Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik klar for Kvik Halden

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Uttalelsen kom vel på bakgrunn av at han ikke ble tatt ut i troppen mot Særp?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Uttalelsen kom vel på bakgrunn av at han ikke ble tatt ut i troppen mot Særp?

Nei, den kom før Kvisvik visste at han var utelatt.

Det ble spekulert i om Nordlie vraka Kvisa pga den uttalelsen..

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Godt mulig det stemmer, men kom ikke Kvisvik med denne uttalelsen samme dagen som kampen mot Særp? For spillerne visste vel sikkert hvem som var i troppen dagen før ihvertfall?

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Du har selvfølgelig helt rett, ffkmufc!

Artikkelen ble skrevet i hui og hast, og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at disse uttalelsene kom før uttaket.

Supert at du gjorde meg oppmerksom på det, artikkelen er nå endret så den er blitt mer korrekt. Flott, tusen takk! :-)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Godt mulig det stemmer, men kom ikke Kvisvik med denne uttalelsen samme dagen som kampen mot Særp? For spillerne visste vel sikkert hvem som var i troppen dagen før ihvertfall?

Uttalelsen kom vel på morran på kampdagen ja. Aune ringte Kvisvik en gang på formiddagen å informerte han om at han var vraka..

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Du har selvfølgelig helt rett, ffkmufc!

Artikkelen ble skrevet i hui og hast, og jeg skal innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at disse uttalelsene kom før uttaket.

Supert at du gjorde meg oppmerksom på det, artikkelen er nå endret så den er blitt mer korrekt. Flott, tusen takk! :-)

Bare hyggelig. Var ikke ment som kritikk altså. Ville bare ikke helle mer vann på mølla til Nordlie kritikereSmile

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25