Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Sarpsborg 08 (22.01.10)

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av madcow

Tydelig mange som så forskjellig med hva som hendte i situasjonen med Thomassen sitt 2.gule...

Jeg så også bare en lett dytt i ryggen på sarpespilleren. Det sarpesupporterne jeg snakket med etter kampen syns også det var et veldig strengt kort. Noe slag, slik foyn skriver at det var, så jeg definitivt ikke.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Dommer Ahlsen, hi,hi.

Hehe.Han dømte litt merkelig denne kampen.Men vi vant helt fortjent med 10 mannSmile

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/604926

Nrk sendte måla i Dagsrevyen 21. Ca. 24:40 ut i det klippet. Var ikke mye, men godt å se FFK-mål igjen!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av aavdst
ifølge billedteksten på f-b.no spilte Everton i kveldens kamp. Men det er vel Askar det er bilde av her? Eller kom Everton flybåren direkte fra Brasil for å spille denne kampen?

Syns det er mer imponerende at de har fått Everton til å ligne Simen Rafn på det andre bildet der.

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av madcow

Tydelig mange som så forskjellig med hva som hendte i situasjonen med Thomassen sitt 2.gule...

Jeg så også bare en lett dytt i ryggen på sarpespilleren. Det sarpesupporterne jeg snakket med etter kampen syns også det var et veldig strengt kort. Noe slag, slik foyn skriver at det var, så jeg definitivt ikke.

Thommassen hadde et stygt gult kort med seg. Lite reprisemuligheter i østfoldhallen, men det var 15 meter på skrå bak og det så umiskjennelig ut som han slang ut en arm/slo. Det var sikkert ikke noen livstruende, men reglene er vel ganske klare på området. De sarpe-supporterne som satt rundt med hadde et kollektivt førsteinntrykk "han skal ut"..

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

J. Thomassen sier selv at han blir i FFK, siden han har en tre år igjjen av kontrakten sin.

Forrøvrig sliter han fortsatt med helsen sin, tenker på asman hans, han hoster.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article4840698.ece

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:

Hyggelig gest av Thommassen å gå av for å gjøre det mer jevnspilt.

Marching on together!

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Fy faen så artig å vinne! Helt enig i tidligere innlegg om at dette har symbolsk tyngde, og er iallefall ET skritt i riktig retning.

*ELSKER FFK*

2010: The new era begins.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av thorsen

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/604926

Nrk sendte måla i Dagsrevyen 21. Ca. 24:40 ut i det klippet. Var ikke mye, men godt å se FFK-mål igjen!

Syns da 1-0 målet var nydelig og ikke så tilfeldig som div liveoppdateringer vil ha det til...

--
facebook.com/FreddyGPaulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Pasningen til Andersson er litt mer tilfeldig enn det ser ut som. Du ser det bedre her, ca. 4:05 ut i sendinga.

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:

Pasningen som Andersson mottar fra Jokke/Sarpsborg spilleren er veldig heldig, men utførelsen av Andersson er det ingenting galt med ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25