Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lemmy

Ny prøvespiller.

I følge denne linken er han ikke i den klubben! Tongue out

http://en.wikipedia.org/wiki/UDA_Gramenet

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:

Wiki + fotball i lavere divisjoner er ikke bestevenner.

Prøv google du.

Denne kanskje?

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av madcow

Wiki + fotball i lavere divisjoner er ikke bestevenner.

Prøv google du.

Denne kanskje?

Han er 25år og kontrakten hans går ut til sommeren.Håper han er tårlig god.Hadde vært morro!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Lagt til:

Han har vært i spanske klubben bare 1 år.Ble henta inn til 2009/10 sesongen og kontrakten hans går ut i juni i år.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/verein/8678/uda-gramenet/transfers/uebersicht.html

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Pedro García Delgado, som er hans fulle navn, var innom B-laget til Barcelona for noen år siden. Etter det har han vært innom tre spanske lag: Burgos CF, CE L'Hospitalet og nå UDA Gramenet.

Jeg tviler sterkt på om dette er en spiller som kan forsterke FFK.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Det er mange gode spillere på det spanske markedet. Men er jo ikke så vanlig at man henter derfra og til Norge. Utifra hva jeg har hørt så skal han visst være en helt ok spiller som har fått bra anbefalninger. Er dog enig at det ikke er slik man skal "finne" spillere, men vi er vel litt Ole Brum alle sammen.. Ja Takk Begge Deler :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Har denne karen vært på prøvespill for andre klubber? Noen som vet noe om erfaringene der i så fall?

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 jan 08

Lagt til:
Endret:
Endret av: Næss

Pedro Garcia Delgado spiller for UDA Gramenet Milán i Segunda B (det 3. høyeste nivået i Spania). Per dags dato ligger de på tiendeplass i den samme divisjonen som Barça Atlètic (B-laget til FC Barcelona).  Han er først og fremst spiss, men kan også spille på midtbanen. Noe merkelig er det at han ikke står oppført i spillerstallen på klubbens uoffisielle hjemmeside. Noen offisiell hjemmeside har jeg ikke klart å finne. Men han spilte uansett i kampen mot Barça Atlètic – da som sentral midtbane. Når det gjelder nivået i Segunda B, tror jeg mange Tippeliga-lag hadde slitt mot de beste lagene. Nå er ikke Gramenet blant de beste, så jeg er litt usikker på nivået der. Jeg har bare sett noen kamper med Barça Atlètic i år.

Når det gjelder hans karriere i FC Barcelona, så stemmer det ikke at han spilte på B-laget. I 2007 var han en del av Barcelonas C-lag, som spilte i nivået under der både B-laget og Gramenet spiller i dag. Etter denne sesongen skjedde det noen endringer i systemet hos den katalanske storklubben, og det hele endte med at C-laget ble oppløst. Pep Guardiola kom da inn som trener for B-laget (som for øvrig byttet navn til Atlètic) før 2008-sesongen. Da ble Pedro Garcia veid og funnet for lett av Pep. Som en følge av dette dro han på prøvespill i storklubben Anderlecht, men måtte dra hjem uten kontrakt. De siste sesongene har han altså vært i noen små klubber i Spania. Nå altså Gramenet. Litt morsomt er det at på C-laget spilte han sammen med noen av dagens Barcelona-stjerner (Pedro Rodriguez, Sergio Busquets + noen etablerte Atlètic-spillere).

Hvor god Pedro Garcia er i dag, har jeg ingen anelse om. Uansett har jeg litt tro på at han kan overbevise på La Manga.

Her er for øvrig en youtube-film fra januar der han avgjør kampen mot Mallorca B:

http://www.youtube.com/watch?v=-A7jYGThG_E

Landslagsspiller

Lagt til:

For meg så driiter jeg i om han bare har spilt langt nede i ligaene i spania.Så lenge han vet hvor målet er og scorer mål så er det som teller.Hadde vært morro om han blir funnet bra nok for ffk og kan slå igjennom i FFK drakta!Men som sagt han bør være bra nok for at man skal satse på han og ikke bare stallfyll.

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:
Hva slags spiss trenger vi da? Om det er en som kan få til ting på egen hånd så mener han jo selv at det er hans styrke. Han var ikke god nok for Anderlecht derimot. Ikke alt for mye info om han da, men velkommen til trening er han jo!

2010: The new era begins.

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:

Noen som vet om spanjolen skal spille idag ?

You`ll never walk alone...

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09

Lagt til:

Tppeligaen 2011!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Har denne karen vært på prøvespill for andre klubber? Noen som vet noe om erfaringene der i så fall?

Han var på prøvespill for Anderlecht! Gikk ikke veien der, men han fikk kun stilt på fire treninger mener jeg, og fikk løpt litt smått i en kamp, så er jo en vurderingssak selvsagt.

