig med litt flyt :-)

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Morsomt med 2 laget. Tydelig at det spirer og gror godt !!!!!!!

Bra med live oppdateringen !!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Deilig!! Viktig å beholde plassen i 3 div!

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

Deilig!! Viktig å beholde plassen i 3 div!

Om 1. laget skulle rykke opp er det ikke viktig bare beholde plassen, men muligens også at de rykker opp.

Om 1. laget er i eliten er 3. div for dårlig for de nest beste.

Landslagsspiller

Lagt til:

FFK2 rykker ikke opp i år, til det er det for mange gode lag i divisjonen. Kvik Halden for eksempel. Drøbak og Sprint er også gode motstandere.

Det er en god presatsjon av ungguttene til FFK om de beholder plassen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

FFK2 rykker ikke opp i år, til det er det for mange gode lag i divisjonen. Kvik Halden for eksempel. Drøbak og Sprint er også gode motstandere.

Det er en god presatsjon av ungguttene til FFK om de beholder plassen.

Det er nok mulig Kvik Halden drar det lengste strået, men å si at det er for mange gode lag for at FFK 2 skal rykke opp er jo merkelig. Å si at det er en god prestasjon å beholde plassen er enda verre. FFK 2 beholdt jo egentlig plassen i 2 divisjon i fjor, og laget bestod av mange unge spillere som nå har vokst et år (selv om man har mistet noen til senior).

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvorfor er det merkelig?

Har du sett mange av FFK2s kamper i år?

Og har du sett mange av de andre 3 div lagene?

Hva skal tilsi at vi er så mye bedre enn Sarp 2 og Moss 2 som spilte i denne divisjonen i fjor?

Du veit at det kun er 6 lag som beholder plassen i 3 div i år regner jeg med.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Hvorfor er det merkelig?

Har du sett mange av FFK2s kamper i år?

Og har du sett mange av de andre 3 div lagene?

Hva skal tilsi at vi er så mye bedre enn Sarp 2 og Moss 2 som spilte i denne divisjonen i fjor?

Du veit at det kun er 6 lag som beholder plassen i 3 div i år regner jeg med.

Ikke i år nei. De var jo hvertfall på øvre halvdel og Sarp 2 var vel i nærheten av toppen. Vi har et bedre andrelag enn både Moss og Sarp, noe annet hadde vært ganske merkelig iom at andrelaget vårt har vært i 2 divisjon i flere sesonger. Men det at serien kuttes i to tenkte jeg faktisk ikke på selv om jeg hørte om det tidligere. Synes uansett man kan sikte høyere enn 7. plass i Konica Minolta.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg er selvfølgelig helt enig med deg i at vi skal sikte høyere enn en 7 plass i 3 div, det gjør sikkert gutta også.

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at det ikke er lett å rykke opp fra årets avdeling, og at vi derfor ikke skal kreve ett opprykk av døm.

Vi må tenke på at vi nesten kun stiller med juniorer, og de vil spille dobbelt så mange kamper som resten av 3 div spillerene i løpet av året.

I år har vi tynnere stall enn noen gang, og det går ut over 2 laget vårt også. Jeg trur vi blir blant døm 6 beste, men er ganske sikker på at det ikke blir noe opprykk i år.

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Ikke i år nei. De var jo hvertfall på øvre halvdel og Sarp 2 var vel i nærheten av toppen. Vi har et bedre andrelag enn både Moss og Sarp, noe annet hadde vært ganske merkelig iom at andrelaget vårt har vært i 2 divisjon i flere sesonger. Men det at serien kuttes i to tenkte jeg faktisk ikke på selv om jeg hørte om det tidligere. Synes uansett man kan sikte høyere enn 7. plass i Konica Minolta.

Målsetting nr 1 for FFK2 vil være å redde plassen. Og de har kommet veldig bra igang. Husk at det stort sett bare er juniorspillere som spiller disse kampene. Vi har kun stilt med maks 3 seniorspillere i år. Det er Jon Masalin, Dino Mulac og Agim Shabani. Igår mot Mysen stilte vi med et rent juniorlag. Vi startet med 4 førsteårs juniorspillere og byttet inn en 1 års junior i pausa.

Kun 2 siste års juniorspillere var i troppen. Belastningen på enkelte av disse blir stor, som den også ble i 2009. Holder vi plassen så vil det være veldig bra. Opprykk er ikke engang tema.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: ffkmufc

Godt å se at du er enig med meg RafnWink

Men hvorfor er ikke fler av a-lagsspillerene med på disse kampene? Tenker da spesielt på Valencia, Masalin og Martinsen i gårsdagens kamp.

Må da være bra for en spiller som Valencia som har vært skadet lenge, og kanskje få 45 min hvertfall. Han spares kanskje inn mot cupkampen på torsdag..?

