Husk meg
Brukernavn
Passord

Ekstraordinært årsmøte 4. januar

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Viktig med mest mulig riktig valg av nytt styret. Vi trenger folk som har fotballfaglig tyngde, evne til å se fremover og som ikke "jatter" med direktør etc.

Svein Johannessen er jeg usikker på, kjenner ikke noe til den mannen bortsett fra hans tidligere historie i FFK som definitivt ikke peker i positiv retning for hans del

Jan Rafn er jeg sikker på

Terje Jensen er en hyggelig fyr, aner ikke noe om hans kvalifikasjoner i et FFK styret bortsett fra at det var han som takket nei til Thioune.

Hva med PAC inn i styret og  Rafn som leder ?? Kun løse og ikke godt gjennomtenkte spekulasjoner fra min sideCool

Jeg har selv desverre ikke muligheter til å komme på årsmøtet grunnet arbeid

PAC tar nok ett år til når Nordlie er ute om en uke eller to, og da kan han ikke sitte i styret.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:

Spørsmålet er om vi har bruk for PAC mest som styremedlem eller som spiller, hehe. Men er du helt sikker på at han ikke har lov til å sitte i styret? Det står vel ikke noe om at bare ulønna personer kan sitte i styret? Han vil være inhabil ved mange saker som omhandler lønn osv, men ellers? En annen ting er vel at han ikke har tid til begge deler, men det er jo en annen sak.

Personlig mener jeg at vi har bruk for PAC som høyrebekk iår, så kan han tre inn i styret til neste år. Da vil han også ha litt distanse til opprivende personlige konflikter, og distanse og horisont er jo bra for lederskap...

Ellers mener jeg at Svein Johannessen kan fungere helt fint, HVIS han blir utstyrt med et helt klart mandat fra ekstraordinært årsmøte. Og når jeg mener "mandat", så mener jeg "ordre".

Imorra er det viktig ikke å bare velge et styre, men også å gi dem helt krystallklare beskjeder om hva som skal gjøres. Det vil således bli veldig enkelt å ta stilling til om styret har gjort jobben sin i slutten av februar.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Asgeir

Det står vel ikke noe om at bare ulønna personer kan sitte i styret?

Jo. Du kan ikke sitte i styret hvis du er ansatt i klubben på noen måte.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Noen som kan fortelle hvor på stadion møtet i dag er?

Jeg har lyst til å ta meg en tur sjøl om jeg ikke har stemmerett (ennå), men setter vel dog ikke himmel og jord i bevegelse for å få det til.

Hater hat!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Kl. 19:00 i VIP-restauranten.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Takk! Smile

Hater hat!

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK Forever

Svein johannesen er et gufs fra fortida, vi trenger nye tanker og ideer i klubben!

Han vil være rett mann nå, og vi skal være glad for at han har et så sterkt engasjement for klubben at han vil ta dette vervet nå. Det er nok mange som ville kviet seg for det.

Hvem i all verden mener du skulle være bedre kvalifisert, og aktuell?

Veldig enig. Jeg ble forundret over at han frivillig går til denne jobben nå, med de utfordringene som ligger der. Tror ikke det handler om en som er på jobbsøk, eller som trenger å utvide sin CV. Det handler nok om ekte engasjement for klubben og byen. Utvilsomt den vi trenger nå.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Topscorer

medlemskontigenten fra i fjor gjelder når ny ikke har kommet.

Tok det for gitt for min egen del, men hva med de som har forsøkt å bli nye medlemmer siden i sommer?

Har du betalt innen 4. januar, så får du stemt.

Nuvel, Holters... Ifølge Fredrikstadfk.no så har dem gått tilbake på det nå. Som fryktet egentlig, da det er det som NÅ står på Fredrikstadfk.no som er standard i henhold til NFFs lover. At enkelte av oss gjentatte ganger i løpet av 2009 har purret på årets medlemskontingentgiro uten å få den, har tydeligvis lite å si. Er ikke rart klubben sliter økonomisk når dem ikke vil ta imot penger man vil kaste etter dem engang...

