Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-junior - sesongen 2010

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06

Lagt til:

Juniorlaget vant 5-2 borte mot HamKam i dag!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 09

Lagt til:
Noen som har noe info fra juniorlaget sin bortekamp mot Ham Kam i går?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Vetle Nilsen, Simen Standerholen, Agron Hoti og Odillon Kashama (2) scorte.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8

Knøttespiller

Ble medlem: 17 mar 10

Lagt til:

Har store forhåpninger til Milos. Han har også vært på prøvespill i Sunderland tidligere i år.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Per Egil

Noen som vet om lala, odi å sant spiller for jr laget i dag. Sitter å vurdere om jeg skal dra på trening eller kamp siden ikke langt unna

Mod (Per Egil): Flyttet denne til den eksisterende juniortråden.

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06

Lagt til:
Lala holder ikke Jr. alder lengre. Odi er ikke med.

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

De spiller i bærum kl 20.30. jeg skal dit men så bor jeg i oslo og da Tongue out

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Bor jo bare ti min unna banen, så dillema er trening i oslo med hockey folka eller fotball. hmmmmmm må snart bestemme meg

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

A-lagspiller

Lagt til:

Ja. Kampen endte med et 2-0 tap etter et veldig tidlig og et veldig seint mål. Alt i alt et helt greit resultat. FFK slet litt med å skape sjanser. De hadde et par men ikke av den veldig store sorten. 

FFK åpnet dårlig med et mål imot etter 2-3 minutter. Litt slapp markering gjorde at en Bærumspiller ble spilt gjennom på 15-16 meter og satt ballen kontrollert nede i lengste hjørnet. Etter det fulgte en litt treg periode med mye dueller og mye nesten. Sjanser var det dårlig med. 

Bæringene skapte et par tre halvstore sjanser. og en FFK spiller måtte dessverre byttes ut med skade. Men stort mer er det ikke å melde fra første omgang

Etter hvilen hevet spillet seg voldsomt og FFK hadde et visst press det første kvarteret av 2. omgang, uten å skape mer enn et par halvsjanser. 

Bæringene valgte å feire denne ledelsen med et voldsomt fyrverkeri (Ikke på banen desverre) de siste 15 minuttene. Dette sannsynligvis på bekostning av strømregningen. For etter at de gulkledde hadde satt inn sitt 2. for dagen. Måtte kampen avbrytes 5 minutter før tida da flombelysningen ble slått av.

Jeremy Clarkson

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

Juniorene spiller da kvartfinale i cupen mot Odd i Skien idag Lørdag kl. 16.00.

Blir det noe overføring Rafn?

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Ja tror det Smile

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Du kan følge Henrik Hansen og Rahand på fredrikstadfk.no Smile

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010

A-lagspiller

Lagt til:

Noen som har noe fra dagens juniorkamp?

Utenom det faktum at de spilte 0-0 mot Follo?

Svaberget for alltid!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 09

Lagt til:
Noen som vet hvor kampen mellom FFK jr og Kvik jr går i morra? Står gamle Fredrikstad stadion på Fredrikstad sin side, mens på Kvik sin side står det at kampen spilles i Østfoldhallen.

A-lagspiller

Lagt til:

Noen som har peil på hvor Stabæk jr. spiller ??

Jeremy Clarkson

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

Sterk seier 2-1 til jr laget idag.

De spilte med kniven på strupen og Stabæk på 3 plass ledet 1-0 til pause.

I andre utlignet først Robin Diallo mens Simen Rafn satte inn seiersmålet.

Konkurrentene Valdres og Strømmen spilte henholdsvis uavgjort og tapte.

Plassen er nærmest sikret i neste års interkrets. Det er 5 poeng ned til begge lag og 2 kamper igjen.

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

A-lagspiller

Lagt til:

Veldig sterkt å snu den kampen med tanke på den negativitet som må ha tvunget seg på når Stabæk scora så tidlig, og med tanke på hvor viktig det var med seier.

Sterkt guttær! Dere viser at dere er gode, dere klarer dette her!!

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Hva med å hente noen herfra? :)

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Hva med å hente noen herfra? :)

Hente 16 åringer fra Oslo og sette de på hybel i Fredrikstad? Jeg tror ikke det er spesielt realistisk med det første. Jeg mener den første klubben FFK må få inn under sine vinger nå er Drøbak Frogn, en kjempestor ungdomsavdeling med mange gode lag, og i fornuftig geografisk forhold til Fredtikstad?

Uansett er det årets siste juniorkamp i kveld, på bortebane mot Moss som er klin nødt til å vinne for ikke å rykke ned fra interkrets.