Ellers moro at Simen Rafn tar ansvar når han spiller på andrelaget. Sterkt av en unggutt som har fått mye tillitt på a-laget! Vitner om ett sterkt hode!

A-lagspiller

Lagt til:

Men hvorfor er ikke fler av a-lagsspillerene med på disse kampene? Tenker da spesielt på Valencia, Masalin og Martinsen i gårsdagens kamp.

Min personlige mening er at alle som er tilgjengelige skal spille FFK2 kamper så lenge ikke man har en skade.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rafn

Min personlige mening er at alle som er tilgjengelige skal spille FFK2 kamper så lenge ikke man har en skade.

Men råkjøret blir like stort på juniorene uansett. Husker en diskusjon jeg hadde her inne ifjor hvor Nordlie ble voldsomt kritisert for å hvile A lag reservene til fordel for kampen om tilværelsen. Hovedargumentasjon var da det umennesklige kjøret på juniorene. Mener fortsatt som da, at dette tåler juniorene, men at det i ennå større grad nå bør rulleres da det totalt sett nok blir ennå hardere program i år enn i fjor pga mindre A lags tropp...

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

FFK 2 - Selbak i Østfoldhallen akkurat nå.

FFK stiller med Agim, Hansi, Fredrik, Dino, Alex og Odi fra A-stallen.

Laget og oppdateringer fra FFKs coveritlive:

Terva
Torvaldsen, Shabani, Ramberg, Revheim
Hoti, Åsheim, Laabak
Kashama, Mulac, Valencia

På benken har vi Johannessen, Mikalsen, Strømborg, Standerholen og Mathisen

8: 1-0 DINO MULAC Odi setter skikkelig fart ned mot linja og legger genialt inn foran mål. Der står Mulac som pirker ballen over streken.

25: 2-0 DINO MULAC Det hele starter helt ved Terva som slår en god ball ut til Erlend på kanten. Han slår Laabak i midten som igjen finner Hoti på kanten. Hoti slår fri Valencia som bruker helen til å spille Mulac på blankt mål. For et angrep!

27: 3-0 ALEX VALENCIA Shabani finner enkelt Valencia i midten. Han skyter ballen via en Selbak-spiller og ned i hjørnet.

29: 4-0 AGIM SHABANI Ser ikke hele situasjonen men det ender med at Shabani krangler ballen enkelt i mål

35: 5-0 AGIM SHABANI Valencia legger inn til Shabani som står helt umarkert inne i feltet. Dermed 5-0.

--- pause ---

48: 6-0 ALEX VALENCIA Innlegg fra Hoti som treffer midt på beinet til Alax som spaserer ballen inn.

62: 7-0 ERLEND THORVALDSEN Valencia med forarbeidet og legger inn til Thorvaldsen som scorer et mål.

63: 8-0 AGIM SHABANI (str.) Valencia viser KUNST og finter hele Selbak på ræva. Til slutt felles han. Agim med straffen. Sender keeper til høyre og setter ballen til venstre.

78: 9-0 Alex Valencia (str.) Ny straffe til FFK. Ramberg slår dagens crosser til Simen Ronaldo. Han tar ned ballen og drar av fem-seks Selbakspillere før han felles. Straffen setter Valencia til venstre og sender keeper til høyre.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Er Selbak nyopprykket, eller var de i 3. div i fjor også? Virker som de blir en skikkelig kasteball i år..

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Er Selbak nyopprykket, eller var de i 3. div i fjor også? Virker som de blir en skikkelig kasteball i år..

De har spilt i 3. divisjon siden 2001 i hvert fall. Endte på 8. plass i fjor.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:

Jaja. Flott resultat. Også fint å se at A-lagsspillere blir matchet og gjør det svært bra. Stakkars Selbak er vel neppe like fornøyd med at vi stilte så sterkt..

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Jøss, tre spillere med hvert sitt hat-trick, det skjer vel ikke ofte. I hvert fall ikke at Shabani scorer hat-trick. Han pleier å gjøre det over tre strake kamper og med røde kort i steden for :p

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

En av dagens overaskelser i østfoldhallen, må sies å en av dagens linjemenn.

Om jeg ikke så helt riv ruskende gæærnt var det nemlig den godeste profil blandt mossesupporterne; Roy Kenneth "Hjælmen" Nilsbakken Cool

Det artigste med det hele var vel en en Selbak sine midtstoppere som gjentatte ganger betvilet Hjælmens unnlatelse med å dømme offside mot Alex Valencia. Det kan vel nettopp på det sterkeste betviles at nettopp denne linjemannen var særlig partisk i fordel de rødhvite. Han skal derimot faktisk ha for at han klarte seg helt årleit!

Svaberget for alltid!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25