Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av superduper

halvorsen da hvordan er utviklingen hans?

Hvis det er Christian Halvorsen du tenker på så ble vel ha sendt ut av klubben i fjor.

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Christian Halvorsen har vel spilt for Øssia i år. Åssen han har gjort det aner jeg ikke.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av superduper

Ja og egentlig ingen vits hente noen som allerede er i adeco,men gutta som gikk til kvikk burde vel synes det er mer intresant spille adeco.

Og mister vi piro må plassen erstattes.,Hva skjer med agim? er han fortsatt skadet?

halvorsen da hvordan er utviklingen hans?også en spiller som er bra som bech.Mange spøsmål lite svar)Kanskje vi er i tippeligaen neste år,hvem vet hva som skjer.Masse penge rsom skal inn for endel klubber.

Og da er det vel ikke prat om og bruke unggutta alikevel.Den jeg ønsket meg mest ut,er jo ute så da er den i allefall grei.

Er det noen andre enn Kvisvik som har gått til Kvik?????

Landslagsspiller

Lagt til:

Dardan Mehmeti. En midtstopper man burde hentet tilbake nå.

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Øyvind Eide ble ikke kil trener neste år.Kanskje det hadde vært bra og fått han til ffk og samarbeid med Nordli igjen?

Jeg synes hvertfall at han kunne ha vært bra i trener teamet vårt

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dardan Mehmeti. En midtstopper man burde hentet tilbake nå.

oopps glemte han...enig at det er en fyr med potensiale

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Shadar

FFK kunne vel kanskje hentet inn Arnar Førsund? Kamma kan vel umulig kreve så mye for en 2.div. spiller som er ung og lovende? Han er god nok for FFK og har spilt bra på Fredrikstad Stadion de gangene U-21-landskampene har blitt spilt her.

Selv om FFK ideelt sett skal satse ung fremover, og gjerne lokalt, så er det ikke bare å hente inn talenter over en lav sko. Disse koster gjerne mye penger og klubbene vil selvfølgelig ha kompensasjon.

Klubber som spiller i lavere divisjoner har derimot et hensyn å ta til talenter som får tilbud fra større klubber og vil sannsynligvis ikke kreve like mye. FFK må ta noen sjanser på spillere som ikke har mange spilte TL-kamper bak seg også.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Øyvind Eide ble ikke kil trener neste år.Kanskje det hadde vært bra og fått han til ffk og samarbeid med Nordli igjen?

Jeg synes hvertfall at han kunne ha vært bra i trener teamet vårt

Ja takk, hent inn Øyvind Eide.

Men da som assistent til Tom Freddy Aune. Laughing

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Er det én ting FFK allerede har, så er det vel assistenter...

Ut med Tom Nordlie, og inn med en hovedtrener som ønsker å spille ordentlig fotball.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Shadar

Er denne svenske treneren realistisk i forhold til hans ambisjonsnivå og lønnsnivå osv? Jeg mener; hvis FFK, spillerne, eller Høili tar kostnaden med å fjerne Nordlie nå så har de vel ikke råd til å lønne den nye treneren like godt?

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Shadar

Er denne svenske treneren realistisk i forhold til hans ambisjonsnivå og lønnsnivå osv? Jeg mener; hvis FFK, spillerne, eller Høili tar kostnaden med å fjerne Nordlie nå så har de vel ikke råd til å lønne den nye treneren like godt?

Jeg vedder mye på at det finnes fullverdige alternativer som krever rundt halvparten av Nordlies lønn.

Eksempel: Nordlie ett år med etterlønn (2,4 millioner). Ny trener ca. 1,2 millioner. Ergo blir totalsummen over de to neste årene den samme (4,8 millioner kroner, dvs. 3,6 + 1,2).

Selvsagt vil det være likviditetsmessige utfordringer ved å utbetale 3,6 millioner til neste år pluss Anders Grønhagens etterlønn (1,8). Totalt 5,4 millioner bare til hovedtrenere, eller 10% av det anslåtte budsjettet...

Eksterne krefter må nok hjelpe til, men det er det jaggu verdt!

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Men må vi til sverige for å finne en trener som ønsker å spille fotball.

Finnes vel mange alternativer i norge også som kanskje er billilgere.  Husker ikke hvem som er hvor, men både stavrum og sundgodt er jo unge trenere som har fått til mye selv om skeid rykket ned vil jeg si de har gjort det bra. Kanskje det er trenere å satse på. De har jo også erfaring med å lede et lag i motsettning til aune.

