Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Forstår jeg dette rett:

Nordlie har 2 års kontrakt pluss inneværende måned?

Han har i kontrakten at han skal ha lønn for 1 år hvis han får foten?

Ergo sparer vi ett års lønn minus kostnad til ny trener hvis vi sparker han nå?

Stemmer dette?

Ja, pluss at vi sparer utgiftene til "Gymlæreren" på godt over millionen over 2 år, og det er ren netto, for det er ingen utenom Nordlie som forstår hva han gjør i FFK.. Med andre ord: Å sparke Nordlie er god økonomi både på kort og lang sikt.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Gonzales

Klubbens økonomi hadde ingen betydning for avgjørelsen om Nordlie skulle sparkes eller ikke. Spillerne var jo til og med villige til å gå ned 10% i lønn for å få Nordlie fjernet.

Riktig, det var noen i styrene som absolutt måtte redde ansikt. Folk som tenker på eget ego og ikke på klubben. Folk som ikke er istand til å innse egne feil og derfor gjør en ny feil for å redde ansikt. Folk som burde vært sparket ut av alt som har med styring av FFK å gjøre.
Det ble gitt signaler om at Nordlie burde fjernes også fra andre organer innen FFK (ikke bare spillerne) uten at de ble hørt..

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:

Nordlie må ut, driter i om han sender oss rett tilbake til tippeligaen. Han må ut, han ødelegger harmonien i klubben!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Spørs om vi har råd til å kjøpe noe spillere nå.

FFK-direktør, Runar W. Henriksen, innrømmer likevel at klubbens likvide situasjon fortsatt er kritisk, men at resultatprognosen ser bedre ut enn forventet.
Selskapet styrer nemlig mot et årsresultat på minus 18–20 millioner kroner.
Prognosen på et tidligere tidspunkt viste enda mørkere tall, men kvalifiseringskampen mot Sarpsborg og salget av Dominic Adiyiah har reddet noe av resultatet.
Bekymringsfullt er også klubbens likvide situasjon.
– For tiden lever vi et tomrom. Inntektene sluttet å komme inn etter Sarpsborg08-kampen, sier Runar W. Henriksen.
– Men det blir bedre i tiden som kommer. I dag (fredag) starter sesongkortsalget og over jul får vi resten av oppgjøret for Dominic Adiyiah, fortsetter FFK-direktøren.

http://www.f-b.no/article/20091212/FFK/712129995/1252

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

FFK-direktør, Runar W. Henriksen, innrømmer likevel at klubbens likvide situasjon fortsatt er kritisk, men at resultatprognosen ser bedre ut enn forventet.
Prognosen på et tidligere tidspunkt viste enda mørkere tall, men kvalifiseringskampen mot Sarpsborg og salget av Dominic Adiyiah har reddet noe av resultatet.
– For tiden lever vi et tomrom. Inntektene sluttet å komme inn etter Sarpsborg08-kampen, sier Runar W. Henriksen.
– Men det blir bedre i tiden som kommer. I dag (fredag) starter sesongkortsalget og over jul får vi resten av oppgjøret for Dominic Adiyiah, fortsetter FFK-direktøren.

Vi trenger ikke kjøpe spillere. Stallen er mer enn bra nok for opprykk. Pluss at et par tre juniorer får kontrakt. Problemet er å beholde de spillerne vi har. Mange vil jo bort p.g.a. TN...

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av kjell-H

Vi trenger ikke kjøpe spillere. Stallen er mer enn bra nok for opprykk. Pluss at et par tre juniorer får kontrakt. Problemet er å beholde de spillerne vi har. Mange vil jo bort p.g.a. TN...

Jepp sant nok,men de trenger vell litt lommerusk for å få kjøpt everton?

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Gonzales

Klubbens økonomi hadde ingen betydning for avgjørelsen om Nordlie skulle sparkes eller ikke. Spillerne var jo til og med villige til å gå ned 10% i lønn for å få Nordlie fjernet.

Riktig, det var noen i styrene som absolutt måtte redde ansikt. Folk som tenker på eget ego og ikke på klubben. Folk som ikke er istand til å innse egne feil og derfor gjør en ny feil for å redde ansikt. Folk som burde vært sparket ut av alt som har med styring av FFK å gjøre.
Det ble gitt signaler om at Nordlie burde fjernes også fra andre organer innen FFK (ikke bare spillerne) uten at de ble hørt..

Har lest en eller annen artikkel (kan ha vært i demokraten?)om at bl.a. terje høili var liten lysten på å fjernen TN siden det var han som gikk inn med midler til å skaffe han. Man køddet vistnok ikke med sine rike onkler sto det å lese.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av stjernengutt

Har lest en eller annen artikkel (kan ha vært i demokraten?)om at bl.a. terje høili var liten lysten på å fjernen TN siden det var han som gikk inn med midler til å skaffe han. Man køddet vistnok ikke med sine rike onkler sto det å lese.

