Ja el Nei til Aune som hovedtrener?
Nei takk til gymnastikklærer Aune!
---------------------------
"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."
Sir Bill Nicholson
Ja!
Jeg har troen på at Aune er mannen som kan ta oss opp og frem, kanskje ikke allerede i år, men på sikt. Og jeg tror det er det vi bør tenke på nå, vi må ikke handle og jobbe mot kun kortsiktige mål. Se heller fremover, bygg opp et lag og en klubb som har tillitt hos Fredrikstad folket igjen. Og der tror jeg Aune kan være en bra mann!
Nei, da er det bedre med Even om det absolutt må rekrutteres internt!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Ja!
La mannen få prøve seg en sesong. Forrige sesong hadde laget 3 hovedtrenere, så jeg synes ikke det er riktig å laste noen av de i større eller mindre grad enn andre.
Ja!
We'll be back!!
Er Aune rett mann til å ta FFK til toppen av norsk fotball? Nei, langt fra. Problemet akkurat nå er at vi ikke har råd til et høyt ambisjonsnivå.
JA!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
var veldig misfornøyd med ham forrige gang, synes han virket veldig handlingslammet til tider i kampsituasjoner. Men jeg kan ikke se at det finnes noen andre alternativer nå, så jeg håper og tror at TFA gjør som Jørn Jamtfall; Snur kjerringa, og beviser at han duger når han får hovedansvaret før sesongstart
Nei, han har vel bevist at han ikke har kontroll på spillerene. Nytt anarki på gang !
Det var en lignende tråd om Nordlie for litt siden. Mange av oss visste da at han var på vei ut innen kort tid.
Aune er ansatt som trener i FFK. Han er den eneste treneren klubben har råd til nå også, og vil garantert ikke bli erstattet. Det han trenger er tillit og arbeidsro fra klubbledelse, styrer, spillergruppa og medlemmene.
Failure has a name - Tom Nordlie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det var en lignende tråd om Nordlie for litt siden. Mange av oss visste da at han var på vei ut innen kort tid.
Aune er ansatt som trener i FFK. Han er den eneste treneren klubben har råd til nå også, og vil garantert ikke bli erstattet. Det han trenger er tillit og arbeidsro fra klubbledelse, styrer, spillergruppa og medlemmene.
Hjelper ikke hvor mye tillit eller arbeidsro han får......som person er han sympatisk, men som trener i adecco eller tippeliga er han ikke god nok....
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
men som trener i adecco eller tippeliga er han ikke god nok....
Det vet du ingenting om enda. Tiden vil vise...
Men uanstt pokker er FFK stucked med han sesongen 2010
Ooooooooooops Kun kommende sesong ja. Så denne tråden blir for dum.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Men uanstt pokker er FFK stucked med han sesongen 2110
I HUNDRE ÅR TIL??? 
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25