Vel, jeg kan ikke gjøre noe annet enn å beklage. Jeg videreformidlet bare den beskjeden og den informasjonen jeg fikk da jeg ringte medlemsansvarlig i FFK. Undecided

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06

Lagt til:

Kan hvem som helst møte på årsmøtet ikveld? Ikke kun for medlemmer i FFK? I såfall vurderer jeg sterkt å dra fra Oslo til årsmøtet. Kan bli interessant å se utfallet av dagens møte.

Støtter FFK i medgang og i motgang!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lars 29

Kan hvem som helst møte på årsmøtet ikveld? Ikke kun for medlemmer i FFK?

Betalt medlemsskap for å møte.

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06

Lagt til:

Var det jeg regnet med. Men fikk litt motstridende tilbakemeldinger. Tenkte hvis det var mulig å sitte å lytte til hva som ble sagt. Er det mulig å betale medlemskap ved inngangen ikveld da.Selv om man ikke kan stemme?

Støtter FFK i medgang og i motgang!

Landslagsspiller

Lagt til:

Tror bare stemmeberettigede har adgang. Blir ikke lett å skille på hvem som er hvem i praksis.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Leder av valgkomitèen (husker ikke navnet i farta) uttalte i intervju med FB at medlemmer som ikke er stemmeberettigede (les: innmeldt etter 4.desember) ville få adgang, og at de skulle klare å skille.

Om ikke-medlemmer har adgang, vet jeg ikke.

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Fra fredrikstadfk.no

Opprinnelig postet av FFK

Det er den siste tiden blitt innmeldt mange nye medlemmer i Fredrikstad Fotballklubb og det er selvsagt hyggelig. Er du innmeldt etter 4.12.09 er du selvsagt også hjertelig velkommen til årsmøtet, men vil altså ikke ha stemmerett.

Så joda, alle medlemmer får komme. Er vel kanskje mulighet for å melde seg inn der nede også?

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Under to timer, må si jeg er spent.

Hvor lenge er TN trener i FFK etter møtet? 1 time, 12 timer, 1 dag, 1 uke, 2 uker eller blir han kanskje værende?

Optimist som jeg er så tipper jeg 2 dager. Etter alt som har kommet frem i media ser jeg ikke hvordan han skal kunne fortsette i jobben.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Har ikke betalt medlemsavgiften, kommer jeg inn?

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Les på sidene til FFK de er oppdaterte. kort oppsumert skylder du medlemsavgift altså ikke betalt så har du ikke stemmerett.

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

Går rykte om at Plankehaugen stiller opp på møtet for å få inn Bjørn Bagstevold i styret

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Var det ikke Plankehaugen som fikk inn Gjeldnes isteden for Bjørn Jensen også?

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Les på sidene til FFK de er oppdaterte. kort oppsumert skylder du medlemsavgift altså ikke betalt så har du ikke stemmerett.

Han spør ikke om stemmerett, han spør om å få lov til å komme inn.

Hvis jeg har forstått dette riktig FFKgutt1 så kommer du ikke inn før du har betalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Èr kuppet i gang?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

følg saken live

196 stemmerberettigede medlemmer har møtt opp

19 ikke stemmeberettigede har møtt opp. I tillegg presse, fra blant annet NRK, TV2 og VGNett

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Lagt til:

Effektivt årsmøte: valgkomiteens innstilling til nytt styre er allerede valgt ved akklamasjon.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

"Mandag klokken 19 er det et medlemsmøte hvor mange av spørsmålene dere har, vil bli besvart, men fokus vil ikke være bakover, fokus vil ikke være på å finne syndebukker", sa den nyvalgte FFK-lederen, før han takket for fremmøtet og hevet årsmøtet, omkring 12 minutter etter at det startet. møte slutt ? hmmmmmmmmmmm ingen kupp

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Det er nå jeg bare venter på at kommentarene skal hagle her og på f-b.no om at dette er tidenes dummeste valg. :-)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25