Kronerulling som offentliggjøres
Opprinnelig postet av Patrioten
Skjønner ikke hvorfor du skriver om dette i denne tråden. her handler det om kronekrulling og ikke noe annet.
Men det skjønner jeg! Du henger ut Plankehaugenstyret offentlig på dette uoffisielle forumet for å ikke bidra med kapital til FFK. Det handler i sin tur om kronerullingen, og ditt nokså snevre syn på deres bidrag, eller mangel på bidrag. Hva PH har bidratt med eller ikke er for meg ukjent, og det er det tydeligvis for deg også og da synes jeg det er direkte usmakelig av deg å henge de ut.
Tror ikke du skjønner hva som foregår mellom meg og Keiko på PM, hadde du vist det, ville du skjønt at han skriver dette bare for å irritere meg.
Nei jeg har ikke det fjerneste begrep om hva keiko99 og du sender til hverandre på PM, og det interesserer meg egentlig midt i kneet. Om han skriver for å irritere deg så kan du bare overse ham. Da går du seirende ut av det.
Du vet like godt som meg, at noen fra Plankehaugen er stadig vekk innom dette forumet og de kunne fort svart om de ville.
Ja det vet jeg veldig godt. Jeg har bl.a. sett at Jaran Berg har skrevet innlegg i mange tråder, og styremedlemmer i PH har også svart for seg i enkelttilfeller, men de er ikke pliktet til det! De kan være pliktet til å svare for seg på medlemsmøter med betalende medlemmer tilstede dersom temaet om kronerulling står på dagsorden eller det komme opp under "eventuelt". Jeg aner ikke hvor ofte noen av representantene er innom dette forumet heller. Har tanken slått deg at det kanskje ikke forekommer så ofte?
Dette kunne tatt med meg på PM.
Hvis du sikter til meg så kunne jeg gjort det, men når du går usaklig til angrep på styret og personer som sitter der og prøver å hevde at mine svar ikke angår kronerullingen ser jeg meg nødt til å svare. Og jeg støtter fortsatt keiko99. Hvis du på død og liv skal ha Plankehaugenstyret i tale om denne saken så foreslår jeg at du tar en telefon til de eller melder det som sak til neste medlemsmøte.
---------------------------
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Skjønner ikke hvorfor du skriver om dette i denne tråden. her handler det om kronekrulling og ikke noe annet.
Men det skjønner jeg! Du henger ut Plankehaugenstyret offentlig på dette uoffisielle forumet for å ikke bidra med kapital til FFK. Det handler i sin tur om kronerullingen, og ditt nokså snevre syn på deres bidrag, eller mangel på bidrag. Hva PH har bidratt med eller ikke er for meg ukjent, og det er det tydeligvis for deg også og da synes jeg det er direkte usmakelig av deg å henge de ut.
Kaller du å henge ut Plank
Tror ikke du skjønner hva som foregår mellom meg og Keiko på PM, hadde du vist det, ville du skjønt at han skriver dette bare for å irritere meg.
Nei jeg har ikke det fjerneste begrep om hva keiko99 og du sender til hverandre på PM, og det interesserer meg egentlig midt i kneet. Om han skriver for å irritere deg så kan du bare overse ham. Da går du seirende ut av det.
Du vet like godt som meg, at noen fra Plankehaugen er stadig vekk innom dette forumet og de kunne fort svart om de ville.
Ja det vet jeg veldig godt. Jeg har bl.a. sett at Jaran Berg har skrevet innlegg i mange tråder, og styremedlemmer i PH har også svart for seg i enkelttilfeller, men de er ikke pliktet til det! De kan være pliktet til å svare for seg på medlemsmøter med betalende medlemmer tilstede dersom temaet om kronerulling står på dagsorden eller det komme opp under "eventuelt". Jeg aner ikke hvor ofte noen av representantene er innom dette forumet heller. Har tanken slått deg at det kanskje ikke forekommer så ofte?
Dette kunne tatt med meg på PM.
Hvis du sikter til meg så kunne jeg gjort det, men når du går usaklig til angrep på styret og personer som sitter der og prøver å hevde at mine svar ikke angår kronerullingen ser jeg meg nødt til å svare. Og jeg støtter fortsatt keiko99. Hvis du på død og liv skal ha Plankehaugenstyret i tale om denne saken så foreslår jeg at du tar en telefon til de eller melder det som sak til neste medlemsmøte.
Det var da voldsomme greier. har du hatt en dårlig dag?
Virker jo nesten som du har lederen i Plankehaugen slik du overhøvler meg.
Her var det usmakelighet, går til angrep på de, at har plikt osv.