Han har jo nevnt i tidligere intervjuer at han ble anbefalt av Guardiola at han måtte finne seg ny klubb for å "kick-starte" karrieren eller re-launche den på nytt. Ganske artig da at han velger å få trena med FFK.

SKal fungere best selv mener han når han er én av to spisser, altså at han ikke er alene. Sier han er veldig komfortabel med 1-on-1 situasjoner og klarer å skape ting på egenhånd. Er dette sant så kunne han fort blitt veldig interessant, men OM det skulle vært interessant stopper det nok fort på økonomien ser jeg for meg?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

I følge FB skal TF skrive under trenerkontrakten så fort FFK kommer hjem fra La Manga.

Han sier videre til FB at han savner en assistenttrener.

PerEgil Ahlsen og Even Juliussen har til nå tatt noe av dette ansvaret, men begge har andre funksjoner i klubbben de må ta vare på.

Det er viktig å avlaste han, slik at han ikke brenner seg helt ut.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

De får vel bruke ressursene som finnes i klubben. Tjernås kan vel bistå på treningsfeltet og som sparringspartner for Aune? Hvis det er stemmebåndet som er problemet kan han vel bruke fløyte eller megafon Wink

Landslagsspiller

Lagt til:

Gjennomsnittsalderen i FFK sin A-stall er i skrivende stund på 25,25.

Når Masalin er 100% sikret så ligger vi på 25,18.

Det er vel ikke så ille?

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08

Lagt til:

Kan Zahora? være noe for FFK?
Ikke skyt meg, men kun som et tips.. Kan jo fort være at vi får denne spilleren billig... NOe må jo bo i denne mannen ettersom RBK viste interesse for han og etterhvert kjøpte han...

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Modric

Kan Zahora? være noe for FFK?
Ikke skyt meg, men kun som et tips.. Kan jo fort være at vi får denne spilleren billig... NOe må jo bo i denne mannen ettersom RBK viste interesse for han og etterhvert kjøpte han...

Kvalitetsmessig tror jeg Zahora holder i massevis.

Jeg tror det står på lønna som visstnok skal være skyhøy i RBK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Han er helt ute av form. Har ikke spilt på veldig lenge, og har heller ikke trent med laget.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

Han er helt ute av form. Har ikke spilt på veldig lenge, og har heller ikke trent med laget.

Hvis han er god så er ikke formen den absolutt værste faktoren da, med tanke på at treningene våre nå ikke er på maks pga manglende spillere, pluss at Adecco er jo litt lavere tempomessig i forhold til Tippeligaen. Så føler at den kunne bli overvunnet?

Men ender vel på lønnen ja, den er sikkert skyhøy.

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvorfor ser ikke ffk mot africa igjen?Fått par unge spille ifra africa hadde ikke skadet og er mange gode der som ikke er dyre å skaffe el lønn!Så lenge klubben tar godt vare på spillerne utenfor banen oxo så tror jeg det kunne ha vært kjempe fint!

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Kan jo hende at det er noen på gang, siden Rafn skrev her inne at de var på jakt etter vertsfamilier.

Landslagsspiller

Lagt til:

Vi får alle vente å se!  :-)

Uansett enig med Kjell-H - Afrika er inget dumt sted, men man skal jo liksom finne potensiale også. Synes de har en sterk og god arbeidsmoral, og de har fysikk på plass også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Hei alle sammen...er ny her,men har fulgt dere i over 1 år. Herlig diskusjoner her inneLaughing

Jeg tror at Kosten og gutta vet hva som rører seg i markedet. Husk at mange spillere der ute sliter med å få jobb,så jeg tror det kommer et par-tre signeringer før deadline. Er forøvrig "venn" med Pedro Garcia på FB,og han meldte meg at han var klar for å dra til Frstad ganske fort.(han virker ihvertfall som en oppdratt hyggelig gutt)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hei alle sammen...er ny her,men har fulgt dere i over 1 år. Herlig diskusjoner her inneLaughing

Jeg tror at Kosten og gutta vet hva som rører seg i markedet. Husk at mange spillere der ute sliter med å få jobb,så jeg tror det kommer et par-tre signeringer før deadline. Er forøvrig "venn" med Pedro Garcia på FB,og han meldte meg at han var klar for å dra til Frstad ganske fort.(han virker ihvertfall som en oppdratt hyggelig gutt)

Velkommen til forumet, Kai Roger!

Så du la han til på FB faktisk. Sjekk ut Garcia-tråden, der er det mye saftig nytt da jeg har snakket med han en stund nå. Gjenstår nå egentlig bare å se hva som skjer, men jeg håper uansett vi får inn noen forsterkninger snart.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25