AC Milan kjøper Dominic Adiyiah (19)
mulig at man skal forandre emne til: Dominic Adiyiah selges en kveld???
12mill for Adiyiah?
12 millioner i følge Fredriksstad Blad
Greit fornøyd med det egentlig. Regner med at Hearts sikret seg en videresalgsprosent når dem solgte han til FFK, så det blir vel ca 5 mill til FFK og 5 mill til spillerinvest. Kommer bra med det.
Så får vi håpe at FFK klarte å skaffe seg en grei videresalgsprosent selv.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Tror folk blir sjokkerte over hvilken klubb som kjøper ham... 
(Så lenge Dominic blir enig om sin personlige kontrakt)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av Holters
Kvik-Halden? Hmm.. Har av en eller annen grunn følelsen av at det enten er Chelsea, RBK eller Livorno.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
. Da utelukker vi russere og italienere. England og spania er ikke interesserte i "norske" spillere.
Da satser vi på land/klubb som har en dragning mot norge. FC København ?
Opprinnelig postet av hasse33
Hvilken klubb ???
Italiensk storklubb ifølge ffksupporter.net. 
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1828
PS! Klubben ble ikke nevnt i Dagbladets artikkel tidligere i dag.
Uansett hvilken klubb så hjelper 12 mill på en skakk kjørt økonomi 
Merker jeg blir særdeles skuffet her jeg sitter. Jeg håper for guds skyld ikke spillerinvest godtar dette, såfremt FFK ikke får en stor del av et evt. videresalg.
12 millioner for Dominic Adiyiah er rett og slett latterlig. Is i magen er tydelig et ukjent begrep for Henriksen og jokke(eller hva han heter). Tenk å sette Henriksen (+ jokke valentinern), som ikke en gang klarer enkle ting som styre en liten klubb i Norge, til å forhandle med en stor klubb om en spiller. Han er helt sikkert desperat etter å gå i null 2009 og selger sikkert "verdens beste 19-åring" så fort han ser at han kan klare dette.
Heldigvis eier de kloke hodene(Spillerinvest) halvparten av Dominic. Det er de som skulle blitt sendt i forhandlinger, evt. TKK.
Jeg setter min lit til at spillerinvest sier nei. for pokker.
Signer TKK.
Ikke enig med Vitagen. 12 millioner er en god pris for FFK. FFK er en dårlig klubb i en av Europas dårligste ligaer....U-20 VM var som Lotto å regne for FFK.
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Ikke enig med Vitagen. 12 millioner er en god pris for FFK. FFK er en dårlig klubb i en av Europas dårligste ligaer....U-20 VM var som Lotto å regne for FFK.
Er 12 millioner en god pris for ffk fordi ffk er en ræva klubb i en av europas dårligste ligaer? Prisen avhenger av produktet. Dominic er bedre enn Tarik. Se hva FFK greide å få for han(Ja, han ble hauset opp av media, men han var ikke no' go').
U-20 vm var som lotto? Den må du utdype. Ja, det var en overraskelse på ffk at han var så god der. det er fordi de ikke har peiling.
Signer TKK.
Opprinnelig postet av Vitagen
Merker jeg blir særdeles skuffet her jeg sitter. Jeg håper for guds skyld ikke spillerinvest godtar dette, såfremt FFK ikke får en stor del av et evt. videresalg.
12 millioner for Dominic Adiyiah er rett og slett latterlig. Is i magen er tydelig et ukjent begrep for Henriksen og jokke(eller hva han heter). Tenk å sette Henriksen (+ jokke valentinern), som ikke en gang klarer enkle ting som styre en liten klubb i Norge, til å forhandle med en stor klubb om en spiller. Han er helt sikkert desperat etter å gå i null 2009 og selger sikkert "verdens beste 19-åring" så fort han ser at han kan klare dette.
Heldigvis eier de kloke hodene(Spillerinvest) halvparten av Dominic. Det er de som skulle blitt sendt i forhandlinger, evt. TKK.
Jeg setter min lit til at spillerinvest sier nei. for pokker.
Nå var det "Jokke" som hentet Dominic, og Wallace, til FFK.