Skjønner ikke hva du mener med at jeg henger ut Plankehaugen?
Jeg skrev at Plankehaugen burde være med å støtte FFK i denne aksjonen og du bruker sterke ord som å henge ut Plankehaugen, når jeg skrev slik. seriøst du mener ikke det?
Når det gjelder PH bidrag, ¨så er det ingenting i følge Tomroar. så her møter du deg selv i døren, Scout.
Jeg vet selvsagt at PH ikke har noe plikt til å svare her. men hadde de bare skrevet et par linjer om det, så hadde vi sluppet denne diskusjonen vi ta her nå.
P.s. Hvis du vil mer svar meg, tar vi det på PM.
TIl denne aksjonen kanskje ja, men som sagt tidligere de har for det første gått inn med ganske mye allerede, og det er jo ikke bare den ene aksjonen de kan støtte opp med, det var liksom det som var poenget.Når det gjelder PH bidrag, ¨så er det ingenting i følge Tomroar. så her møter du deg selv i døren, Scout.
Ellers så syns jeg teksten til Scout var flott :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Å diskutere på et slikt nivå, er helt uinteressant for meg Patrioten. Det er flott at du unner PH skryt for at de har bidratt tidligere da.
PS: Jeg hadde en meget god dag i går 
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Å diskutere på et slikt nivå, er helt uinteressant for meg Patrioten.
Og slike utsagn inviterer skikkelig for konstruktiv dialog. Nesten som å si; "du er tett, jeg er ikke". "du tar feil jeg har rett"!
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Å diskutere på et slikt nivå, er helt uinteressant for meg Patrioten.
Og slike utsagn inviterer skikkelig for konstruktiv dialog. Nesten som å si; "du er tett, jeg er ikke". "du tar feil jeg har rett"!
Har ikke du dratt ennå æ....!!!
You`ll never walk alone...
Jeg skulle ønske vi kunne bruke denne tråden til å diskutere hvordan vi markedsfører kronerullingen på en best mulig måte for å få inn mest mulig penger, istedenfor å krangle.
Enig med Erik her..... hensikten med denne aksjonen er å få inn mest mulig kroner til klubben vår.
Krangling om hvem som skal gi og ikke gi generer ikke noe i det hele tatt.
Spre ordet og få folk til å rulle kroner!!!!!!!
Kan ikke moderatene slette de diskusjonene vi har hatt og la det andre stå åpent som gjelder kronerullingen.
Hvordan går oppslutningen, hvor mye er det kommet inn nå?
skal sjekke, har værtpå ferie , så jeg erikke oppdatert
Virker ganske useriøst at man ikke klarer å hoste opp hvor mye penger som har kommet inn.
Eller har jeg ikke fått med meg at det er mulig å se dette et annet sted?
oppdatering: : 48000,- lite aktivitet påkontoen, fortsatt ingen tilbakemelding fra svein ang deltagelse på ny story i fb,
han blir purret opp, sist de hadde kontakt med han var han rimelig opptatt, det stemmer helt sikkert de har jo hatt mye å ta tak i.
Tor at det blir vikig med ny story nå når Spillerinvester lite villige til å bidra med så mye mer.
Vi få be til høyere makter at pin aksjonen gir bedre uttelling. Om ikke så får supporterene som fortjent, når de ikke bidrar med midler , det er jo synd.
Om ikke Plankehaugen kjenner sin besøkelses tid i en av aksjonene og går ut med hva de bidrar med, så er det bare å konstatere at vi har en supporter klubb man kan skamme seg over.
Vedr markedsføring har begge avisene skrevet om den? Hva med nettavisene til begge avisene? Jeg tror mange flere vil støtte aksjonen hvis de vet om den.
Venter spendt på ny oppdatering.
Siden det ikke kommer inn så mye penger, kan dere ikke overføre dette til pinaksjonen til FFK?
det jobbesmed å få en ny sak i avisen, kommer det ikke inn mer, kan det være med å finanisere deler av f.eks lønn til en spiller
56000 pr i dag, vi har fått inn et innlegg i dagens fb ang saken.
Vi får håpe det gir et løft
Hvor mye har kommet inn nå og hva skjer med pengene?
De blir stående på sperret konto til overgangsvinduet åpner, ønsker ikke FFK å kjøpe noen da betales de tilbake.
jeg har bidratt til kronerullingen og synes vel heller at penga kan brukes på junior hvis ikke FFK senior vil bruke de....Bare et forslag og selvsagt må alle som har bidratt være enige
Hvor mye er det per dags dato?
Tror man ville fått mest valuta for pengene ved å gå på Junior.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25