Rent økonomisk synes jeg kanskje at vi skal satse på aune. Vi skal jo nå bygge et "nytt" lag hvorfor da ikke også bygge et nytt trener team. La nå aune få ansvaret. Forme det laget han vil og la han vokse med oppgaven. Tror faktisk det kan bli ganske så bra langsiktig. Og vi sparer jo også noen kr da med å ikke hente inn en ny trener.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg så at du også tidligere har trukket frem denne treneren Holters, og jeg synes det er spennende og ikke minst viktig å få inn en annen enn Nordlie, men sitter du på noe informasjon ettersom du nevner akkurat denne treneren?

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til:

Er dette en spiller vi kunne hatt bruk for i kommende Adecco sesong??

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article156065.ece

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 sep 07

Lagt til:

Ja Dardan og hoti gikk til kvikk.Og ang Halvorsen viste jeg han gikk til øssia,men lurte på utvikling der?

Er vel noen som følger med på det,...Eller.

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09

Lagt til:

Vi må huske at vi lønner han der gymlærern fra 1.1.10, men er det noen som vet hvor mye?

Forøvrig bra at man kommer opp med mange ideer. Unge talenter som det referes til må ikke alltid være fra Østfold. Norge er et stort land og mye spennende bare man har ressurser til å titte og investere...

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Flisa

Vi må huske at vi lønner han der gymlærern fra 1.1.10, men er det noen som vet hvor mye?

Holters har vel pratet om et sted mellom 700.000,- og 900.000,- i året. Hvis dette stemmer er det rett og slett en helt latterlig høy sum.

Jeg kan ikke forstå at FFK har brukt for denne figuren i trenerteamet.

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Flisa

Holters har vel pratet om et sted mellom 700.000,- og 900.000,- i året. Hvis dette stemmer er det rett og slett en helt latterlig høy sum.

Jeg kan ikke forstå at FFK har brukt for denne figuren i trenerteamet.

Nei!? Det kan vell faen ikke stemme? HAHA! De må jo ha blitt lurt!

800 000  x 1,16 x 2 år = 1 856 000 !

Jaja...

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)

Landslagsspiller

Lagt til:

Nå må du ikke stole blindt på meg heller, men jeg mener å ha hørt/lest det et sted her inne.

A-lagspiller

Lagt til:

Nå må du ikke stole blindt på meg heller, men jeg mener å ha hørt/lest det et sted her inne.

Ok, men alt over halv million på to år er for mye for en assistent man egentlig ikke har bruk for...

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg vil ha med juniorer som Krathe, Slydal, Eyde etc...... Kan noen i klubben få opp farta før hele juniorgjengen forsvinner til andre klubber??

Med den økonomien vi har har vi kke råd til å kjøpe 30 åringer som er på nedtur, men vi må satse på unge talenter, gi dem spilletid og la dem utvikle seg. Se hva Lyn, Strømsgodset, Lillestrøm, Start, Vålerenga, RBK m.fl har gjort.....jo de har fått frem dyktige spillere gjennom juniorlag, men FFK......kjøp, kjøp, kjøp......

Få inn Rafn i styre og stell, han er vel den eneste i klubben som forstår viktigheten av å bruke unge spillere, samtidig som vi beholder endel av de etablerte.

Knøttespiller
Ble medlem: 19 feb 09

Lagt til:

Eyde er på prøvespill i Særp

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av hasse33

Få inn Rafn i styre og stell, han er vel den eneste i klubben som forstår viktigheten av å bruke unge spillere, samtidig som vi beholder endel av de etablerte.

Jan Rafn blir garantert foreslått som styremedlem/leder på neste årsmøte. MØT OPP OG STEM!!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Ok, men alt over halv million på to år er for mye for en assistent man egentlig ikke har bruk for...

Lat over 0,- kr er vel strengt talt for mye for noen vi ikke trenger Wink

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Er det noen som burde ut, bør det v'ære Lars Tjernås, tenk å sløse bort penger på å han i klubben.

Da hadde det vært bedre å ha hummørsprederen Kvisvik i spillestallen, er det noe FFK trenger nå, er det positivitet, smil og latter. Spillerne merker nok at han ikke er der for tiden.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25