Super Bowl
Det er jo på en måte fotball så starter en tråd her.
Flere som skal se finalen? Og hvem tror dere vinner? Holder en knapp på colts her
---------------------------
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Colts vinner, men jeg håper på Saints. Alltid artig med en underdog
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Kunne ikke dy meg, satte 100 spenn på uavgjort 11 i odds. Så da bare måtte jeg, men har mine tvil på at den går inn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Let's go Saints :D
FFK & Pool
*sukk* Går ikke helt veien for Colts iallefall...
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Woohoo....
Hadde jeg aldri i verden trodd.
The colour of her eyes
Bra tiltak av NRK!
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Veldig moro at New Orleans Saints vant. Jeg har selv bodd i byen og vet hvor mye dette betyr for folket der. Foruten Katrinas herjinger er byen en av de aller fattigste byene i USA og har ikke mye annet Mardi Gras å glede seg over (da det kommer horder av turister og drikker seg fulle). Dette ble et positivt løft for byen. Go Saints.
Én ting er at jeg aldri har klart å skjønne eller få noe ut av sporten. Det er sikkert meg det er noe gærnt med der, så jeg skal ikke disse sporten av den grunn. 😳
En helt annen ting er at jeg lurer på hvilket geni det var som kom på ideen om å kalle det for "fotball"? Guttungen i huset mente "psycho-håndball" var en bedre betegnelse. 😉 Uansett står jeg fast og bestemt på den meninga at det bør være et visst minimum av fotarbeid for å kalle en idrett for FOTball.
Vel vel..
The Who var bra, rent bortsett fra at det var NRK-kvalitet på miksen (dvs. dårlig) og at lyd og bilde var flere sekunder ute av sync...
Hater hat!
amerikansk fotball er for jenter.. Det er rugby man skal spille om man er mann😎
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Rugby er moro, helt enig! 😄
Hadde det vært opp til meg, så kunne gjerne NRK kunne brukt lisenspengene mine på å sende rugby istedenfor amerikansk "fotball".
(Kjønnskarakteristikkene skal jeg ikke kommentere. Jeg skjønner poenget. 😉)
Hater hat!
Opprinnelig postet av Magnum
Uansett står jeg fast og bestemt på den meninga at det bør være et visst minimum av fotarbeid for å kalle en idrett for FOTball.
En av de viktigste tingene som skjedde i årets Super Bowl var faktisk et spark. 🙂 Onside kicket som startet andre omgang tok absolutt alle på senga.
The colour of her eyes
My point exactly. 😉
Hater hat!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
09/09/2026 20:48 | 042c2c5c