Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny rumensk stjerne til FFK eller en gedigen bløff?

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Endret:
Vil dra ut noe fra artikkelen.

– Hvis denne spilleren skal være vårt lands nye Chivu, så burde jeg i det minste ha hørt om ham, sier Radu Baicu - sportsjournalist med stor innsikt i hva som rører seg i rumensk fotball.
Han skal visstnok ha vært på prøvespill i Guatemala (!!!) uten å få kontrakt, men skal senere ha havnet i Spania, sier han.

Mulig at han har blitt en stor spiller, men da burde vi hørt om han her hjemme. Jeg har vanskelig for å tro at hans oppsving i karrieren er så stor som agenten vil ha det til, mener Baicu.

I Bayer Leverkusen sitter norske Tor-Kristian Karlsen med ansvaret for klubbens talentspeiding. Han er overbevist om at FFK er utsatt for en agent som skryter opp spillerens CV.
Når du har prøvespilt i Guatemala er du langt nede på jobbsøker-skalaen, mener Karlsen.

les mer her

Hehe, må si meg enig i den siste setningen.
Trenger ikke betye noe dette her, kan være spilleren er så god som de sier, men det er noe som skurrer etter min mening...

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
skal si meg enig i at det er noe som skurrer her ja, "prøvespill i Guatemala, uten å ende opp med kontrakt"??? Er det høy kvalitet på fotballen i Guatemala? Håper FFK tar seg god tid til å finne ut mye om denne spilleren før en kontrakt evt. skrives....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:
Gjør en sjekk på navnet på Google(prøv litt forskjellige skrivemåter og rekkerfølger). Hvis han har spilt på U-landslag, så bør det vel minst finne en side hvor navnet hans står. Søk på navnet med skrivemåten fra f-b gir 0 treff. Detta høres ut som en bløff...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til:
fant en side med litt info, men etter hva jeg skjønner tilhører den agenten hans.
uansett;
http://www.monteareo-sports.com/CUREAMihaita.htm

Her står der i hvertfall noe, jug eller ei.
Fant også en gutamalansk(?)side, men der sto det minimalt.

på vinger over europa

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25