18:45 på Melløs.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3430/372/

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Med toppidrett flyttende inn på stadion, er det jo faktisk ikke en umenneskelig situasjon.... Litt uortodoks kanskje, men fullt mulig.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

A-lagspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Med toppidrett flyttende inn på stadion, er det jo faktisk ikke en umenneskelig situasjon.... Litt uortodoks kanskje, men fullt mulig.

Forsåvidt sant det, Wang kan bidra til at vi trekker spillere fra et større geografisk område.

Moss rykket forøvrig ned fra interkrets i dag, selv om de vant snøballkampen mot FFK 1-0. Jeg vet at flere Wang/Moss spillere har diskutert å spille for Moss selv om skolen blir flyttet til Fredrikstad, dette er nok nå ikke så aktuelt. Nå har Moss ingen elitelag igjen i det gode selskap, med et seniorlag sannsynligvis i 2. div, og to juniorlag i KM. Med andre ord leder vi med noen hestelengder nå, i forhold til å tiltrekke oss talenter.

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Hvordan har utviklingen til årets FFK-juniorer vært?

Kan noen som har peiling (eks Rafn og Lemmy ++) si litt om det er noen av juniorene som kan spille en viktig rolle for FFKs A-lag/stall allerede neste år uavhengig av hvilken divisjon FFK vil spille i.

Spillere som jeg er veldig spent på er feks Laabak, Åsheim, Standerholen og Mukaber. 

Har vi noen kommende stjerner her? Helst i løpet av kort tid.

Hva med Odi og Becken? Vil FFK ha med de videre tro? Jeg synes det er litt trist at de ikke har fått flere muligheter på A-laget i år.

A-lagspiller

Lagt til:

En spiller som jeg tror vi kommer til å få se neste år er Robin Diallo, som kom fra Ålesund for å gå på Haugetun FHS ved skolestart. Jeg har sett ham i et par juniorkamper og det er ikke tvil om at det er en spiller med et stort potensiale; god fysikk, god teknikk, og god fart. Problemet er at han er siste års junior i 2010, og må eventuelt forsvare en kontrakt i seniorstallen. Et annet poeng er at han jo er her for å gå på skole og muligens planlegger å flytte vestover igjen når skoleåret er ferdig? Men jeg tror, at vi kommer til å få se glimt av ham neste sesong.

Svaberget for alltid!

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvordan har utviklingen til årets FFK-juniorer vært?

Kan noen som har peiling (eks Rafn og Lemmy ++) si litt om det er noen av juniorene som kan spille en viktig rolle for FFKs A-lag/stall allerede neste år uavhengig av hvilken divisjon FFK vil spille i.

Spillere som jeg er veldig spent på er feks Laabak, Åsheim, Standerholen og Mukaber. 

Har vi noen kommende stjerner her? Helst i løpet av kort tid.

Hva med Odi og Becken? Vil FFK ha med de videre tro? Jeg synes det er litt trist at de ikke har fått flere muligheter på A-laget i år.

Juniorlaget hadde en veldig bra vårsesong, men etter sommeren så har det vært litt oppoverbakke. Flere spillere som dominerte før ferien har ikke fortsatt den gode utviklingen. Jeg har fulgt FFK2 tett i hele år, men dessverre ikke fått vært på alle juniorkampene.

Det ble tatt opp 3 juniorspillere i 2010. Ikke alle har fått så mye spilletid og det synes jeg er synd akkurat som deg. Av de du nevner så var vel Laabak nær en plass i sommer. Håper han finner tilbake til den formutviklingen han var inne i. Åsheim har overrasket meg veldig i år. Men gutten er født i 95 så han trenger nok noen år til. Diallo har ferdigheter og vil nok helt sikkert få prøve seg i vinter. Standerholen og Mukaber har store ferdigheter men har noen koder å knekke for å ta steget helt opp.

Av naturlige årsaker så blander jeg meg ikke inn i det sportslige og de meningene jeg har her er kun personlige betraktninger. Det vil også være av stor betydning hvilket nivå vi spiller neste år. Rykker vi opp så vil det bli et enda større steg for juniorene.

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Vil minne alle på at juniorene har en kamp igjen av sesongen. I morgen lørdag kl 14:00 møter juniorlaget Sarpsborg 08 sitt juniorlag i finalen i Østfoldmesterskapet/Kretsmesterskapet/Fokus Bank Cup for å avgjøre hvilket juniorlag som er best.

I fjor var det FFK jr som vant mesterskapet etter å ha knust Sarp 08. Kan vi håpe på en reprise i år?

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25