Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK i eliteserien 2010 allikevel??

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mai 03

Lagt til:

Tror det er litt anderledes nede på Sørlandet.
Kommunen har eierandeler for 40 millioner i stadionanlegget. Går Start konkurs så tror jeg en bank har førsteprioritet og kommunen vil tape de 40 millionene. Har ikke satt meg skikkelig inn i dette men tror at det er dette lånet som skal utvides/omgjøres. Kan neppe sammenlignes med opplegget her i Fredrikstad.

For å være ærlig så tror jeg ikke Start går konkurs. Det blir nok ordnet på en eller annen måte

---------------------------

erfo

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Uansett følger vi saken med stor interesse Smile

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article156307.ece

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Gikk ikke TIL ut å sa at de trengte 30 mill. Nå har de jo under halvparten av dette så sier det at de er reddet. Er jo ikke en selvfølge at omleggingen til et AS gir over 15 mill i kassa. Men men tviler på at noen klubber i det heletatt med unntak av Lyn går konk.

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

Men det er positiv egenkapital som gjelder.

Er det noen som har oversikt over hvordan det står til i de andre klubbene.  Var det 7 i kategori 1

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Men det er positiv egenkapital som gjelder.

Er det noen som har oversikt over hvordan det står til i de andre klubbene.  Var det 7 i kategori 1

TIL gikk med 18 mill i underskudd i år, 16,5 mill i fjor. Tviler på at egenkapitalen er positiv. At kommunen som er totalt skakkjørt økonomisk går inn med eiendom av verdi 13,7 millioner i utbytte mot rimelig verdiløse aksjer er ganske hårreisende.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25