Antageligvis to av de beste signeringene(pris vs salgspotensiale) som har vært gjort i tippeligaen! Du er ikke bare på jordet, men til å med på feil jorde!
Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.
Er 12 millioner en god pris for ffk fordi ffk er en ræva klubb i en av europas dårligste ligaer? Prisen avhenger av produktet. Dominic er bedre enn Tarik. Se hva FFK greide å få for han(Ja, han ble hauset opp av media, men han var ikke no' go').
U-20 vm var som lotto? Den må du utdype. Ja, det var en overraskelse på ffk at han var så god der. det er fordi de ikke har peiling.
Tarik "herjet" i tippeligaen på ett topplag. Dominic har ikke vært i nærheten av å etablere seg på et bunnlag. Å selge en spiller som ikke er god nok for laget for 12 mill, det er bare fantastisk.
Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Nå var det "Jokke" som hentet Dominic, og Wallace, til FFK.
Ja, takk. Jeg vet det. Selvom han klarer å kjøpe, betyr ikke det at han klarer å selge.
Dessuten er Wallace rett og slett dårlig. FFK vil aldri få mye penger for han.
Signer TKK.
ble ikke nevnt i Dagbladets artikkel tidligere i dag.
12 mill. og videre salgsprosenter (hvor mange %???, la oss håpe 20%) for en 2.divisjonsspiller er ikke dårlig.
18 lag igjen å velge mellom da!!! Og vi blir sjokkerte!!!
Hm.............. tipper derfor Milan!!
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Tarik "herjet" i tippeligaen på ett topplag. Dominic har ikke vært i nærheten av å etablere seg på et bunnlag. Å selge en spiller som ikke er god nok for laget for 12 mill, det er bare fantastisk.
Tarik herja aldri. Grunnen til at dominic ikke har fått spille, er grönhagen og han assisten som skulle leke hovedtrener sin skyld.
Signer TKK.
Ja, takk. Jeg vet det. Selvom han klarer å kjøpe, betyr ikke det at han klarer å selge.
Wallace for dårlig for hva da?
Antageligvis to av de beste signeringene(pris vs salgspotensiale) som har vært gjort i tippeligaen! Du er ikke bare på jordet, men til å med på feil jorde!
Det er borges, det. Jeg er overhodet ikke på jordet.
Signer TKK.
Han er god nok for å spille for et bunnlag i tippeligaen. Han hadde aldri i verden kommet med på f.eks rbk. Jeg synes ikke han er noe å spare på.
Signer TKK.
Han er god nok for å spille for et bunnlag i tippeligaen. Han hadde aldri i verden kommet med på f.eks rbk. Jeg synes ikke han er noe å spare på.
Og formen er fin?
Og formen er fin?
Hva behager? Han er ikke god nok for første 11'ern til rbk.
Signer TKK.
Opprinnelig postet av hasse33
Hvilken klubb ???
Italiensk storklubb ifølge ffksupporter.net.
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1828
PS! Klubben ble ikke nevnt i Dagbladets artikkel tidligere i dag.
AC Milan kjøper Dominic Adiyiah:
Er det mulig.
Signer TKK.
Til Vitagen:
Svar til et tidligere innlegg
Nettopp, Tarik ble overpriset (noe som selvfølgelig var bra for FFK). Hvis Dominic er/var bedre enn Tarik vil jeg tro at selv de mest udugelige i systemet til FFK ville latt han spille flere kamper. Synes det er helt greit å selge en 2.divisjonsspiller til 12 millioner 
Er nok enig med Holters ang Dominic i U-20 VM. Jeg så nesten alle kampene til Ghana, er helt enig i at forsvarspillet var under enhver kritikk hos mange av lagene. Dessuten stilte mange av de store nasjonene (bl.a. England og Italia) med b-pregede landslag.
Så dermed Vitagen, ja, prisen avhenger av produktet. Og ja, jeg er enig i at FFK skulle gitt han flere sjanser på A-laget. Takket være VM blir han solgt. Det er å vinne i lotto.... FFK er for dårlige til å utvikle talenter, er derfor glad på hans vegne at ikke FFK skal ødelegge hans karriere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25