Det stemmer ikke...

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Det stemmer ikke...

Ingen fler som har lest den artikkelen? Kan ha vært demokraten papir, men husker ikke sikkert.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:

Ingen fler som har lest den artikkelen? Kan ha vært demokraten papir, men husker ikke sikkert.

Har ikke lest den, men spiller ingen rolle. Det er ikke alt  som står i avisa som er sant (langt ifra).

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Dette er litt flaut, men kan vi ikke samle inn penger ved bøssebæring, selge lodd osv

for og bli kvitt Norlie?

Det blir kansje maks 200 på ver som går på stadion neste år og dem merker du knapt med tanke på att billetene har blitt en del billigere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Martin

Dette er litt flaut, men kan vi ikke samle inn penger ved bøssebæring, selge lodd osv

for og bli kvitt Norlie?

Det blir kansje maks 200 på ver som går på stadion neste år og dem merker du knapt med tanke på att billetene har blitt en del billigere.

Hvis du klarer å samle inn hva Nordlie tjener på en uke, skal du få en pokal av meg....

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Da må jeg nok vinne i lottto tror jeg :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Jeg var i nærheten i går, hadde 6+1, en til så hadde Nordlie vært historie i FFKSealed

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

tror nok dere skal drømme om at lotto hjelper andre en Runar Henriksen Frown

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Det ligger kanskje i kortene at FFK trenger en ny midtstopper snart og da mener jeg Espen Nystuen kan være et bra alternativ. Han sier at lønna ikke er motivasjonen hans fo rå spille fotball, han har ingen, eller få tilbud, han er forholdsvis ung ennå, og han viste seg som en veldig god stopper i år.

At han er en spillende midtstopper som er god med ballen passer med FFKs kortpasningsarv.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar

Det ligger kanskje i kortene at FFK trenger en ny midtstopper snart og da mener jeg Espen Nystuen kan være et bra alternativ. Han sier at lønna ikke er motivasjonen hans fo rå spille fotball, han har ingen, eller få tilbud, han er forholdsvis ung ennå, og han viste seg som en veldig god stopper i år.

At han er en spillende midtstopper som er god med ballen passer med FFKs kortpasningsarv.

Interessant spiller, men han har tilbud fra Sandefjord. Ingen grunn for ham til å gå til Adeccoligaen og oss med TN som trener...? Nei, det tror jeg ikke på.

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvem vil dere ha inn som ny trener hvis Nordli får sparken?

Jeg selv kunne tenkt meg Eggen hvis vi skal ha norsk trener.En ifra utlandet vet jeg ikke

Noen ideer?

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Har ikke helt troa på eggen jeg men...

Nå ser det kanskje ut til at Gashi forsvinner, det liker ikke jeg. Det er en spiller som vil briljere i adecco :(

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Noen som gidder å kjøre en oppsummering på denne tråden egentlig, av mer eller mindre håndfaste ting.
Hvis TN nå forsvinner, blir de som vi trenger? Da tenker jeg, Borges, Wallace, Thomassen?

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Får hvertfall håpe Thomassen blir!

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Greit at Gashi går....men det må innebære at Thomassen blir, Ramberg tar en sesong til etc, samt at man satser på de yngre spillerne som Sylte, Elvestad, Rafn osv.

Noen som kjenner til Amir Mahemihan fra Lisleby og Dino Mullac fra Trosvik ?? Har gjort det bra i romjulcup`n.......

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Herregud...Gjort det bra i romjulscupen? Hurra for det, men hva har det egentlig her å gjøre? Tongue out

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Herregud...Gjort det bra i romjulscupen? Hurra for det, men hva har det egentlig her å gjøre? Tongue out

med tanke på tittelen på tråden: Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010 ?????? Er dette lokale talenter som FFK bør se nærmere på ??? Jeg bare spør !!

Så vist jeg husker fikk de vel sett litt på Makhtar THIOUNE på disse tider ifjor, men fant ut at den mannen var ikke god nok for FFKCool

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 09

Lagt til:

Det hjelper ikke å skifte ut trener, direktør eller styre så lenge klanen rundt Ulf Berg vaker i kulissene og skal ha et avgjørende ord med i laget før avgjørelser tas. Denne ukulturen henger igjen fra Morgans dager, som rådførte seg med UB før  de viktige avgjørelsene ble tatt. En av UB's støttespillere/løpegutt er nettassistenten i FB, Joakim Simensen, som innehar rekorden i å spa dritt om klubben og hvor er hans kilder: ? Jo gamle venner i Plankehaugen og ilojale medarbeidere og spillere i klubben.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25