Moss mistet lisensen
Anken er avvist, Moss bytter plass med Hamkam. I følge Hamar Arbeiderblad..
Synd.
Merkelig at ingen i Moss har hørt noe, men i Hamar har de fått svaret
Opprinnelig postet av ffkmufc
Merkelig at ingen i Moss har hørt noe, men i Hamar har de fått svaret
De har garantert fått dette samtidig, men det er jo litt lettere å formidle en gladsak om opprykk, enn å lage en sak om at laget har rykket ned.
Jeg liker ikke Moss på noen som helst måte, men det er virkelig synd at vi nå får to lokaloppgjør i stedet for fire.
I stedet må guttane ta turen til ufyselige Briskeby for å møte Ham-Skam. Jaja....
---------------------------
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av ffk1903
Opprinnelig postet av ffkmufc
Merkelig at ingen i Moss har hørt noe, men i Hamar har de fått svaretDe har garantert fått dette samtidig, men det er jo litt lettere å formidle en gladsak om opprykk, enn å lage en sak om at laget har rykket ned.
Skrevet av Hjælmen på Kraakevingen forumet:
Klubben har ikke hørt noe! Frode skulle ringe forbundet! Er han Hamar-pikken i ankeutvalget som har lekki info
De har fjernet saken fra HA nå. Det vil si, går man inn på direktelinken så er saken der ennå, men på forsiden står det at svaret kommer i dag.
Nå er døm oppe igjen :)
Ingenting bekrefta, bare positive mossinger :)
Alt tyder på at Moss berger plassen likevel. Blir nok bekreftet i løpet av kort tid.
Edit: Bekreftelsen er klar.
Det er naturligvis trist for Moss, men fra mitt synspunkt er det enda tristere for oss, som går glipp av to lokaloppgjør som blir "erstatta" med to kamper mot Ham-Kam, av alle! Den eneste trøsta ved å rykke ned, var jo at Ham-Kam rykka videre ned også.

Hater hat!
Moss beholder plassen
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100215/SPORT/100219908/1044
og sist, men ikke minst NFF
Jøss!
Her har tydeligvis en eller annen vært EN ANELSE kjapp med publiseringsknappen.
Nå må hoder jaggu rulle her! 
Hater hat!
Grattis Moss

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
NFF må ha gjort en skikkelig blunder ved sin første vurdering? For sist NFF innrømmet feil var vel da det trasket dinosaurer rundt på jorden, så det skjer neppe ofte, og hvis de først innrømmer feil, så må det være noe skikkelig vil jeg tro.
Uansett, det var litt hipp som happ for min del hvem som spilte. Hamkam er vel ikke favorittlaget, mens mossingene graver i jord og vann for å finne dritt om oss litt lengre sør. Jeg vil påstå at det er litt forskjell på reaksjonene her og Kråkevingens forum. Da FFK rykket ned ble det flere sider med eder og galle på mosseforumet, mens de ble møtt av sympati her inne da de mistet lisensen. Og vi er liksom de som er hovmodige og trollete?
Uansett. Fotball skal avgjøres på banen, så i grunn greit at Moss vant frem med sin anke. Da er det bare å glede seg til flere lokaloppgjør til året.
Uansett, det var litt hipp som happ for min del hvem som spilte. Hamkam er vel ikke favorittlaget, mens mossingene graver i jord og vann for å finne dritt om oss litt lengre sør. Jeg vil påstå at det er litt forskjell på reaksjonene her og Kråkevingens forum. Da FFK rykket ned ble det flere sider med eder og galle på mosseforumet, mens de ble møtt av sympati her inne da de mistet lisensen. Og vi er liksom de som er hovmodige og trollete?
Vi trenger jo ikke å synke ned til samme nivå! 
Hater hat!
Da FFK rykket ned ble det flere sider med eder og galle på mosseforumet, mens de ble møtt av sympati her inne da de mistet lisensen. Og vi er liksom de som er hovmodige og trollete?
Har lest litt på Kraakevingen de siste dagene. Flere mossinger har kommentert at FFK-folk har oppført seg mye bedre enn sarpingene i forbindelse med denne saken her. Kanskje de er i ferd med å like oss? 
Opprinnelig postet av Knuty
Har lest litt på Kraakevingen de siste dagene. Flere mossinger har kommentert at FFK-folk har oppført seg mye bedre enn sarpingene i forbindelse med denne saken her. Kanskje de er i ferd med å like oss?
Det tror jeg ikke, men de har vel oppdaget det vi har visst i mange hundre år: at det er absolutt ingenting å like oppe i Pæddekummen! 
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Sjekk dette!
Da viser det til at Adecco-ligaen kommer til å bli et skikkelig år for lokaloppgjør mellom Sarp 08, Moss og Fredrikstad FK.
Jeg synes dette var utrolig artige nyheter!
MOD (Per Egil): Flyttet til riktig forum og eksisterende tråd.
2010: The new era begins.
Faen for en dag. Deilig.
Stort at deres folk har vist slik en sympati og medglede. Trudde jeg faan ikke!
Hater Særp!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Faen for en dag. Deilig.
Hater Særp!
Ingenting lager mer liv enn et godt lokaloppgjør da! Trekker masse folk og stemningen blir topp!
2010: The new era begins.
Opprinnelig postet av Hjælmen
Faen for en dag. Deilig.
Hater Særp!
Mange av oss har ikke noe spesielt forhold til Moss. Det er på en måte dere som har brukt oss for å ha en rival. Dere har vært stygge mot oss dem siste åra, men personlig så har jeg en litt kaksete/likegyldig holdning til dere.Vi har nemlig mer enn nok med Særp.
Uansett så er det en gledens dag å slippe å møte gjødselet fra Hamar. Gratulerer!!!!
Whiskeypætt med dusk
Der kan du se Hjælmen, er ikke så ille som dere trur se ;) Gratulerer med berga plass :-)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
12 uker =D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88